Αγώνες WRC

Ράλλυ Arctic Lapland: Νικητής ο Hanninen, βάθρο για Solberg, στην εξάδα ο Bottas

Ο Juho Hanninen αναδείχθηκε νικητής στο Ράλλυ Arctic, την ώρα που ο Oliver Solberg έκανε επιτυχημένο ντεμπούτο με το νέο του αυτοκίνητο και ο Valtteri Bottas τερμάτισε στην εξάδα.

Το Ράλλυ Arctic, στο Rovaniemi της Φινλανδίας, συγκεντρώνει κάθε χρόνο μεγάλο ενδιαφέρον. Ένας λόγος παραπάνω φέτος, αφού ο αγώνας που ανοίγει την αυλαία στο πρωτάθλημα Φινλανδίας, συγκεντρώνοντας παραδοσιακά και συμμετοχές οδηγών από το WRC ή την F1, υπήρξε η πρόβα τζενεράλε ενόψει του Ράλλυ Arctic Φινλανδίας που θα αποτελέσει τον 2ο γύρο του WRC, στις 26-28 Φεβρουαρίου.

Στον αγωνιστικό τομέα, το Ράλλυ Arctic περιλάμβανε 7 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 216,44 αγωνιστικών χιλιομέτρων, με θερμοκρασίες που έφτασαν έως και -30 βαθμούς Κελσίου.

Juho Hanninen

Νικητές, έχοντας σημειώσει 6 φορές τον ταχύτερο χρόνο, αναδείχθηκαν οι Juho Hanninen-Miika Teiskonen, με Toyota Yaris WRC. Ο εξελιγκτής της Toyota Gazoo, βρέθηκε στο Ράλλυ Arctic, ώστε να δοκιμάσει τα νέα ελαστικά της Pirelli και επιμέρους εξαρτήματα, ενόψει του αγώνα που θα προσμετρήσει στο WRC. Η νίκη του Hanninen περνά σε δεύτερη μοίρα, αφού βασικός στόχος ήταν η συλλογή δεδομένων, που θα βοηθήσει τα εργοστασιακά πληρώματα της Toyota, στα Pre Event Tests που θα κάνουν πριν από τον δεύτερο γύρο του WRC.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Teemu Asunmaa-Marko Salminen με Skoda Fabia Rally2 evo. Ο Πρωταθλητής Φινλανδίας 2020 ήταν ο ταχύτερος οδηγός με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2, πιστοποιώντας την υψηλή οδηγική του ποιότητα, όμως στο τέλος καρδιοχτύπησε.

Oliver Solberg-Aaron Johston

Ο λόγος για αυτό ακούει στο ονοματεπώνυμο "Oliver Solberg". Ο 19χρονος οδηγός, έκανε ντεμπούτο με το νέο για εκείνον Hyundai i20 R5, έχοντας πάντοτε ως συνοδηγό τον Aaron Johnston. Στην πρώτη ημέρα, ο νεαρός μπήκε στη διαδικασία προσαρμογής του νέου του αυτοκινήτου, ολοκληρώνοντας στην 6η θέση γενικής. Κατά τη δεύτερη ημέρα έδειξε την ταχύτητά του, όντας ο ταχύτερος οδηγός με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2 και σημειώνοντας τον κορυφαίο χρόνο γενικής σε μία ειδική διαδρομή. Έτσι, ανέβηκε στην 3η θέση, μένοντας πίσω από τον Asunmaa για 0,9''.

Στην 4η θέση τερμάτισαν οι Juha Salo-Mikko Markkula (Skoda Fabia Rally2 evo) που ήταν το πρώτο πλήρωμα με ελαστικά Michelin, αφού η πρώτη τριάδα χρησιμοποιούσε Pirelli. Ακολούθησαν οι Emil Lindholm-Mikael Korhonen (Skoda Fabia Rally2 evo) με ελαστικά της MRF, καθώς ο 24χρονος Φινλανδός διατηρεί τη συνεργασία του με την ινδική εταιρεία και φέτος.

Valtteri Bottas-Timo Rautiainen

Την πρώτη εξάδα, συμπληρώνουν οι Valtteri Bottas-Timo Rautiainen (Citroen DS3 WRC). Στο τέταρτο ράλλυ της καριέρας του και στον τρίτο Arctic, ο οδηγός της Mercedes F1 επέδειξε βελτίωση, σημειώνοντας αρκετά καλούς χρόνους. Ήδη, πληροφορίες αναφέρουν πως εξετάζει τη συμμετοχή του και στο επερχόμενο Ράλλυ Arctic, στο πλαίσιο του WRC.

Ράλλυ Arctic - Top 10

1. Juho Hanninen-Miika Teiskonen (Toyota Yaris WRC) 1h43m27.4s

2. Teemu Asunmaa-Marko Salminen (Skoda Fabia Rally2 evo) +2:29.2

3. Oliver Solberg-Aaron Johnston (Hyundai i20 R5) +2:30.1

4. Juha Salo-Mikko Markkula (Skoda Fabia Rally2 evo)  +2:51.2

5. Emil Lindholm-Mikael Korhonen (Skoda Fabia Rally2 evo)  +3:03.2

6. Valtteri Bottas-Timo Rautiainen (Citroen DS3 WRC) +3:48.3

7. Kimmo Kurkela-Reeta Hämäläinen (Ford Fiesta WRC) +4:06.6

8. Juuso Metsala-Matti Kangas (Skoda Fabia R5) +6:18.2

9. Riku Tahko-Markus Soininen (Hyundai i20 R5)  +7:48.3

10. Niclas Grönholm-Antti Linnaketo (Volkswagen Polo R5) +7:51.3

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική Ειδική Διαδρομή σε άσφαλτο;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου