top icon
Αγώνες

Ράλλυ Κορσικής: Η νίκη στον Sarrazin, ο τίτλος στον Lappi

Η αυλαία του ERC για το 2014 έπεσε στην Κορσική, με τον Stephane Sarrazin να κατακτά την πρώτη του νίκη και τον Esappeka Lappi να εξασφαλίζει τον τίτλο του Πρωταθλητή Ευρώπης.

Στο νησί της Κορσικής διεξήχθει ο τελευταίος γύρος του φετινού Πρωταθλήματος Ράλλυ, με τον Esapekka Lappi να εξασφαλίζει και μαθηματικά τον τίτλο. Ο Φινλανδός οδηγός της Skoda, μετά τη νίκη του στην Ελβετία, χρειαζόταν μόλις 5 βαθμούς για να κατακτήσει το Πρωτάθλημα, αλλά εν τέλει δεν χρειάστηκε ούτε αυτό για να πανηγυρίσει το Πρωτάθλημα. Βλέπετε, πριν την έναρξη του αγώνα και κατά τη διάρκεια δοκιμών, ο Sepp Wiegand, ο οποίος ήταν και ο μοναδικός που διατηρούσε μαθηματικές ελπίδες, είχε μία έξοδο και στη συνέχεια το Fabia S2000 τυλίχθηκε στις φλόγες. Με την Skoda να μην διαθέτει άλλο Fabia για να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο, στάθηκε αδύνατο ο Γερμανός να ξεκινήσει στον αγώνα, χρίζοντας έτσι τον Lappi Πρωταθλητή πριν ακόμα περάσουν τα αυτοκίνητα τη ράμπα της αφετηρίας. Μάλιστα, ο Φινλανδός δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα, αφού εγκατέλειψε μετά από έξοδο.


O Εsappeka Lappi είναι ο Πρωταθλητής Ευρώπης για το 2014

Έτσι, στον αγώνα νικητής αναδείχθηκε ο πρώην πιλότος της Formula 1 και οδηγός της Toyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, Stephane Sarrazin με το Ford Fiesta RRC. Ο Γάλλος, που παράλληλα εκτελεί και χρέη δοκιμαστή για λογαριασμό της Toyota στο Yaris WRC, επικράτησε και σημείωσε την πρώτη του νίκη στο ERC έχοντας μάχη με τον συμπατριώτη του Bryan Bouffier που οδηγούσε ίδιο αυτοκίνητο. Αυτός, ήταν ο πρώτος σημαντικός αγώνας που έλαβε μέρος ο Sarrazin φέτος, και στην αρχή η επικράτηση έμοιαζε δύσκολη, αφού ένα κλαταρισμένο ελαστικό του κόστισε πολύτιμο χρόνο. Όμως, λίγο μετά ο Bouffier πραγματοποίησε ένα τετ α κε, με αποτέλεσμα η μεταξύ τους διαφορά να μειωθεί. Έτσι, φτάσαμε στο δεύτερο σκέλος, με τον Sarrazin να πραγματοποιεί πολύ καλή επιλογή ελαστικών και να αυξάνει τη διαφορά του από τον συμπατριώτη του.


Ο Bryan Bouffier επέστρεψε στο ERC, αλλά ο νικητής του αγώνας της Κορσικής το 2013, δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Sarrazin.

Το πρώτο βάθρο συμπλήρωσε ο
Kevin Abbring με το Peugeot 208 T16, την ώρα που ο ομόσταυλος του Craig Breen εγκατέλειψε μετά από προβλήματα με το σύστημα μετάδοσης. Αντίστοιχη τύχη, όμως, είχε και ο Kajetan Kajetanowicz που εγκατέλειψε μόλις στην πρώτη ειδική από ημιαξόνιο στο Ford Fiesta R5. Τέταρτος ολοκλήρωσε ο Γάλλος Eric Camilli με Peugeot 207 S2000, ο οποίος πριν από μερικές εβδομάδες βρέθηκε μαζί με τους Stephane Lefebvre στην Toyota και δοκιμάστηκε στο τιμόνι των GT86 προδιαγραφών R3, επιδεικνύοντας σημαντικό μέρος του ταλέντου του. Τέλος, την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε ακόμα ένα οδηγός από το Πρωτάθλημα Αντοχής, ο Romain Dumas της Porsche, που κατάφερε να τερματίσει 5ος με την Porsche 911 R-GT, η οποία και είναι σύμφωνη με τους νέους κανονισμούς για τα GT Rallycars, που θα ισχύουν από το 2015._Π.T.


Το βάθρο συμπλήρωσε ο Kevin Abbring με το εργοστασιακό Peugeot 208 T16, την ώρα που ο ομόσταυλος του Craig Breen εγκατέλειψε ακόμα μία φορά, αυτή τη φορά από πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ