top icon
WRC

Ράλλυ Monza: Προηγείται ο Ogier μετά από 4 ειδικές διαδρομές (+video)

Μετά από τις 4 πρώτες ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Monza, ο Sebastien Ogier έχει διαφορά 6,5 δλ. από τον teammate του στην Toyota, Elfyn Evans.

Το Ράλλυ Monza, 12ος και καταληκτικός αγώνας του φετινού WRC, όπου θα οριστικοποιηθούν οι τίτλοι Οδηγών/Συνοδηγών και Κατασκευαστών, έχει ξεκινήσει με τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia να παίρνουν το αρχικό προβάδισμα.

Οι Γάλλοι προηγούνται κατά 6,5” των Elfyn Evans-Scott Martin, αμφότεροι με Toyota Yaris WRC, ενώ οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe ακολουθούν με διαφορά που αγγίζει το μισό λεπτό.

Η εξέλιξη του πρώτου πρωινού στο Ράλλυ Monza

Σε αντίθεση με πέρυσι, φέτος το Ράλλυ Monza ξεκίνησε από τις ορεινές ειδικές διαδρομές, στους πρόποδες των Άλπεων.

Το πρωινό πρόγραμμα περιλάμβανε 2 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Gerosa, Costa Valle Imagna) βόρεια της Monza, συνολικού μήκους 66,14 χλμ.

Η 4η ειδική διαδρομή διακόπηκε λόγω ενός περιστατικού με θεατή μετά από 5 διελεύσεις, οπότε μετατράπηκε σε απλή για τα υπόλοιπα πληρώματα, που λαμβάνουν εικονικό χρόνο.

Το πιο δύσκολο κομμάτι του πρωινού για τους οδηγούς, αφορούσε στην αναγνώριση της πρόσφυσης, αφού στο οδόστρωμα υπήρχαν στεγνά και βρεγμένα κομμάτια, ενώ σε αρκετά σημεία υπήρχε και ομίχλη,  που δυσχέραινε την ορατότητα.

Τα περισσότερα πληρώματα επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν 5 ελαστικά με σκληρή γόμα της Pirelli.

Εξαιρέσεις ήταν οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe που προτίμησαν δύο ρεζέρβες και οι Adrien Fourmaux-Alexandre Coria, οι οποίοι συνδύασαν σκληρή με μαλακή γόμα ελαστικών.

Sebastien Ogier (Midday 1)

Η καλύτερη ανταπόκριση στα προαναφερθέντα δεδομένα, ήρθε από τα πληρώματα της Toyota, που μάχονται για τον τίτλο Οδηγών.

Οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC) έχουν ξεκινήσει δυναμικά, σημειώνοντας 3 ταχύτερους χρόνους. Με αυτόν τον τρόπο, οι Γάλλοι έχουν αποκτήσει προβάδισμα 6,5” έναντι των teammates τους, Elfyn Evans-Scott Martin.

Elfyn Evans-Scott Martin (Rally Monza Midday1)

Το βρετανικό πλήρωμα είναι το μοναδικό που κινείται στους ρυθμούς των πρωτοπόρων, έχοντας πετύχει έναν ταχύτερο χρόνο (στη δεύτερη ειδική διαδρομή) αν και με ελάχιστη διαφορά.

Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Monza Midday1)

Στην τρίτη θέση, αρκετά μακριά από τα πληρώματα της Toyota, βρίσκονται οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Coupe WRC), οι οποίοι απέχουν ήδη 27,2” από την κορυφή.

Το πλήρωμα της ομάδας του Andrea Adamo δυσκολεύτηκε το πρωί, κυρίως εξαιτίας της διαρκούς εναλλαγής πρόσφυσης και του υγρού οδοστρώματος, που δεν αποτελεί το ιδανικό περιβάλλον για το κορεατικό αυτοκίνητο.

Οι Dani Sordo-Candido Carrera (Hyundai i20 Coupe WRC) βρίσκονται στην 4η θέση, έχοντας εφάμιλλο ρυθμό με τους Βέλγους teammates τους.

Oliver Solberg-Elliott Edmondson (Ράλλυ Monza Midday 1)

Πέμπτοι, στην καλύτερη εμφάνιση του νεαρού οδηγού ως τώρα, βρίσκονται οι Oliver Solberg-Elliott Edmondson (Hyundai i20 Coupe WRC) με το αυτοκίνητο της 2C Competition.

Gus Greensmith-Jonas Andersson (Monza Midday1)

Μετά από την τρίτη ειδική διαδρομή ακολουθούσαν οι Gus Greensmith-Jonas Andersson (Ford Fiesta WRC), που όπως και οι Solberg-Edmondson, συμμετέχουν για πρώτη φορά σε αγώνα ως πλήρωμα, οι οποίοι όμως υποβιβάστηκαν στην 8η  θέση μετά από τους εικονικούς χρόνους στην 4η διαδρομή.

Στην 6η θέση βρίσκονται οι Takamoto Katsuta-Aaron Johnston (Toyota Yaris WRC), εμπρός από τους Teemu Suninen-Mikko Markkula (Hyundai i20 Coupe WRC), στο ντεμπούτο με αυτοκίνητο WRC της Hyundai.

Οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC) είναι το πιο αργό από τα κορυφαία πληρώματα, καθώς ο νεαρός Φινλανδός που χθες ήταν ταχύτερος στο shakedown, έχει σαφείς εντολές από τον Jari Matti Latvala να τερματίσει, αποτελώντας την οπισθοφυλακή των teammates του.

Θυμίζουμε πως για να στεφθεί Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Κατασκευαστών η Toyota,  αρκεί ένα από τα αυτοκίνητά της, να τερματίσει τον αγώνα.

Μοναδική εγκατάλειψη κορυφαίου πληρώματος μέχρι στιγμής, είναι αυτή των Adrien Fourmaux-Alexandre Coria οι οποίοι είχαν έξοδο στην 3η ειδική διαδρομή του αγώνα, χωρίς πάντως να προκληθεί μεγάλη ζημιά στο Ford Fiesta WRC.

Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Nikolay Gryazin-Konstantin Aleksandrov (Movisport, Skoda Fabia Rally2 evo), οι οποίοι είναι το ταχύτερο πλήρωμα με αυτοκίνητο Rally2.

Nikolas Pavlidis (Ράλλυ Monza Midday 1)

Από ελληνικής πλευράς, οι Νικόλας Παυλίδης-Allan Harryman (Peugeot 208 Rally4) βρίσκονται μετά από 3 ειδικές διαδρομές στην 55η θέση Γενικής και την 9η της  RC4.

Αυτή τη στιγμή τα πληρώματα επιστρέφουν στο σέρβις παρκ, στην πίστα της Monza όπου θα διεξαχθούν οι εναπομείνασες τρεις ειδικές διαδρομές της πρώτης ημέρας (Cinturato 1&2, Grand Prix 1), μήκους 39,27 αγωνιστικών χλμ.

Η πρώτη εξ αυτών (Cinturato 1), ξεκινά στις 14:45.

Rally Monza Midday 1 Top10

Επιμέρους ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Monza μεταδίδονται ζωντανά από την Cosmote Sport 8HD

Ωράριο μεταδόσεων (ώρα Ελλάδος)

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου

SS7 Grand Prix 1, 19:25

Ωράριο, Live αποτελέσματα, εξέλιξη και το WRC+, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.

Photos: Toyota Gazoo Racing, Hyundai Motorsport, M-Sport Ford

Δείτε highlights από το χθεσινό shakedown

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Rally Monza Midday 1 Top10
  • Sebastien Ogier-Julien Ingrassia 02 (Ράλλυ Monza Midday 1)
  • Sebastien Ogier (Midday 1)
  • Elfyn Evans-Scott Martin (Rally Monza Midday1)
  • Elfyn Evans
  • Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Monza Midday1)
  • Oliver Solberg-Elliott Edmondson (Ράλλυ Monza Midday 1)
  • Gus Greensmith-Jonas Andersson (Monza Midday1)
  • Nikolas Pavlidis (Ράλλυ Monza Midday 1)
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ