Αγώνες WRC

Ράλλυ Τουρκίας: "Βροχή" από κλαταρίσματα - Επικεφαλής ο Evans μετά την 9η ε.δ.

Η πρώτη σημερινή ειδική διαδρομή του Ράλλυ Τουρκίας επιβεβαίωσε τη φήμη της, αφού στο πρώτο πέρασμα σχεδόν όλα τα εργοστασιακά πληρώματα είχαν κλατάρισμα, με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να προηγείται ο Elfyn Evans.

Μπορεί στην περιγραφή της χθεσινής ημέρας να γράφαμε, ορμώμενοι από τα σχόλια των πρωταγωνιστών, πως η σημερινή ημέρα παραμένει ιδιαίτερα κρίσιμη, αφού η πρώτη από τις δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Cetibeli) μήκους 38,15 αγωνιστικών χιλιομέτρων, θεωρούνταν εκτός από μεγαλύτερη και η πιο δύσκολη του αγώνα.

Οι προβλέψεις επιβεβαιώθηκαν με τον πλέον σκληρό τρόπο για τα πληρώματα, αφού μόνο οι Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota Yaris WRC) και Gus Greensmith-Elliott Edmondson (Ford Fiesta WRC) δεν αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα. Από εκεί και έπειτα, όλοι οι πρωταγωνιστές έχασαν χρόνο κυρίως λόγω κλαταρίσματος, οπότε οι αλλαγές στην κατάταξη είναι σημαντικές.

SS9

Συγκεκριμένα, οι Evans-Martin που σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στην ειδική διαδρομή πέρασαν στην κορυφή. Στη δεύτερη θέση έχουν ανέβει οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC) παρόλο που έχασαν 1:14,5'', όταν σταμάτησαν για να αλλάξουν λάστιχο, με το Γάλλο να χαρακτηρίζει την ειδική ως "disaster". Τρίτοι, έπεσαν οι Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) που επίσης σταμάτησαν για αλλαγή ελαστικού, χάνοντας 1:48,5'' και απέχουν 47,7'' από την κορυφή και 0,8'' από τους Γάλλους. Στην τέταρτη θέση υποχώρησαν οι Sebastien Loeb-Daniel Elena (Hyundai i20 Coupe WRC), οι οποίοι έχασαν ακριβώς 1:20, επιλέγοντας να τερματίσουν χωρίς να σταματήσουν για αλλαγή, αφού το κλατάρισμα παρουσιάστηκε κοντά στο τέλος της ειδικής διαδρομής. Η διαφορά από την κορυφή είναι 52,4'', ενώ οι πολυπρωταθλητές απέχουν 5,5'' από τη δεύτερη θέση. 

Στην 5η θέση παραμένουν οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC) που επίσης σταμάτησαν για αλλαγή ελαστικού. Από εκεί και έπειτα, στην εξάδα ανέβηκαν οι Gus Greensmith-Elliott Edmondson (Ford Fiesta WRC), ενώ στην 7η θέση έπεσαν οι Esapekka Lappi-Janne Ferm (Ford Fiesta WRC) οι οποίοι, σωστά μαντέψατε, σταμάτησαν για αλλαγή ελαστικού. Σημειώστε, πως οι Ott Tanak-Martin Jarveoja (Hyundai i20 Coupe WRC) που επέστρεψαν σήμερα αντιμετώπισαν πρόβλημα με την ενδοσυνεννόηση, ενώ εγκατέλειψαν οι Teemu Suninen-Jarmo Lehtinen (Ford Fiesta WRC) με πληγωμένη πίσω αριστερή ανάρτηση και οι Pierre Louis Loubet-Vincent Landais (Hyundai i20 Coupe WRC) από πρόβλημα στον κινητήρα.

Overall after SS9

Για την ολοκλήρωση του αγώνα απομένουν 3 ειδικές διαδρομές, μία εκ των οποίων είναι η επανάληψη της ειδικής διαδρομής Cetibeli και η άλλη, η σαφώς μικρότερη Marmaris μήκους 6,22 χλμ., που θα ολοκληρώσει και τον αγώνα ως Power Stage, το μεσημέρι. Όπως γίνεται αντιληπτό, τα πάντα παραμένουν ανοιχτά...

Οι επόμενες ειδικές διαδρομές μεταδίδονται ζωντανά από την Cosmote Sport 9HD

SS10 Marmaris 1, 09:00

SS11 Cetibeli 2, 11:10

SS12 Marmaris 2-Wolf Power Stage, 13:00

Αναλυτικά αποτελέσματα και όλα τα νέα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου