Η γερμανική εταιρεία που εξειδικεύεται στα λάδια και τα πρόσθετα επενδύει εκατομμύρια στην Formula 1 για να αυξήσει τους τζίρους της.

Η Liqui Moly θα είναι μία από τις εταιρείες με διαφημίσεις στην πίστα, σε επτά αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 για το 2019. «Ευελπιστούμε ότι κάποιοι από τους ένα δισεκατομμύριο θεατές ανά τον κόσμο που παρακολουθούν κάθε φορά το συγκεκριμένο θέαμα από τις τηλεοράσεις τους θα θελήσουν να γνωρίσουν καλύτερα τη Liqui Moly και να αγοράσουν τα προϊόντα μας», διευκρινίζει ο διευθύνων σύμβουλος Ernst Prost.

Στο Grand Prix του Μπαχρέιν στις 31 Μαρτίου, η Liqui Moly θα κάνει για πρώτη φορά σημαντική εμφάνιση στη σκηνή. Μετά το Μπαχρέιν, το λογότυπό της θα εμφανίζεται στους μισούς αγώνες. Για τον σκοπό αυτό, η επιχείρηση θα επενδύσει ένα ποσό εκατομμυρίων. «Όταν κάποιος θέλει να προσελκύσει τόσο πολλούς ανθρώπους σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν μπορεί να τσιγκουνεύεται τα χρήματα, αλλά θα πρέπει να σκέφτεται σφαιρικά και να είναι έτοιμος να επενδύσει σημαντικά ποσά», συνεχίζει ο Ernst Prost. Η F1 δεν είναι κάτι καινούργιο για τη μάρκα λιπαντικών. Τη δεκαετία του 2000 είχε ήδη συμμετάσχει στην ομάδα του Jordan.

Εκτός από τη F1, οι διεθνείς δραστηριότητες της Liqui Moly περιλαμβάνουν το παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας MotoGP και το πρωτάθλημα Touring Car Racing (TCR). Επίσης, έρχονται κι άλλες πολυάριθμες συμμετοχές σε εθνικό, περιφερειακό, ακόμη και σε τοπικό επίπεδο. «Επικοινωνούμε με τους πελάτες εκεί όπου βρίσκονται και αυτό είναι το σπιτικό τους», λέει ο Günter Hiermaier, διευθυντής πωλήσεων και δεύτερος διευθύνων σύμβουλος._Δελτίο Τύπου