top icon
Αγώνες

Ράλλυ Γερμανίας: Απλά, καλύτερος!

Με συνοπτικές διαδικασίες, ο Sebastien Ogier “καθάρισε” τον Jari Matti Latvala και οδεύει ολοταχώς για την πρώτη νίκη της VW μέσα στην έδρα της!

 

Ο επικεφαλής της VW Jost Capito ξεκαθάρισε από νωρίς στους δύο οδηγούς της εργοστασιακής του ομάδας, τους Sebastien Ogier και Jari Matti Latvala, ότι είναι ελεύθεροι να παλέψουν για την πρώτη θέση αρκεί να φέρουν τα Polo WRC πίσω την Κυριακή στον τερματισμό. Απέναντι σε αυτή την πρόκληση, ο Sebastien Ogier απάντησε με δύο απίστευτους χρόνους στην κλασσική ειδική διαδρομή Panzerplatte συνολικού μήκους 46 χιλιομέτρων, “καθαρίζοντας” ουσιαστικά τον αγώνα. Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής πήρε ουσιαστικά 21 δευτερόλεπτα στα δύο περάσματα από τη συγκεκριμένη ε.δ. και απέδειξε ότι είναι το μεγάλο αφεντικό στον αγώνα, και γενικότερα στο θεσμό. Τόσο η απόδοση του, όσο η στρατηγική και η διαχείριση των ελαστικών του ήταν το στοιχείο που του επέτρεψε να βρεθεί άνετα πρώτος στο τέλος της ημέρας. Με τη διαφορά του πλέον από τον Latvala να αγγίζει τα 33,8 δλ., ο Γάλλος αναμένεται αύριο να την εκμεταλλευθεί και να επιστρέψει νικητής στο Trier σημειώνοντας την πρώτη νίκη της VW στον αγώνα της πατρίδας της, και τη δεύτερη της καριέρας του στο γερμανικό Ράλλυ μετά από αυτή που είχε σημειώσει το 2011 με τη Citroen.

Ο Latvala προσπάθησε να πιέσει τον Ogier, αλλά στη 45άρα ε.δ. ήταν αδύνατο να ακολουθήσει το ρυθμό του Γάλλου. Γενικά, εμφανίστηκε προβληματισμένος με το στήσιμο του Polo, το οποίο ήταν πιο σκληρό από όσο περίμενε, ενώ γενικότερα δεν ήταν ικανοποιημένος με τη συμπεριφορά του, η οποία ήταν διαφορετική σε σχέση με τις δοκιμές που είχε πραγματοποιήσει πριν τον αγώνα. Όπως όλα δείχνουν, ο Φινλανδός θα αρκεστεί στη δεύτερη θέση της γενικής, κάτι που αν συμβεί δεν θα επιτρέψει στον Ogier να πανηγυρίσει από αύριο τον τρίτο συνεχόμενιο τίτλο του. Πίσω από τους δύο οδηγούς της VW, ακολουθεί ο τρίτος της γερμανικής ομάδας ο Andreas Mikkelsen που και σήμερα κινήθηκε με ασφάλεια προσπαθώντας να διατηρήσει την 3η θέση που έχει στην κατοχή του. Ο Νορβηγός, είναι αρκετά πίσω από τους δύο ομόσταυλους του, ενώ κατάφερε με μαεστρία σε όλη τη διάρκεια της ημέρας να ελέγξει τον Dani Sordo που ακολουθεί 4ος. Μάλιστα, δεν έκρυψε ότι σήμερα δοκίμασε και κάποιες λύσεις εν όψει του επόμενου ασφάλτινου γύρου του θεσμού που θα πραγματοποιηθεί στην Κορσική.

Ο Sordo από την πλευρά του, άλλαξε τις ρυθμίσεις του i20 WRC και εμφανίστηκε ταχύς στο σημερινό σκέλος. Μάλιστα, αν δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα με το κιβώτιο του αυτοκινήτου στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας (συγκεκριμένα στις φουρκέτες στα κατεβάσματα από 2α σε 1η) θα μπορούσε να είχε μειώσει τη διαφορά του από τον Latvala. Παρόλα αυτά, ο Ισπανός δεν είχε πρόβλημα να διευρύνει τη διαφορά του από τον ομόσταυλο του Thierry Neuville. Ο Βέλγος δεν έχει βρει ρυθμό στον αγώνα και σε τίποτα δεν θυμίζει τον οδηγό που κέρδισε πέρσι στις συγκεκριμένες ειδικές. Την πρώτη εξάδα συμπληρώνει ο Βρετανός Elfyn Evans που εξακολουθεί να διακρίνεται για την συνέπεια και την αξιοπιστία στις επιδόσεις του στο τιμόνι του Ford Fiesta της M-Sport αποφεύγοντας τα λάθη. Όμως, το έργο του δεν θα είναι εύκολο αύριο, αφού πίσω του βρίσκεται πλέον ο μεταμορφωμένος σε σχέση με χθες Mads Ostberg. Οι σημερινές ειδικές ταίριαξαν καλύτερα στο οδηγικό στυλ του Νορβηγού, ο οποίος σκαρφάλωσε 7ος πίσω από τον Evans και μάλιστα με τη μεταξύ τους διαφορά να αγγίζει πλέον τα 3,2 δλ.! Αυτή είναι μία από τις μάχες που θα έχει ενδιαφέρον αύριο, αφού όπως σας έχουμε πει από εχθές τα μάτια του επικεφαλής της Citroen Racinr, Yves Matton, είναι στραμμένα επάνω στον ίδιο, αλλά και στον Κris Meeke. Ο Βρετανός, σήμερα απέφυγε τα λάθη και σημείωσε ως επί το πλείστον χρόνους στην πρώτη τριάδα, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό να τον φέρει στην πρώτη δεκάδα μετά από το χρόνο που έχασε εχθές. Πάντως, η απογοήτευση του Βρετανού ήταν εμφανής στη φωνή του όποτε μιλούσε στους εκπροσώπους του Τύπου, ενώ δεν έκρυψε ότι το μέλλον του στο θεσμό κινδυνεύει.

Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν τρεις νεαροί οδηγοί, που μάλιστα δεν έχουν μεγάλη διαφορά μεταξύ τους. Ο Ott Tanak είχε μία έξοδο στο δεύτερο πέρασμα από την Panzerplatte με αποτέλεσμα να χάσει περισσότερο από ένα λεπτό και να πέσει 8ος με το Ford Fiesta έχοντας πλέον πίσω του τον Hayden Paddon. Ο Νεοζηλανδός οδηγός της Hyundai, που στον επόμενο γύρο του θεσμού στην Αυστραλία θα οδηγήσει το δεύτερο εργοστασιακό αυτοκίνητο της κορεάτικης εταιρίας πίσω από τον Neuville, δυσκολεύεται στην γερμανική άσφαλτο, ενώ αντιμετώπισε και ένα πρόβλημα με το τούρμπο του i20. Το γεγονός αυτό εκμεταλλεύθηκε ο νεαρός Stephane Lefebvre στην πρώτη του εμφάνιση με το Citroen DS3 WRC, ο οποίος μείωσε τη μεταξύ τους διαφορά και πλέον διεκδικεί την 9η θέση από τον σαφώς πιο έμπειρο αντίπαλο του. Ο νεαρός 23χρονος Γάλλος αναμφίβολα έχει συγκεντρώσει αρκετά κολακευτικά σχόλια με τις επιδόσεις του στις δύο πρώτες ημέρες του αγώνα.

Η αυριανή τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει μόλις 4 ειδικές διαδρομές με συνολικό μήκος που δεν ξεπερνάει τα 70 χιλιόμετρα. Αν δεν συμβεί κάτι δραματικό, πολύ δύσκολα θα αλλάξει το τελικό αποτέλεσμα και η VW βρίσκεται μπροστά από ακόμα ένα εμφατικό 1-2-3 για τη φετινή χρονιά._Π.Τ.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ