Αγώνες Formula 1

Matt Bishop: Πιο δύσκολα για τη McLaren τα χρόνια του spygate από την τριετία με τη Honda

Ο πάλαι ποτέ υπεύθυνος επικοινωνίας της McLaren, Matt Bishop, μίλησε στο Oversteer podcast για το ταραγμένο 2008 της McLaren, τον Lewis Hamilton και τα τρία χρόνια με την Honda.

Η τελευταία 12ετία για τη McLaren τα είχε όλα: ο τίτλος οδηγών το 2008, στον απόηχο του spygate και της θυελλώδους σχέσης Hamilton-Alonso, και μετά η πρωτοκαθεδρία της Brawn και της Red Bull που άφησαν τη βρετανική ομάδα να παλεύει χωρίς να κατακτά τον τίτλο. Και στο τέλος, η τριετία με τη Honda, που υπήρξε μία δυσμενής περίοδος, παρά τις φιλοδοξίες για επανάληψη των επιτυχίων των τελών της δεκαετίας του '80 και των αρχών του '90.

Στην ουσία, μία από τις πιο ιστορικές ομάδες της Formula 1 βρισκόταν σε διαρκή κρίση.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Oversteer podcast ο Matt Bishop, ο άνθρωπος που ηγήθηκε του επικοινωνιακού team της McLaren από τις αρχές του 2008 ως και το 2017, ζώντας εκ των έσω όλες αυτές τις ταραχώδεις στιγμές, μίλησε μεταξύ άλλων για το πώς έφτασε να έχει αυτήν την θέση:

«Ο Ron Dennis [CEO της McLaren τότε] με κάλεσε στο Woking, την Πέμπτη πριν το Τουρκικό GP του 2007, και μου είπε 'Matt, ξέρω ότι σου έχω προσφέρει ξανά μία θέση εδώ, αλλά τώρα είναι πιο σοβαρή πρόταση, χρειαζόμαστε έναν επικοινωνιολόγο που ξέρει τα πράγματα.' Κι αυτό, γιατί η FIA είχε τον ικανότατο Richard Woods, που συνεργαζόταν με τον Max Mosley, κι η Ferrari είχε τον επίσης ικανό Luca Colajanni που δούλευε με τον Jean Todt. Οπότε, πήρα την απόφαση να δεχτώ την πρόταση.

«Όταν έφτασα τον Ιανουάριο του 2008, στόχος ήταν να αναστηλώσουμε μία ομάδα που ήταν γεμάτη δυσκολίες, είχε να πληρώσει το πρόστιμο των 100 εκ. δολαρίων, και μετά έπρεπε να κρατήσουμε την ομάδα ενωμένη, να την κρατήσουμε ψηλά ως brand, τόσο στο εσωτερικό της, όσο και για τα Μέσα, τους fans και τους χορηγούς.»

Έχοντας ζήσει τόσο το spygate, όσο και τα χρόνια με τη Honda, ο Bishop φρονεί πως οι δυσκολίες μετά το σκάνδαλο του 2007 ήταν πολύ μεγαλύτερες:

«Πιστεύω πως η τριετία 2015-2017 ήταν δύσκολα χρόνια. Ειδικά το 2015 ήταν μία μεγάλη απογοήτευση, γιατί ήταν τόσο κακή η απόδοσή μας, κι η Honda δεν ήταν καλή. Θα είμαι ειλικρινής, όμως: δεν ήταν μόνο θέμα κινητήρα, αλλά και θέμα σασί, που δεν ήταν τόσο καλό όσο άλλα στο grid. Οπότε, ναι, αυτό ήταν πολύ άβολο και εκνευριστικό, αλλά δεν θεωρώ πως είχε ποτέ την ίδια αίσθηση με το spygate και το 2007.»

Και συνέχισε:

«Το 2007 ήταν μία άθλια χρονιά για τη McLaren. Αλλά το σημαντικό είναι πως επιβίωσε, κι είμαι περήφανος που ήμουν μέλος της ομάδας που την έβγαλε από αυτό το τέλμα. Επομένως, θα έλεγα πως τα χρόνια με τη Honda ήταν άσχημα, αλλά δεν ήταν τόσο επείγουσα κατάσταση με το 2007.»

Μπορείτε να ακούσετε όλο το επεισόδιο εδώ.

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου