Αγώνες Formula 1

Συνέντευξη - Ο Kevin Magnussen για τη φετινή Haas και την ιδιαιτερότητα του 2020

Ο Kevin Magnussen μίλησε στο 4troxoi.gr και τον Δημήτρη Μπίζα για την απόδοση της Haas φέτος, το ιδιαίτερο πρωτάθλημα του 2020, αλλά και για το οδηγικό του στιλ που τόσο έχει συζητηθεί ανά τα χρόνια.

Ο Kevin Magnussen είναι μία ιδιαίτερη περίπτωση οδηγού. Όντας γιος του οδηγού F1 και αγώνων αντοχής Jan Magnussen, ο Kevin είχε από μικρός αρκετές ευκαιρίες να ανελιχθεί στον χώρο του motorsport, αλλά το ταλέντο υπάρχει.

Υπήρξε protege της McLaren στις αρχές της περασμένης δεκαετίας, και με αυτήν έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1 το 2014, όταν κι ανέβηκε στο βάθρο -το μοναδικό της καριέρας του ως τώρα- στον πρώτο του κιόλας αγώνα.

Ακολούθησε το 2015 που τον είδε εκτός σπορ, για να γυρίσει σε αυτό το 2016 για λογαριασμό της Renault.

Από το 2017 βρίσκεται στη Haas, έχοντας συνεισφέρει τα μέγιστα στην ανάπτυξη της ομάδας.

Η διετία 2018-2019 ήταν αρκετά δύσκολη τόσο για τον ίδιο, όσο και για την Αμερικανική ομάδα. Τα πολύ καλά αποτελέσματα του πρώτου μισού του '18 ακολουθήθηκαν από αρκετούς τερματισμούς εκτός δεκάδας και διάφορα ζητήματα αξιοπιστίας, ως και το 2019.

Φέτος, η VF-20 μοιάζει βελτιωμένη, αν και έχει το μειονέκτημα του κινητήρα της Ferrari στην πλάτη της.

Η εμπνευσμένη απόφαση της Haas να καλέσει τους οδηγούς της για σλικ ελαστικά πριν την έναρξη του Ουγγρικού GP χάρισε στον Δανό την πρώτη του βαθμολόγηση μετά το περυσινό Ρωσικό Grand Prix.

Συνομιλήσαμε με τον ίδιο λίγο πριν την έναρξη του Grand Prix 70ης Επετείου της Formula 1, στο Silverstone, χάρη στην τεχνολογία που μας επέτρεψε να έρθουμε σε επαφή με την ομάδα και τον οδηγό.

Δημήτρης Μπίζας: Είναι μία περίεργη χρονιά η φετινή, και για τον αθλητισμό. Σε έχει επηρεάσει όλο αυτό ψυχικά και σωματικά;

Kevin Magnussen: «Είναι όντως πολύ περίεργο όλο αυτό, όλη αυτή η καθυστέρηση. Πήγαμε στην Αυστραλία νομίζοντας ότι θα τρέξουμε, και μετά περιμέναμε 3-4 μήνες και ακόμα δεν είχαμε κάνει ούτε έναν αγώνα. Περνάς όλο τον Ιανουάριο, τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο για να προετοιμαστείς ενόψει της νέας σεζόν. Το ότι περιμέναμε τόσο πολύ για να ξεκινήσει η σεζόν ήταν αρκετά αποκαρδιωτικό.»

-Η χρονιά φέτος ξεκίνησε περίεργα για εσάς, αν και πήρατε έναν βαθμό στην Ουγγαρία. Κατά πόσο διαφέρει το φετινό μονοθέσιο με τη VF-20;

KM: «Το βασικότερο είναι ότι φέτος το μονοθέσιο είναι πιο σταθερό. Όση απόδοση έχει να προσφέρει, τη δίνει σταθερά, τόσο στις κατατακτήριες, όσο και στον αγώνα. Ειδικότερα, όμως, αυτό συμβαίνει στον αγώνα, γιατί κάνεις πολλούς γύρους με το ίδιο ελαστικό και πρέπει να κάνεις αυτό το ελαστικό να αντέξει, και το μονοθέσιο φέτος είναι πολύ καλύτερο στη διαχείριση των ελαστικών. Είναι πολύ πιο εύκολο στην οδήγηση, οπότε κάνεις λιγότερα λάθη, κι η πρόσφυση που έχεις διαρκεί για όλη τη στροφή, δεν μειώνεται ξαφνικά στις υψηλής ή χαμηλής ταχύτητας στροφές. Η απόδοσή του είναι σταθερή και μπορείς να βασιστείς σε αυτό.»

-Τέσσερις νέες πίστες έχουν μπει στο φετινό καλεντάρι. Πιστεύεις ότι αυτές οι έκτακτες προσθήκες μπορούν να ανακατέψουν την τράπουλα στο grid;

KM: «Δεν νομίζω ότι θα κάνει τόσο μεγάλη διαφορά. Αντιθέτως, πιστεύω πως θα ευνοήσει τις μεγάλες ομάδες, γιατί θα είναι σε θέση να κάνουν καλύτερες προσομοιώσεις, καλύτερες προβλέψεις, να στήσουν καλύτερα τα μονοθέσια. Πιστεύω πως θα τους δώσει μεγάλο πλεονέκτημα, αλλά εξακολουθώ να είμαι χαρούμενος κι ενθουσιασμένος για αυτές τις πίστες.»

-Σε ό,τι αφορά το μέλλον του σπορ, οι αλλαγές στους κανονισμούς του 2022 υπόσχονται μεγαλύτερη ισονομία ανάμεσα στις ομάδες του grid, μία εξισορρόπηση δυνάμεων. Πιστεύεις ότι μπορούν να κάνουν αυτές τις υποσχέσεις πραγματικότητα;

KM: «Δεν ξέρω αρκετά πάνω σε αυτό, αλλά το ελπίζω. Έχω μιλήσει με ανθρώπους που γνωρίζουν περισσότερα πάνω σε αυτό, όμως, και μοιάζουν ενθουσιασμένοι με τις αλλαγές

-Είσαι επιθετικός οδηγός όπως λένε αρκετοί, ή απλά πηγαίνεις flat-out για να πάρεις το μέγιστο από το μονοθέσιο;

KM: «Και τα δύο!»

 

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου