top icon
Αγώνες

Ράλλυ Γερμανίας: H Hyundai γράφει ιστορία

Πρώτη νίκη για την κορεατική εταιρεία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, με το i20 WRC και πλήρωμα τους Neuville-Gilsoul, ενώ ένα ακόμη αγωνιστικό της Hyundai με τους Sordo-Marti τερμάτισε στη δεύτερη θέση.

Πρώτη νίκη για την κορεατική εταιρεία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, με το i20 WRC και πλήρωμα τους Neuville-Gilsoul, ενώ ένα ακόμη αγωνιστικό της Hyundai με τους Sordo-Marti τερμάτισε στη δεύτερη θέση.

 

Η στιγμή που καθόρισε το αποτέλεσμα ήρθε την τρίτη ημέρα του αγώνα, στη 15η ειδική διαδρομή, όπου οι θεατές είδαν τους Latvala και Meeke να βγαίνουν εκτός μάχης με καταστροφικές εξόδους και τη Hyundai να βρίσκεται μια ανάσα από την πρώτη της νίκη στο WRC. Το απρόοπτο γεγονός συνέβη στην ειδική διαδρομή Dhrontal, την πρώτη της τρίτης ημέρας. Αμφότεροι βρίσκονταν στις δύο πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης, με συνέπεια να μείνει ο δρόμος ανοιχτός στα δύο Hyundai i20 που ακολουθούσαν. Yπενθυμίζουμε πως ο Latvala ήταν επικεφαλής στο τέλος της δεύτερης ημέρας του γερμανικού αγώνα, έχοντας εξασφαλίσει διαφορά 56,6 δευτερολέπτων από τον Meeke, που βρίσκεται στη δεύτερη θέση της προσωρινής κατάταξης. Ακολουθούν, στην τρίτη και στην τέταρτη θέση, τα δύο Hyundai i20 των Neuville και Sordo. Στα αξιοσημείωτα της δεύτερης ημέρας, οι πρώτοι χρόνοι του Robert Kubica σε δύο ειδικές διαδρομές (Stein & Wein 1 και Peterberg 2).


Ο διοπτροφόρος οδηγός της VW Motorsport είχε τεθεί επικεφαλής του αγώνα από το τέλος της πρώτης ημέρας, μετά την άτυχη στιγμή του παγκόσμιου πρωταθλητή Sebastien Ogier. Ο Γάλλος στο ξεκίνημα της έκτης ειδικής διαδρομής ήταν πρώτος, με διαφορά 5,5 δευτερολέπτων από τον team-mate του, έχοντας κερδίσει τρεις ε.δ., έναντι δύο εκείνου. Όμως, επτάμιση χιλιόμετρα αργότερα μια άσχημη έξοδος με το Polo R τον ανάγκασε να χάσει ό,τι είχε κερδίσει έως εκείνη τη στιγμή. Ο Ogier συνέχισε, με τους κανονισμούς της Rally 2 κι έχοντας δεχτεί ποινή δέκα λεπτών. Όμως, στην όγδοη ειδική διαδρομή κι έχοντας μείνει πολύ πίσω, πίεσε περισσότερο από όσο έπρεπε, με αποτέλεσμα μια ακόμη έξοδο, πιο δυσάρεστη από την προηγούμενη. Η ειδική ακυρώθηκε και το πλήρωμα του Polo R μεταφέρθηκε προληπτικά στο νοσοκομείο για εξετάσεις.

 

ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ Ε.Δ.

SS1 Sauertal 1 (14,14 χλμ): OGIER 7:18.9

SS2 Waxweiler 1 (16,4 χλμ): OGIER 9:39.9

SS3 Moselland 1 (21,02 χλμ): LATVALA 12:48.1

SS4 Sauertal 2 (14,14 χλμ): OGIER 7:17.0

SS5 Waxweiler 2 (16,4 χλμ): LATVALA 9:41.2

SS6 Moselland 2 (21,02 χλμ): LATVALA 12:45.8

SS7 Stein & Wein 1 (17,53 χλμ): KUBICA 10:21.8

SS8 Peterberg 1 (11,08 χλμ): ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ

SS9 Arena Panzerplatte 1 (3,03 χλμ): LATVALA 2:01.9

SS10 Panzerplatte Lang 1 (42,51 χλμ): LATVALA 24:40.2

SS11 Stein & Wein 2 (17,53 χλμ): LATVALA 9:59.1

SS12 Peterberg 2 (9,37 χλμ): KUBICA 5:15.8

SS13 Arena Panzerplatte 2 (3,03 χλμ): LATVALA 2:04.7

SS14 Panzerplatte Lang 2 (42,51 χλμ): LATVALA 24:47.8

SS15 Dhrontal 1 (18,03 χλμ): MEEKE 11:46.4

SS16 Grafschaft 1 (19,27 χλμ): NEUVILLE 12:00.3

SS17 Dhrontal 2 (18,03 χλμ): HIRVONEN 11:36.4

SS18 Grafschaft 2 (19,27 χλμ): EVANS 11:45.7

 

ΡΑΛΛΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ

ΟΙ 10 ΠΡΩΤΟΙ

1 NEUVILLE

2 SORDO +40.7

3 MIKKELSEN +58.0

4 EVANS +1:03.6

5 HIRVONEN +1:10.5

6 OSTBERG +1:22.7

7 PROKOP +4:52.8

8 KUIPERS +9:18.1

9 TIDEMAND +11:35.4

10 TANAK +11:37.2

 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ