top icon
Formula 1

H FIA απέρριψε το αίτημα της Red Bull

H FIA απέρριψε το αίτημα επανεξέτασης της σύγκρουσης μεταξύ Max Verstappen και Lewis Hamilton στον πρώτο γύρο του GP M. Βρετανίας, καθώς έκρινε ότι τα νέα στοιχεία που παρέθεσε η αυστριακή ομάδα δεν ήταν επαρκή για να δικαιολογήσουν διενέργεια επανεξέτασης.

Σκοπός της Red Bull ήταν να επανεξεταστεί -και να γίνει πιο αυστηρή- η ποινή που επιβλήθηκε στον Hamilton, ο οποίος θεωρήθηκε ότι είχε μεγαλύτερο ποσοστό ευθύνης για το συμβάν.

Η Red Bull παρουσιάστηκε με τον διευθυντή της, Christian Horner, πλαισιωμένο από τους Jonathan Wheatley (αγωνιστικός διευθυντής) και Ben Waterhouse (επικεφαλής μηχανολογίας απόδοσης).

Την πλευρά της Mercedes εκπροσώπησαν οι Ron Meadows (αγωνιστικός διευθυντής), Andrew Shovlin (διευθυντής μηχανολογίας πίστας) και James Vowles (διευθυντής στρατηγικής).

Οι «νέες» αποδείξεις που παρείχε η Red Bull ήταν διαφάνειες που δημιούργησε η ίδια η ομάδα. Κάποιες προέκυπταν από τα δεδομένα GPS των μονοθεσίων. Μερικές από αυτές σύγκριναν τις γραμμές που υιοθέτησαν οι εμπλεκόμενοι οδηγοί κατά τη σύγκρουση και στο προσπέρασμα του Hamilton επί του Leclerc.

View this post on Instagram

A post shared by Crashalong (@crashalong_f1)

Άλλες διαφάνειες που δημιούργησε η Red Bull, έδειχναν προσομοιώσεις για το γύρο του συμβάντος. Επίσης, παρουσιάστηκε και μια αναπαράσταση της γραμμής του Hamilton στον 1ο γύρο στο Silverstone στις 22 Ιουλίου (την προηγούμενη Πέμπτη δηλαδή), η οποία βασιζόταν σε γύρο του Alex Albon σε ημέρα που η Red Bull χρησιμοποίησε για να κινηματογραφήσει προωθητικό υλικό με μονοθέσιο διετίας και ελαστικά επίδειξης…

Η FIA τόνισε στην απόφαση που εξέδωσε, ότι το άρθρο 14 του Διεθνούς Αγωνιστικού Κώδικα, αναφέρει ότι απαιτείται «να έχει ανακαλυφθεί σημαντικό και σχετικό καινούργιο στοιχείο, το οποίο δεν ήταν διαθέσιμο όταν λήφθηκε η απόφαση».

Οι διαφάνειες που παρουσίασε η Red Bull δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις αυτές, καθώς δεν υπήρξε κάποια «ανακάλυψη», αλλά είχαν δημιουργηθεί για την αίτηση επανεξέτασης. Είχαν δημιουργηθεί με βάση δεδομένα (GPS) τα οποία ήταν διαθέσιμα στους αγωνοδίκες όταν έλαβαν την απόφασή τους.

Οι αγωνοδίκες σημείωσαν επίσης συγκεκριμένους ισχυρισμούς οι οποίοι ενδεχομένως να ήταν σχετικοί με την υπόθεση (ίσως και όχι, όπως αναφέρεται αινιγματικά στην ανακοίνωση), εάν η επανεξέταση είχε εγκριθεί.

Οι αγωνοδίκες ενδεχομένως να είχαν απαντήσει ευθέως σε αυτούς τους ισχυρισμούς σε οποιαδήποτε απόφαση είχε ακολουθήσει. Εφόσον το αίτημα απορρίφθηκε, οι αγωνοδίκες δε σχολίασαν τους ισχυρισμούς αυτούς.

Δεδομένων των… «νέων αποδείξεων» που διατεινόταν η Red Bull ότι είχε στα χέρια της, εκ του αποτελέσματος φαίνεται ως μια απέλπιδα προσπάθεια χωρίς ουσία, αφού ήταν σχεδόν δεδομένο ότι θα κατέληγε σε αυτό το αποτέλεσμα.

Αντιθέτως, η ανακοίνωση της FIA «ξεμπροστιάζει» τη Red Bull καθώς οι «αποδείξεις» είναι αστείες, σε αντίθεση με τα σχόλια περί ισχυρισμών της ομάδας για τους αγωνοδίκες… Σίγουρα η Red Bull δεν κέρδισε φίλους με αυτή την καθόλου καλά υπολογισμένη κίνηση.

Σε ανακοίνωσή της, η Mercedes ανέφερε: «Ελπίζουμε ότι αυτή η απόφαση θα σημάνει το τέλος μιας συντονισμένης απόπειρας από την ανώτερη διοίκηση της Red Bull να σπιλώσει το καλό όνομα και την αγωνιστική ακεραιότητα του Lewis Hamilton, συμπεριλαμβανομένων των εγγράφων που κατατέθηκαν για το μη επιτυχημένο αίτημα επανεξέτασης».

Ένα από τα πιο εύστοχα σχόλια σε κοινωνικά δίκτυα, είναι ότι με όλα αυτά που συμβαίνουν, το Netflix τρίβει τα χέρια του, καθώς θα έχει πολύ καλό υλικό για την τέταρτη σεζόν του Drive To Survive._Φ.Λ.

Ποιος θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο (20-23 Ιανουαρίου 2022);

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ