top icon
Αγώνες

F1: Ποιες ομάδες θα έχουν αναβαθισμένους κινητήρες στον Καναδά και τι σημαίνει αυτό;

Το Grand Prix του Καναδά είναι το 7ο της σεζόν, κι αυτό αποτελεί την τέλεια ευκαιρία για τους κατασκευαστές να φέρουν αναβαθμίσεις στις μονάδες ισχύος τους. Ποιες ομάδες θα έχουν νέα μοτέρ; Και ποιες αναμένεται να κάνουν το μεγαλύτερο βήμα προόδου;

Από φέτος, κάθε οδηγός έχει στη διάθεσή του 3 μονάδες ισχύος, δηλαδή -σε ένα ιδανικό σενάριο- ένας κινητήρας ανά επτά αγώνες. Αυτό σημαίνει πως στο Μόντρεαλ Mercedes, Ferrari, Renault και Honda επέλεξαν να φέρουν τις πρώτες μεγάλες αναβαθμίσεις στα κινητήρια σύνολά τους, με τα οποία θα πορευτούν (χωρίς απρόοπτα) ως και τον αγώνα της Ουγγαρίας, πριν την επόμενη μεγάλη αλλαγή στο Σπα.

Σε ό,τι αφορά τους Γερμανούς, κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αφού ένα θέμα με τον ποιοτικό έλεγχο της νέας μονάδας, αναγκάζει την ομάδα να την φέρει στη Γαλλία, μένοντας στον Καναδά με την παλιά, «κουρασμένη» PU. Την ανησυχία του για αυτήν την εξέλιξη εξέφρασε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Lewis Hamilton:

«Αν οι άλλοι φέρουν αναβαθμίσεις κι έχουν νέους κινητήρες, με δεδομένο και το πόσο κοντά είμαστε σε απόδοση, δεν θα είμαστε σε θέση να παλέψουμε για τη νίκη».

Και ποιος μεγαλύτερος αντίπαλος αυτή τη στιγμή για την Mercede sαπό τη Ferrari. Η Scuderia έφερε το 2ο μοτέρ της σεζόν στο Μόντρεαλ, αναβαθμισμένο, αλλά χωρίς να έχει γίνει γνωστό τι όφελος μπορεί να έχει αυτή η αλλαγή στην ιπποδύναμη της SF71H. Σίγουρα, το γεγονός ότι φέτος η ιταλική ομάδα μοιάζει αρκετά ανταγωνιστική σε πίστες με μεγάλες ευθείες (εκεί όπου η τελική ταχύτητα μετράει όσο τίποτε άλλο) ευνοεί την θέση της και την καθιστά δυνητικό φαβορί για την νίκη στο «Circuit Gilles Vileneuve».

Έπειτα, η Renault θα έχει τελικά το νέο της μοτέρ και στα έξι μονοθέσια που χρησιμοποιούν τις γαλλικές μονάδες ισχύος. Ωστόσο, ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull, Adrian Newey, μίλησε για βελτίωση της τάξης του 1%, δηλαδή σχεδόν 0,1 δλ. Αυτό δεν μοιάζει αρκετό για να δώσει ελπίδες στους Αυστριακούς -τουλάχιστον όχι μέχρι να πατήσουν πίστα.

Τέλος, και η Honda αποφάσισε να εισάγει την αναβάθμισή της στον κινητήρα της Toro Rosso για τον Καναδά. Οι Ιάπωνες ελπίζουν σε μία αύξηση 27 ίππων, με τον τεχνικό επικεφαλής της εταιρείας, Toyoharu Tanabe, να εξηγεί τι νέο φέρει η PU τους:

«Οι αναβαθμίσεις βρίσκονται κυρίως στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, με στόχο την καλύτερη απόδοση. Η πίστα του Μόντρεαλ είναι γνωστή για τις μεγάλες ευθείες της, αφού πάνω από το 60% του γύρου είναι με τέρμα γκάζι».

Φυσικά, Renault και Honda φέρνουν τις αναβαθμίσεις τους με φόντο την απόφαση της Red Bullγια τους κινητήρες του 2019, αφού ακόμα το θέμα είναι ανοιχτό και δεν αναμένεται να κλείσει πριν το Αυστριακό GP.

ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜOΡΦΩΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΟΔΗΓΩΝ ΣΤΟ Π.Π. ΤΗΣ F1 ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΦΕΤΙΝΟΥ ΘΕΣΜΟΥ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ