top icon
Αγώνες

Ράλλυ Ρώμης: Ο Bouffier νικητής στην αρένα!

O Γάλλος Bryan Bouffier επικράτησε μόλις για 0,3 δλ. επί του Kajetan Kwejtanowicz στον 7ο γύρο του ERC στην Ιταλία, με τον Πολωνό οδηγό να είναι πλέον το φαβορί για τον τίτλο.

Στην γειτονική Ιταλία πραγματοποιήθηκε ο 7ος γύρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, και μάλιστα σε έναν αγώνα που συμπεριληφθεί για πρώτο φορά στο καλαντάρι του θεσμού. Ο λόγος για το ασφάλτινο Ράλλυ Ρώμης (Rally di Roma Capitale), το οποίο προσμετρούσε παράλληλα και στο άκρως ανταγωνιστικό Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλλυ. Ο αγώνας αποτέλεσε πόλο έλξης για τους κορυφαίους οδηγούς του ERC, αλλά και για τους θεατές οι οποίοι έδωσαν βροντερό παρών στις ειδικές διαδρομές. Είναι χαρακτηριστικό, ότι το shakedown δεν πραγματοποιήθηκε για λόγους ασφαλείας, λόγω της υπερβολικής παρουσίας του κόσμου, με την Michelle Mouton να μην δίνει το πράσινο φως για την τέλεση του.

Στο καθαρά αγωνιστικό μέρος, η εξέλιξη του Ράλλυ Ρώμης ήταν συναρπαστική με την νίκη να κρίνεται μόλις στην τελευταία ε.δ. Εκεί, οι Bryan Bouffier και Kajetan Kajetanowicz έδωσαν τον υπέρ πάντων αγώνα, με τον Γάλλο να επικρατεί μόλις για 0,3 δλ. οδηγώντας το Ford Fiesta R5. Είναι χαρακτηριστικό, ότι πριν την τελευταία ε.δ. των σχεδόν 12 χιλιομέτρων ο Kajetanowicz προηγούνταν με 0.5 δλ. διαφορά, αλλά ο χρόνος του Bouffier ήταν κατά 0.8 δλ. ταχύτερος, χαρίζοντας του και τη νίκη. Αυτή ήταν η νίκη με τη μικρότερη διαφορά στην σύγχρονη ιστορία του ERC, ενώ χαρακτηριστικό της συναρπαστικής εξέλιξης του αγώνα ήταν το γεγονός ότι η πρώτη θέση άλλαξε εννιά φορές χέρια συνολικά!

Αρχικά επικεφαλής τέθηκε ο Alexey Lukyanuk με το δικό του Ford Fiesta R5 οδηγώντας στο όριο, Όμως, στην τελευταία ε.δ. του πρώτου σκέλους που διεξήχθη τη νύκτα, ένα πρόβλημα με τους προβολείς είχε σαν αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός δρόμο και να καταστρέψει τον εμπρός αριστερό τροχό του Fiesta. Μάλιστα, η ζημιά ήταν αρκετά μεγάλη με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να εκκινήσει την επόμενη μέρα. Σε εκείνο το σημείο ο Bouffier τέθηκε επικεφαλής, με τον Kajetanowicz να ακολουθεί. Οι δυο τους άλλαξαν αρκετές φορές θέση, με τον Πολωνό να αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα φρένα του Fiesta του, ενώ ο Γάλλος να μην είναι ικανοποιημένος από την επιλογή της μαλακής γόμας των ελαστικών. Και κάπως έτσι φτάσαμε στην τελευταία ε.δ. που έκρινε το νικητή του αγώνα και έφερε τον Bouffier στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου για δεύτερη φορά φέτος. Κάτι που έχει καταφέρει μόνο αυτός το 2017.

Φυσικά, ο Kajetanowicz μόνο απογοητευμένος δεν μπορεί να είναι, αφού με τη 2η θέση που κατέκτησε αποσπάστηκε 24 βαθμούς από τον Bruno Magalhaes στη μάχη του τίτλου. Ο Πορτογάλος οδηγός, του οποίου το Skoda Fabia R5 είναι βαμμένα στα χρώματα της Seajets, συμπλήρωσε το βάθρο και διατήρησε τις ελπίδες του για τίτλο. Όλα θα κριθούν στον τελευταίο γύρο του θεσμού που θα πραγματοποιηθεί στις χωμάτινες ε.δ. του Ράλλυ Λετονίας στις 6-8 Οκτωβρίου.

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι στο πλαίσιο του Ιταλικού Πρωταθλήματος η νίκη κατέληξε στα χέρια του Simone Campedelli με το Ford Fiesta R5. Ο Ιταλός οδηγός και ο Umberto Scandola με το Skoda Fabia R5 ήταν σε δικό τους αγώνα, με την τελική διαφορά υπέρ του Campedelli στο τέλος να είναι μόλις 4,9 δευτερόλεπτα! Αρκετά πιο πίσω ακολούθησε ο γερόλυκος Paolo Andreucci με το Peugeot 208 T16, ενώ ο ταλαντούχος Kalle Rovanpera συμπλήρωσε την πρώτη τετράδα οδηγώντας το Peugeot 208 T16 στα χρώματα της Pirelli._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ