top icon
WRC

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις – 3η Μέρα Αντιμέτωπη με την πρόκληση!

Μπορεί η 3η μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις να έκρυβε εκπλήξεις, αλλά η On Sale Rally Team στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και διατηρήθηκε στην πρώτη θέση των ελληνικών πληρωμάτων.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις αποκάλυψε σήμερα μέρος του πραγματικού του χαρακτήρα προκαλώντας προβλήματα σε αρκετούς συνδυασμούς, ενισχύοντας την άποψη ότι είναι ένας από τους πλέον σκληρούς αγώνες του WRC. Η ατμόσφαιρα στο βουνό ήταν και σήμερα πανηγυρική με δεκάδες χιλιάδες θεατές να δημιουργούν μία μοναδική ατμόσφαιρα στις ειδικές διαδρομές, που όμοια της είχαμε χρόνια να δούμε. Την ίδια ώρα, οι ιδιαίτερες συνθήκες που επικράτησαν στις ε.δ. του σημερινού σκέλους αύξησαν ακόμα περισσότερο το βαθμό δυσκολίας του αγώνα, καθιστώντας παράλληλα εξαιρετικά σημαντική την επιλογή των ελαστικών.

Η On Sale Rally Team μετά το εξαιρετικό ξεκίνημα της χθεσινής ημέρας, είχε στόχο να διατηρηθεί στις κορυφαίες θέσεις της κατάταξης, βελτιώνοντας όμως τις επιδόσεις της. Ο Γιώργος Κεχαγιάς με τον Μάριο Τσαούσογλου ξεκίνησαν ακολουθώντας γρήγορο ρυθμό με το Skoda Fabia Rally2 evo, μέχρι τη στιγμή που τα πρώτα προβλήματα έκαναν την εμφάνιση τους. Συγκεκριμένα, στη Γραβιά κόλλησε το γκάζι, κάτι που τους ανάγκασε να σταματήσουν στην άκρη του δρόμου, να κάνουν επανεκκίνηση στο αυτοκίνητο και να συνεχίσουν.

Λίγο αργότερα εμφανίστηκε το πλέον σοβαρό πρόβλημα, όταν μετά τους Βωξίτες έχασαν την υδραυλική υποβοήθηση του Skoda Fabia. Όμως, η τύχη ήταν με το μέρους τους και η ακύρωση του Ελευθεροχωρίου επέτρεψε στο πλήρωμα της On Sale Rally Team να επιστρέψει στο σέρβις και να επιδιορθώσει τη ζημιά. Παρόλα αυτά, ο χρόνος δεν ήταν αρκετός για να γίνει και η απαραίτητη ευθυγράμμιση, με αποτέλεσμα στο δεύτερο πέρασμα από την Παύλιανη να κάνουν πολύ νωρίς ένα τετ α κε. Στη συνέχεια πραγματοποίησαν κάποια λάθη, που οδήγησαν τον Γιώργο Κεχαγιά στην απόφαση να κόψει ρυθμό.

Παρόλα αυτά, το πλήρωμα της On Sale Rally Team κατάφερε να διατηρηθεί στην πρώτη θέση ανάμεσα στα Ελληνικά πληρώματα, αλλά και στην 19η θέση της γενικής. Παράλληλα, κέρδισε μία θέση στην κατηγορία WRC3, φιγουράροντας πλέον στην 5η θέση! Όμως, ο αγώνας δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Η αυριανή ημέρα είναι εξαιρετικά απαιτητική, αφού περιλαμβάνει δύο περάσματα από μία ιστορική διαδρομή όπως είναι ο «Ταρζάν», αλλά και τα 32 χλμ. του εξαιρετικά απαιτητικού «Πύργου».

Μπορεί στόχος να είναι ο τερματισμός, αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι ο Γιώργος Κεχαγιάς με τον Μάριο Τσαούσογλου θα προσπαθήσουν να πάνε πιο γρήγορα από σήμερα.

Ας δούμε τι είπε το πλήρωμα της On Sale Rally Team με την επιστροφή τους στο σέρβις παρκ της Λαμίας.

Γιώργος Κεχαγιάς«Σήμερα αντιμετωπίσαμε κάποια προβλήματα, με σημαντικότερο αυτό της υδραυλικής υποβοήθησης. Ήμασταν τυχεροί με την ακύρωση του Ελευθεροχωρίου, αλλά δυστυχώς δεν προλάβαμε να κάνουμε ευθυγράμμιση. Έτσι, κάναμε νωρίς ένα τετ α κε στη 2η Παύλιανη, με αποτέλεσμα να κόψουμε ρυθμό στη συνέχεια για να μην κάνουμε κάποιο λάθος. Η ουσία είναι ότι καταφέραμε να επιστρέψουμε. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που μας έχει μείνει είναι το πλήθος κόσμου στις ειδικές διαδρομές. Είναι κάτι μοναδικό. Η παρουσία του μας ξεσήκωνε και πραγματικά είναι ότι καλύτερο μας έχει συμβεί.»  

Μάριος Τσαούσογλου«Δύσκολη μέρα η σημερινή. Ήταν η μεγαλύτερη του αγώνα και οι συνθήκες ήταν αντίξοες. Οι ειδικές ήταν σε καλύτερη κατάσταση από ότι στις αναγνωρίσεις, αν και έκρυβαν εκπλήξεις με αρκετή λάσπη σε κάποια σημεία. Είχαμε και ένα πρόβλημα με το υδραυλικό, αλλά είμασταν τυχεροί με την ακύρωση του Ελεθευροχωρίου. Το επιδιορθώσαμε, αλλά όχι τελείως, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να κάνουμε τους χρόνους που θέλαμε. Η γενικότερη εικόνα είναι πως καταφέραμε να διατηρηθούμε στη θέση μας. Αύριο θέλουμε να ξεκινήσουμε την 3η μέρα για να τελειώσουμε τον αγώνα στο σημείο που θέλουμε.» Δελτίο Τύπου

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Σε συνέχεια της αναγγελίας του Πρωθυπουργού, πιστεύετε πως η πώληση μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το 2030...

    Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ