top icon
WRC

Lucky Man!

Ο Σπύρος Γαλεράκης, από την πίστα στα Ραλλυ και μάλιστα στο ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ.

ΑΤΟΥ του Σπύρου δεν είναι μόνο το Ford Fiesta που θα οδηγήσει μεθαύριο στον κορυφαίο αγώνα του WRC και μάλιστα στην επετειακή του εκδοχή με διαδρομή 70 ετών.

Επί του προκειμένου, οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά.

Σημαντικοί του χώρου, οι καλύτεροι στους τομείς τους, που πιστεύουν στο ταλέντο και στο χαρακτήρα του Γαλεράκη και στηρίζουν.

Lucky Man

Έχει βάθος η ιστορία του 33χρονου Σπύρου Γαλεράκη, συνδεδεμένη με την αγωνιστική του αγωγή. Η πετυχημένη συμμετοχή του στον πρωτότυπο διαγωνισμό του Αποστόλη Μακρή της Σεατ, της Σκοντα και της Σιτροεν (ΣΧ: μοναδικός), εξελίχθηκε σε Πρωταθλητισμό. Σε δύσκολο, σε μέγιστα ανταγωνιστικό terrain όπως οι αγώνες ενιαίου τύπου με Σκοντα Φάμπια.

Συνδυασμός ταλέντου και ποιότητας αθλητή που το επιβεβαιώνουν οι καθηγητές του. Professors σε στρατηγική και στην ουσία της αγωνιστικής οδήγησης οι Γιώργος Καμιτσάκης και Νικόλας Ζάχος πίστεψαν και υποστήριξαν με τον τρόπο το σωστό τον Σπύρο σε κάθε αγωνιστική του δραστηριότητα. Ο ίδιος φροντίζει την επαγγελματική του εξέλιξη επιχειρώντας με έντιμη συνέπεια, ενώ επικοινωνεί με τον σπάνιο, με τον διακριτικό τρόπο, οπότε προβάλεις από καρδιάς και αποζημιώνεσαι.

Lucky Man

Κάπως έτσι, προκύπτει αμοιβαία εκτίμηση

Με το 55…

Ψηλά στην πόρτα του Φορντ Φιέστα Rally3 o αριθμός συμμετοχής, αλλά η συνέχεια της ονοματολογίας κάνει τη διαφορά.

Για εμάς σε ανατριχίλα από το όνομα του 45χρονου Κώστα Σούκουλη στη θέση του συνοδηγού. Τίποτα τυχαίο και ο Κώστας ζει, απολαμβάνει αυτές τις ασκήσεις ως σεμινάριο της υψηλής του τέχνης που την προσφέρει όπου σέβονται και αναγνωρίζουν.

Lucky Man

Επιλέγει ο Σούκουλης, που τον έχουμε ζήσει με Σωτερ, με Λάμπρο, με Θέμη, με κ. Πάνο, με κ. Γιάννη κ.α.

Ο κ. Κώστας μας, που έλαμψε με τον Sir Ζυμάριο, συνδυασμός που λείπει.

Είναι σαφές. Ο Σούκουλης έχει καθοδηγήσει τον Γαλεράκη στο χώμα και αφού ξέρει, πιστεύει και στηρίζει όπως μόνο αυτός. Ξεπερνάει το διάβασμα η λάμψη του και η εμπειρία του Κορινθίου παίζει ευρύτερα το ρόλο της στην εξέλιξη του χώρου. Δύσκολα να γίνει αντιληπτή η θεωρεία μας, που απλά εκφράζει αγωνία για την ποιοτική αναβάθμιση του χώρου.

CAR CENTER !

Δεν πας πουθενά χωρίς την άψογη τεχνική στήριξη και εδώ έχουμε να κάνουμε με ομάδα που προσφέρει την τεχνογνωσία με τα συνήθη, αλλά ακολουθώντας και σημαντικούς κανόνες συμπεριφοράς.

Lucky Man

Τις δίδαξε ο Γιώργος Καρανικόλας, τις υποστηρίζει ο Νώντας με ένα δικό του ιδιαίτερο στιλ, με αρχές που λείπουν από τις ειδικές διαδρομές, όπως και στο Ράλλυ της αγοράς, όπου επίσης πρωταγωνιστούν.

Ο Πρωταθλητής Νώντας Καρανικόλας, που θα επιχειρήσουν την υπέρβαση, με τον κ. Γιώργο Κακαβά, με τη δική τους Φιέστα R3, κόντρα στους ξένους επαγγελματίες!

Οι χορηγοί…

Στα ύψη το συναίσθημα, στη σωστή αναλογία το ταλέντο με το στιλ, επί ποδός η dream team, αλλά απαιτούνται πανάκριβα καύσιμα για την αρμονική και δημιουργική λειτουργία.

Τους Σπύρο Γαλεράκη – Κώστα Σούκουλη με την Car Center-Fiesta Rally-3 στα χρώματα των ελαστικών DAVANTI, στηρίζουν ακόμα οι Auto Planet, Labiko, IL PATRONE, AutoFit, D-Tech και Orlen.

Lucky Man

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

FORD FIESTA RALLY-3

Κινητήρας: Ecoboost 1,5 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος

Ισχύς: 235 ίπποι

Ροπή: 415 Nm

Κιβώτιο ταχυτήτων: Σειριακό 5 σχέσεων

Μετάδοση κίνησης: Στους 4 τροχούς

Αμορτισέρ (εμπρός και πίσω) με 3 ρυθμίσεις

Τροχοί:  15”

Βάρος:  1.210 κιλά

Lucky Man

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ