Παρά το γεγονός ότι το μέλλον της Campos φαντάζει αβέβαιο, o ισπανικός Τύπος αναφέρει ότι τρεις Ισπανοί τεχνικοί προσλήφθηκαν από την ομάδα.
Παρά το γεγονός ότι το μέλλον της Campos φαντάζει αβέβαιο, o ισπανικός Τύπος αναφέρει ότι τρεις Ισπανοί τεχνικοί προσλήφθηκαν από την ομάδα.
 
Ο Bernie Ecclestone εξακολουθεί να υποστηρίζει ότι η Campos (καθώς και η US F1) αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και πηγές να αναφέρουν ότι η ομάδα χρωστάει 3 εκατομμύρια ευρώ στην Dallara, η οποία σχεδίασε και κατασκεύασε το μονοθέσιο (το οποίο έχει περάσει όλα τα υποχρεωτικά crash test της FIA).
 
Εντούτοις, ο ισπανικός Τύπος αναφέρει ότι η ισπανική ομάδα προσέλαβε τρεις γνωστούς στο χώρο της Formula 1 Ισπανούς τεχνικούς: πρόκειται για τον πρώην αρχιμηχανικό του Robert Kubica στη BMW Sauber Antonio Cuquerella, τον Angel Baena (από την ίδια ομάδα), καθώς και τον πρώην τεχνικό της Williams, Xavi Pujolar.
 
O Antonio Cuquerella, που γεννήθηκε στη Βαλένθια το 1973, είχε ξεκινήσει την καριέρα του στο μηχανοκίνητο αθλητισμό το 1999 με την ομάδα της Campos ως μηχανικός πίστας, στο πρωτάθλημα Euro Open Nissan. Το 2000 πέρασε στο δυναμικό της SEAT στα ράλλυ και με τα χρόνια μετέβη στους αγώνες τουρισμού με την ισπανική εταιρία, όπου προάχθηκε σε επικεφαλής μηχανικό το 2005 στο WTCC. Το 2006 προσχώρησε στην ομάδα της Super Aguri και όταν η ιαπωνική ομάδα πτώχευσε το 2008, ο Cuquerella μετέβη στη BMW Sauber, όπου παρέμενε μέχρι πέρυσι, εκτελώντας χρέη αρχιμηχανικού του Robert Kubica.
 
O 31 ετών Angel Baena από το Castellon, πριν προσχωρήσει στο δυναμικό της BMW Sauber, είχε εργαστεί στα πρωταθλήματα NASCAR, IndyCar και World Series by Renault. Στη ΒΜW Sauber κατείχε το ρόλο του μηχανολόγου αεροδυναμικής στην πίστα, αποτελώντας το συνδετικό κρίκο μεταξύ του τμήματος της αεροδυναμικής σήραγγας και του τμήματος που ταξίδευε στους αγώνες.
 
Ο γεννημένος στην Καταλονία Xavi Pujolar αποτελούσε τον αρχιμηχανικό του Mark Webber στη Williams τη διετία (2005-2006) που ο Αυστραλός αγωνίστηκε μαζί της, ενώ το 2007 ανέλαβε τον Alexander Wurz και την επόμενη σεζόν τον Kazuki Nakajima, με τον οποίο συνεργαζόταν μέχρι πέρυσι. 

Παράλληλα, στον ισπανικό Τύπο αναφέρεται ότι η ισπανική τράπεζα Mutua Madrilena, σπόνσορας της Renault και της McLaren τα τελευταία χρόνια, αρνήθηκε να προσφέρει οικονομική υποστήριξη στην Campos, η οποία την προσέγγισε. Το ίδιο συνέβη και με τις Telefonica (ισπανική εταιρία τηλεπικοινωνιών, σπόνσορας της Renault μέχρι το 2006), Repsol (ισπανική πετρελαϊκή εταιρία) και Santander (ισπανική τράπεζα), γεγονός που εκθέτει την εταιρία αθλητικού μάνατζμεντ, Meta, με την οποία συνεταιρίζεται η Campos και έχει αναλάβει το έργο εύρεσης χορηγών...
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr