top icon
WRC

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Στην κορυφή ο Neuville – Ακολουθούν οι Ogier και Rovanpera

O Thierry Neuville με Hyundai i20 N Rally1 έχει την πρωτοπορία στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μετά από 9 ειδικές διαδρομές. Δείτε την κατάταξη και τι είπαν οι πρωταγωνιστές.

Μετά και το Ελευθεροχώρι 1, την ένατη ειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ο Thierry Neuville με το Hyundai i20 N Rally 1 φαίνεται να εδραιώνει την πρωτοπορία του στον αγώνα. Πίσω, με διαφορά 10,9΄΄ είναι ο Sebastian Ogier με το Toyota GR Yaris Rally, ενώ τους ακολουθεί ο Kalle Rovanpera με το άλλο Toyota.

Neuville

Αυτή την στιγμή, όλα τα πληρώματα βρίσκονται στο service park της Λαμίας και ετοιμάζονται για την επόμενη ειδική διαδρομή (Παύλιανη 2), με ώρα εκκίνησης στις 14:08.

Neuville

Τι είπαν οι οδηγοί

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Γνωρίζουμε ότι μπορούμε να έχουμε καλό ρυθμό στο νωπό χώμα και στη λάσπη. Αλλά υστερούμε λίγο με τα σκληρά ελαστικά».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Είδαμε ένδειξη υψηλής θερμοκρασίας νερού, αλλά καταφέραμε να φέρουμε το αυτοκίνητο στο σέρβις. Οι μηχανικοί θα μας εξηγήσουν τι συνέβη».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Έμεινα έκπληκτος με το χρόνο της πρώτης ειδικής. Ήθελα να οδηγήσω φυλαγμένα, αλλά κατόπιν αυξήσαμε το ρυθμό μας. Στις δύο επόμενες ειδικές πιέσαμε, ενώ παράλληλα προσπαθήσαμε να διαχειριστούμε τη φθορά των ελαστικών. Και αυτό δούλεψε».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Η λάσπη στεγνώνει, υπάρχει μόνο σε κάποια σημεία. Στην τελευταία ειδική αντιμετωπίσαμε ξανά το ίδιο πρόβλημα με τον κινητήρα».

Neuville

#17 Sebástien OGIER / Vincent LANDAIS

«Ήταν μεγάλη πρόκληση! Η πρώτη ειδική είχε πολλά σημεία με λάσπες, αλλά ήταν εντάξει για μένα. Η δεύτερη ήταν στεγνή και καθάριζε με κάθε πέρασμα αυτοκινήτου. Αλλά έκανα ένα λάθος που μας στοίχισε 7 δλ. Στην τελευταία δεν πήραμε ρίσκο, ήταν πολύ σκληρή. Ο Kalle πίεσε πολύ και με εξέπληξε. Μειώθηκε η διαφορά μας, αλλά θα παλέψουμε το απόγευμα. Θα πρέπει να κάνουμε τη σωστή επιλογή ελαστικών».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Στην αρχή της πρώτης ειδικής της ημέρας είχαμε πρόβλημα με το χειρόφρενο, και δεν ήταν ευχάριστο. Κυρίως στη λάσπη ήταν δύσκολο. Κατόπιν, στο μέσο της ειδικής χτυπήσαμε μια τεράστια πέτρα, την οποία δεν μπορέσαμε να αποφύγουμε, με αποτέλεσμα να κλατάρει το ελαστικό. Όταν αρχίζουν να πηγαίνουν άσχημα τα πράγματα, μπορούν να γίνουν και χειρότερα».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Είχα τετ-α-κε σε μια φουρκέτα και έχασα πολύ χρόνο. Ήταν δικό μου λάθος, κάτι που είναι δύσκολο να δεχθώ. Δε νιώθω πολύ καλά. Το αυτοκίνητο είναι μια χαρά, αλλά πρέπει να οδηγήσω καλύτερα».

Neuville

#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Είναι πολύ δύσκολο να προσαρμοστείς σε αυτές τις συνθήκες. Οι ειδικές είναι διαφορετικές απ’ ό,τι στις Αναγνωρίσεις. Η οργάνωση μας έδωσε βίντεο των ειδικών, οπότε είχαμε κάποια πληροφόρηση. Είναι δύσκολη η επιλογή στρατηγικής, επειδή οι Καρούτες στέγνωσαν και οι άλλες δύο είναι νωπές, με λάσπη σε κάποια σημεία. Θα δούμε τι θα γίνει».

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE

«Ήταν καλύτερα απ’ ό,τι περίμενα, ιδίως στην Παύλιανη. Οι Καρούτες έχουν στεγνώσει, αλλά καθαρίζαμε το δρόμο. Και το Ελευθεροχώρι ήταν πιο στεγνό απ’ ό,τι περίμενα. Συμμετείχα στο ελληνικό Πρωτάθλημα και γνωρίζω τις ειδικές. Ο καιρός είναι καλός και οι συνθήκες ιδανικές».

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ