top icon
Αγώνες

F1: Mosley>«Η Red Bull ζήτησε εξαίρεση από τον περιορισμό εξόδων»

Σύμφωνα με τον πρώην πρόεδρο της FIA, Max Mosley, η Red Bull ζήτησε να εξαιρεθεί από τη συμφωνία περιορισμού εξόδων στην τελευταία συνεδρίαση της FOTA.

Σύμφωνα με τον πρώην πρόεδρο της FIA, Max Mosley, η Red Bull ζήτησε να εξαιρεθεί από τη συμφωνία περιορισμού εξόδων στην τελευταία συνεδρίαση της FOTA, του συνδέσμου των ομάδων της Formula 1.
 
Ο 70χρονος Mosley δήλωσε ότι η συμφωνία περιορισμού εξόδων στην οποία κατέληξε η FOTA ως μέτρο αντικατάστασης του ανώτατου ορίου budget που είχε προτείνει ο ίδιος στις αρχές του 2009, δεν είναι αποτελεσματική: «Το αποτέλεσμα αυτής της συμφωνίας είναι μηδαμινό, για αυτό και οι ομάδες την υπέγραψαν. Στην τελευταία συνεδρίαση της FOTA, την περασμένη Πέμπτη, η Red Bull ζήτησε μια εξαίρεση. Εάν αυτό αληθεύει, αυτό μπορεί μονάχα να σημαίνει ότι ξοδεύουν περισσότερα απ’ όσα τους επιτρέπεται και τώρα ζητάνε την άδεια των υπόλοιπων ομάδων. Με ενδιαφέρει να μάθω πως θα αντιδράσουν οι αντίπαλοί τους».
 
Ο Mosley χαρακτήρισε τη συμφωνία περιορισμού εξόδων των ομάδων ως «απάτη» και δήλωσε: «Θα δώσω ένα παράδειγμα. Οι ομάδες είναι περιορισμένες στον αριθμό προσωπικού που έχουν, ας πούμε στα 100 άτομα. Εάν εισέλθω στο paddock με πολλά χρήματα, τότε παίρνω τα 100 καλύτερα άτομα. Οπότε, ακόμα δεν έχεις πιθανότητες εναντίον των πλούσιων ομάδων. Το μοναδικό πράγμα που θα λειτουργήσει είναι ένα όριο στο budget. Ένα μεγαλύτερο budget είναι σα να χρησιμοποιείς μεγαλύτερο κινητήρα». 
 
Ο Mosley επιτέθηκε και στον πρόεδρο της Ferrari, Luca di Montezemolo, δηλώνοντας ότι ο Ιταλός το μόνο που κάνει είναι να αυξάνει τα προβλήματα της Formula 1, κυρίως με την επικριτική του στάση απέναντι στις τρεις ομάδες που έκαναν το ντεμπούτο τους φέτος.
 
Ωστόσο, ο Mosley παραδέχθηκε ότι η Ferrari ήταν η μόνη ομάδα που παρέμεινε πιστή σε αυτόν όταν ξέσπασε το ροζ σκάνδαλο γύρω από το όνομά του. Ο Βρετανός υποστηρίζει ότι το γεγονός αυτό δεν του επέτρεψε να περάσει το μέτρο του ανώτατου ορίου budget στη Formula 1: «Το σχέδιό μου ήταν να προχωρήσω (με τον καθορισμό ορίου budget) με τις υπόλοιπες ομάδες, με τη Ferrari να απειλεί ότι θα αποχωρήσει. Θα τον άλλαζα (τον κανονισμό), γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι δε θα έφευγαν στ’ αλήθεια. Αλλά έπειτα ήρθε η υπόθεση με την εφημερίδα (News of the World). Η Ferrari ήταν η μοναδική ομάδα που παρέμεινε πιστή, οπότε δε μπορούσα να τους κάνω κάτι τέτοιο».
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ