Αγώνες Formula 1

GP Ιταλίας - FP1/FP2: Ferrari στην κορυφή, από κοντά η Mercedes

Η Ferrari έχει το αρχικό πλεονέκτημα στη Monza μετά τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές για το Ιταλικό GP, όντας οριακά μπροστά από τη Mercedes.

Από το FP1 δεν μπορούν εξαχθούν συμπεράσματα. Η έντονη βροχή που έπεφτε από το πρωί και συνεχίστηκε στα πρώτα στάδια της διαδικασίας δεν επέτρεψαν στους οδηγούς να βγουν με τίποτα καλύτερο από την fullwet και την ενδιάμεση γόμα. Για αυτό και, όταν στέγνωσε, ο Perez κατάφερε να πάρει την πρωτιά.

Ωστόσο, αυτό που προβλημάτισε ήταν το γεγονός ότι ο Vettel έπρεπε να μείνει στα pits για αρκετή ώρα, με τους μηχανικούς να κοιτάζουν το πίσω μέρος της SF71H. Τελικά, υπήρχε θέμα με ένα παλιό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο αντικαταστάθηκε χωρίς να επισύρει ποινή.

Το FP2 διεξήχθη υπό στεγνές συνθήκες, αλλά τα απρόοπτα δεν έλειψαν. Λίγο μετά την έναρξη της διαδικασίας, ο Ericsson είχε ένα τρομακτικό ατύχημα στα φρένα για το πρώτο σικέιν, από το οποίο όμως κατάφερε να βγει ανέπαφος. Το DRS δεν έκλεισε όταν εκείνος φρέναρε και βρέθηκε να χτυπά τις μπαριέρες στα αριστερά του και να καταστρέφει την C37.

Η διαδικασία συνεχίστηκε περίπου 20 λεπτά μετά κι άπαντες θέλησαν να βγουν γρήγορα στην πίστα, για να δοκιμάσουν με σλικ. Στον ένα γρήγορο γύρο, η Ferrari μοιάζει να έχει το πλεονέκτημα, κάνοντας το 1-2 με τον Vettel στην κορυφή. Η Mercedes βρίσκεται πίσω, αλλά όχι ιδιαίτερα μακριά, με τον Hamilton στα 3 δέκατα από τον Γερμανό. Βέβαια, ο πιλότος της Scuderia είχε και μία δύσκολη στιγμή, όταν περνώντας από την Parabolica, έχασε τον έλεγχο του πίσω μέρους του μονοθεσίου του και βρέθηκε στις μπαριέρες, χωρίς όμως να προκαλέσει εκτεταμένες ζημιές στην πίσω πτέρυγα.

Όταν ξεκίνησαν οι προσομοιώσεις αγώνα, η ψαλίδα μεταξύ των δύο κορυφαίων μειώθηκε σημαντικά. Παρά το γεγονός ότι ο Vettel δεν έκανε πολλούς γύρους, το γυρολόγιο του Raikkonen κι εκείνο του Hamilton είναι πολύ κοντά, τόσο με τη μαλακή, όσο και με την πολύ μαλακή γόμα. Στην θεωρία, ο κυριακάτικος αγώνας θα πρέπει να είναι ενός pit stop,και αυτές οι δύο γόμες θα παίξουν τον δικό τους ρόλο στην έκβασή του. Αν οι θερμοκρασίες παραμείνουν χαμηλές, η W09 θα διαχειριστεί καλύτερα τα ελαστικά της. Σε αντίθετη περίπτωση, οι Ιταλοί έχουν το πάνω χέρι.

Η δράση συνεχίζεται αύριο στις 13:00 με το FP3 και στις 16:00 με τις κατατακτήριες._Δ.Μ.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του '80;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου