Τη δική του απάντηση στους επικριτές του έδωσε ο Sebastien Ogier σημειώνοντας στην Πορτογαλία την δεύτερη φετινή του νίκη, και την 5η στον συγκεκριμένο αγώνα που τον έφερε στην κορυφή της σχετικής λίστας μαζί με τον Markku Alen.

Δεν ήταν μυστικό ότι ο Sebastien Ogier δεν είχε “θαμπώσει” με τις επιδόσεις του στο πρώτο μισό της χρονιάς. Παρόλα αυτά, εκμεταλλευόμενος την τεράστια εμπειρία του είχε καταφέρει να δημιουργήσει μία διαφορά από τους διώκτες του στη βαθμολογία των Οδηγών. Όμως, μόνο λίγοι δεν ήταν αυτοί που περίμεναν καλύτερες επιδόσεις από τον Γάλλο τετράκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Το Ράλλυ της Πορτογαλίας ήταν η καλύτερη ευκαιρία για τον Ogier. Ήταν ο αγώνας που έχει εξαιρετική παράδοση μετρώντας τέσσερις νίκες στο παρελθόν, και σίγουρα του πρόσφερε την ευκαιρία να δώσει τις δικές του απαντήσεις. Όπερ και εγένετο, με τον Γάλλο την πρώτη ημέρα να χάνει ελάχιστο χρόνο με το ολοκαίνουργιο Ford Fiesta που του πρόσφερε ο Malcolm Wilson, και τις επόμενες δύο να σημειώνει μία πειστική νίκη κερδίζοντας ειδικές και αποδεικνύοντας ότι είναι ο ταχύτερος συνδυασμός του αγώνα. Η διαφορά των σχεδόν 17 δλ. που είχε από τον Thierry Neuville στο τέλος της χθεσινής ημέρας, ήταν αρκετή να του χαρίσει τη 2η φετινή του νίκη.

Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai, γνώριζε ότι σήμερα θα μπορούσε να διεκδικήσει τη νίκη μόνο αν ο Ogier είχε κάποιο πρόβλημα ή έκανε λάθος. Με τον Γάλλο σε εξαιρετική κατάσταση, περιορίστηκε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, αναγνωρίζοντας στο τέλος του αγώνα την ανωτερότητα του συνδυασμού Fiesta-Ogier. Με τους βαθμούς της δεύτερης θέσης και του δεύτερου χρόνου στην Power Stage, ο Neuville προσπέρασε τον Latvala στη βαθμολογία των Οδηγών, και πλέον βρίσκεται στο κυνήγι του τετράκις Πρωταθλητή.

Στη Hyundai, μπορεί να μην σημείωσαν την 3η σερί τους φετινή νίκη, αλλά σίγουρα είχαν κάθε λόγο να χαμογελούν. Βλέπετε, η δεύτερη θέση του Neuville συνδυάστηκε με την 3η του Dani Sordo, που επέτρεψε στην κορεάτικη ομάδα να μειώσει κι άλλο τη διαφορά της από την M-Sport. Ο Ισπανός ποτέ δεν βρέθηκε στο κυνήγι της νίκης, αλλά με τη σταθερότητα που τον διακρίνει κατάφερε να φέρει ακόμα ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα και μαζί πολύτιμους βαθμούς για λογαριασμό της Hyundai στην προσπάθεια που κάνει για την κατάκτηση του τίτλου Κατασκευαστών.

Κάτι που εν τέλει αποδεικνύεται δύσκολο, αφού ο Malcolm Wilson έχει πετύχει διάνα με τη σύνθεση των οδηγών του. Ο Ott Tanak πιστοποίησε για ακόμα μία φορά ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά φέτος, και αν δεν είχε τη ζημιά στην πίστα αριστερή ανάρτηση εχθές θα μπορούσε σήμερα να ήταν στη μάχη της νίκης. Παρόλα αυτά, τερμάτισε 4ος προσφέροντας βαθμούς στην ομάδα του, αλλά αποκόμισε πέντε επιπλέον βαθμούς με τον ταχύτερο χρόνο στην Power Stage, ψαλιδίζοντας τη διαφορά του από τον Jari Matti Latvala στη βαθμολογία των Οδηγών.

Την πρώτη πεντάδα, συμπλήρωσε για ακόμα μία φορά ο Craig Breen, σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση ανάμεσα στους οδηγούς της Citroen. Ο Ιρλανδός αποδεικνύεται εξαιρετικά σταθερός στις επιδόσεις του, φυσιολογικά έχασε την 4η θέση από τον ταχύτερο Tanak, αλλά δεν πρέπει να λησμονούμε τη μικρή του εμπειρία από τον συγκεκριμένο αγώνα. Αντίθετα, ο Kris Meeke που πέρσι είχε κερδίσει, έκανε έναν καταστροφικό αγώνα, εγκαταλείποντας την πρώτη ημέρα. Η απογοήτευση του ίδιου ήταν εμφανής, αφού ο Βρετανός και οι χρόνοι του στις ειδικές εχθές και σήμερα δεν θύμιζαν σε τίποτα τον οδηγό που διακρινόταν στους προηγούμενους αγώνες. Αντίστοιχα, πολλά περισσότερα περίμεναν στην Citroen και από τον Stephane Lefebvre, ο οποίος για ακόμα μία φορά δεν ήταν αντάξιος των προσδοκιών.

Πιο πίσω, ο Elfyn Evans ακολούθησε 6ος, ταλαιπωρούμενος από κλαταρίσματα τη 2η μέρα, μπροστά από τον Juho Hanninen που ήταν το ψηλότερα βαθμολογούμενο Toyota Yaris WRC. Ο Φινλανδός αυτή τη φορά απέφυγε τα λάθη, αλλά δεν έλαμψε με τις επιδόσεις του. Μάλιστα, είναι χαρακτηριστικό ότι σε κάποιες περιπτώσεις ήταν πιο αργός από τον Esapekka Lappi, που άφησε πολλές υποσχέσεις στην πρώτη του με το Toyota Yaris WRC. Γενικά, στην ομάδα του Tommi Makinen μπορούν να είναι ικανοποιημένοι, αφού αν ο Latvala δεν είχε κάνει το λάθος την πρώτη ημέρα (το πρώτο του φετινό!) θα μπορούσε να είχε διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο, με τις επιδόσεις των Yaris να είναι βελτιωμένες σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες. Ανάμεσα στο Yaris του Hanninen και σε αυτά των Latvala και Lappi που συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, βρέθηκε το Ford Fiesta WRC του Mads Ostberg, με τον Νορβηγό να μην εντυπωσιάζει στην πρώτη του με τα ελαστικά της Dmack, και να μην σημειώνει αντίστοιχα ανταγωνιστικές επιδόσεις με αυτές που είχε σημειώσει πριν από μερικές εβδομάδες στην Αργεντινή.

Στην κατηγορία του WRC2, ο Pontus Tidemand πήρε μία δραματική νίκη, αφού ο Andreas Mikkelsen εγκατέλειψε μετά από έξοδο στην τελευταία ειδική διαδρομή! Με αυτόν τον τρόπο ο Σουηδός σημειώσε την 4η φετινή του νίκη με το Skoda Fabia R5, διευρύνοντας τη διαφορά του στη βαθμολογία του WRC2. Κάπως έτσι ο αγώνας της Πορτογαλίας πέρασε στην ιστορία, και πλέον οι πρωταγωνιστές του θεσμού ετοιμάζονται για την 7η συνάντηση της χρονιάς στο Ράλλυ Σαρδηνίας στα μέσα της χρονιάς. Νωρίτερα, βέβαια, και το Σαββατοκύριακο 2-4 Ιουνίου μεσολαβεί το δικό μας Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο παραδοσιακά θα συγκεντρώσει τα βλέμματα και το ενδιαφέρον όλων των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού._Π.Τ.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά