Μόλις στην 3η το εμφάνιση με το Hyundai i20 WRC, o Andreas Mikkelsen είναι επικεφαλής στο Ράλλυ Αυστραλίας εκμεταλλευόμενος τη σειρά εκκίνησης, την ώρα που ο Thierry Neuville δίνει μάχη με τον Kris Meeke για τη 2η θέση.

Το Ράλλυ της Αυστραλίας είναι ένας από τους αγώνες του WRC, που η σειρά εκκίνησης αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην εξέλιξη του αγώνα. Οι ειδικές απαιτούν αρκετό “καθάρισμα”, με αποτέλεσμα όσοι ξεκινούν μπροστά να έχουν μειονέκτημα σε σχέση με όσους ακολουθούν. Αυτό το στοιχείο εκμεταλλεύθηκε στο έπακρο ο Andreas Mikkelsen, ο οποίος στο πρώτο σκέλος του τελευταίου γύρου του θεσμού κατάφερε να δημιουργήσει μία σημαντική διαφορά από τους διώκτες του. Ο Νορβηγός οδηγός της Hyundai, μπορεί να συμμετέχει μόλις για 3η φορά με το i20 WRC, αλλά όπως και πριν από μερικούς μήνες στο τιμόνι του Citroen C3, έτσι και σήμερα δείχνει εξαιρετική προσαρμοστικότητα. Με καθαρό δρόμο μπροστά του κέρδισε τις 5 από τις 8 σημερινές ειδικές και έδειξε ότι είναι το πρώτο φαβορί για τη νίκη, θέλοντας να επαναλάβει την περσινή του επιτυχία στον ίδιο αγώνα.

Μπορεί ο Mikkelsen να έχει ξεφύγει από τους υπόλοιπους, αλλά πιο πίσω οι διαφορές είναι σαφώς μικρότερες. Από το πρωί οι Thierry Neuville και Kris Meeke είχαν τη δική τους μάχη για τη 2η θέση, με τον Βέλγο να την παίρνει στα χέρια του στο τέλος. Ο Βέλγος ξεκίνησε μουδιασμένα, έχοντας μειονέκτημα λόγω της σειράς εκκίνησης, ενώ στο δεύτερο loop ειδικών βελτίωσε σημαντικά τους χρόνους του και μπήκε στη μάχη του βάθρου. Οδήγησε γρήγορα, κέρδισε ε.δ., παρόλο που σύμφωνα με τον ίδιο η μαλακή γόμα είχε σαν αποτέλεσμα το i20 του να είναι αρκετά υπερστροφικό. Παρόλα αυτά κατάφερε στο τέλος του σκέλους να αναρριχηθεί στη 2η θέση μόλις 0,7 δλ. μπροστά από τον Kris Meeke. Ο Βρετανός, όπως και ο Mikkelsen, προσπάθησε να εκμεταλλευθεί τον καθαρό δρόμο μπροστά του, και θα ήταν πιο κοντά στον Νορβηγό αν δεν είχε μία έξοδο στην 3η ε.δ. Βέβαια, ο Meeke ήταν αρκετό τυχερός που το C3 του δεν χτύπησε πουθενά και κατάφερε να συνεχίσει με μοναδική απώλεια μερικά χαμένα δευτερόλεπτα. Μάλιστα, ο ίδιος δεν έκρυψε ότι κινήθηκε στο όριο, έχοντας μία ή δύο στιγμές που ρίσκαρε παραπάνω από όσο θα έπρεπε.

Στη μάχη του βάθρου, όμως, βρίσκεται και ο Jari Matti Latvala με το Toyota Yaris WRC. Ο Φινλανδός οδηγός της ιαπωνικής ομάδας, αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με την ενδοσυνεννόηση στην πρώτη ε.δ., με αποτέλεσμα να μην ακούει τον συνοδηγό του και να χτυπήσει το Yaris χάνοντας το εμπρός σπλίτερ. Στη συνέχεια, προσπάθησε να αντεπιτεθεί, αλλά η επιλογή της σκληρής γόμας αποδείχθηκε ιδανική μόνο για ε.δ., και συγκεκριμένα την 6η της ημέρας, η οποία και τον έφερε στην 4η θέση. Βέβαια, ο Φινλανδός έχει να σκεφτεί και τον Craig Breen που ακολουθεί κατά πόδας και του έχει βάλει δύσκολα. Ο Ιρλανδός, για ακόμα μία φορά αποδείχθηκε ιδιαίτερα σταθερός στις επιδόσεις του με το C3 και έχει καταφέρει να πλασαριστεί ψηλά στην κατάταξη. Μάλιστα, ένα κλατάρισμα στη μικρή ε.δ. του κόστισε χρόνο που θα τον είχε φέρει μπροστά από τον Latvala στο τέλος, ενώ στην 6η είχε και μία μικρή έξοδο.

Κοντά στον Breen, όμως, βρίσκεται και ο Ott Tanak στην τελευταία του εμφάνιση με το Ford Fiesta WRC. Ο Εσθονός, εκτός από το καθάρισμα των δρόμων, δεν απέφυγε τα λάθη που είχαν σαν αποτέλεσμα να καταστρέψει μερικά από τα αεροδυναμικά βοηθήματα του Fiesta και να το κάνουν ιδιαίτερα δυσκολοδήγητο. Μάλιστα, στην προσπάθεια του να αλλάξει τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου και να βελτιώσει την οδική του συμπεριφορά, το μόνο που κατάφερε ήταν να το κάνει ακόμα πιο δύσκολο και να χάσει κι άλλο χρόνο. Στην 7η θέση πίσω από τον Tanak, βρίσκεται ο Hayden Paddon, που για ακόμα μία φορά δεν πείθει με τις επιδόσεις του. Σε έναν αγώνα που έπρεπε να δώσει τις δικές του απαντήσεις, ο Νεοζηλανδός οδηγός έκανε λάθος με την επιλογή των ελαστικών του, ενώ γενικότερα δεν ήταν ικανοποιημένος με την οδήγηση του. Όπως ο ίδιος δήλωσε, πρέπει να αλλάξει το στήσιμο του i20, αλλά και να δει την τηλεμετρία για να διαπιστώσει τι ακριβώς φταίει.

Προβλήματα, όμως, αντιμετώπισε ο 5άκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastien Ogier, ο οποίος και έχει πέσει στην 8η θέση μακριά από τη μάχη της κορυφής. Ο Γάλλος δεν είχε να αντιμετωπίσει μόνο τη σειρά εκκίνησης και το καθάρισμα των δρόμων, αλλά και ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά το οποίο είχε σαν αποτέλεσμα να μην λειτουργεί η πεταλούδα στην κολόνα του τιμονιού του Fiesta. Αντίστοιχα, άτυχος ήταν και ο συμπατριώτης του Stephane Lefebvre με το Citroen C3 WRC. Ο νεαρός οδηγός είχε ένα κλατάρισμα στην πρώτη ε.δ., με αποτέλεσμα εκτός από το χαμένο χρόνο να πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός σε όλο το υπόλοιπο loop, αφού μαζί του είχε μόλις μία ρεζέρβα. Μάλιστα, η ατυχία του ήταν τόσο μεγάλη, που στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές του συνέβη ακριβώς το ίδιο! O Elfyn Evans με το Ford Fiesta της Dmack συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα, με τα βρετανικά ελαστικά όπως αναμενόταν να μην είναι ανταγωνιστικά, και τον Esapekka Lappi να ακολουθεί. Ο ταλαντούχος Φινλανδός έχασε πολύ χρόνο στο πρώτο loop ειδικών, όταν και έχασε την υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης του Yaris WRC και μαζί πολύτιμο έδαφος σε επίπεδο γενικής. Η αυριανή ημέρα είναι και η μεγαλύτερη του αγώνα, αφού περιλαμβάνει 140 αγωνιστικά χιλιόμετρα, ενώ τα πληρώματα ξεκινούν με την ε.δ. Nambucca των 49 χλμ.! Μία ειδική που ίσως να αλλάξει τα δεδομένα και φυσικά τις διαφορές μεταξύ των πληρωμάτων._Π.Τ.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, πρώτου αγώνα του φετινού WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά