top icon
Αγώνες

Τα WRCars του 2017

Η παγκόσμια επιτροπή Ράλλυ αναμένεται να συνεδριάσει και να πάρει συγκεκριμένες αποφάσεις αναφορικά με τους κανονισμούς που θα διέπουν την κορυφαία κατηγορία στο WRC.

Στο Μεξικό θα συνεδριάσει η αύριο η παγκόσμια επιτροπή Ράλλυ, με το κύριο θέμα συζήτησης να είναι οι προδιαγραφές και οι τεχνικοί κανονισμοί που θα διέπουν την κορυφαία κατηγορία αυτοκινήτων στο WRC. Οι Κατασκευαστές θέλουν οι κανονισμοί να γνωστοποιηθούν όσο το δυνατόν νωρίτερα, έτσι ώστε να μπορέσουν να αρχίσουν την σχεδίαση και εξέλιξη των αγωνιστικών τους αυτοκινήτων. Παράλληλα, οι ομάδες είχαν ζητήσει από την τεχνική επιτροπή οι αλλαγές να μην είναι δραστικές και ουσιαστικά να μην διαφοροποιούνται σημαντικά από τις προδιαγραφές που ισχύουν σήμερα, αφού σε διαφορετική περίπτωση το κόστος θα εκτοξευθεί.

Έτσι, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι τα WRCars του 2017 θα βασίζονται στα υπάρχοντα μοντέλα και θα έχουν συγκεκριμένες αλλαγές, με στόχο να γίνουν πιο ελκυστικά στους θεατές και πιο εντυπωσιακά στις ειδικές διαδρομές. Η πρώτη πρόταση αφορά τον κινητήρα, ο οποίος θα έχει χωρητικότητα 1.600 κ.εκ. με υπερτροφοδότηση όπως και σήμερα, αλλά με μεγαλύτερο στόμιο του τούρμπο. Συγκεκριμένα, από τα 33 χλστ. διάμετρο του περιοριστή θα ανέβει στα 35 χλστ., γεγονός που θα έχει σαν αποτέλεσμα η ισχύς των κινητήρων να αυξηθεί στα 370 άλογα και η ροπή να σκαρφαλώσει στα 500 Νm. Στο σύστημα μετάδοσης, εξετάζεται η χρήση ηλεκτρονικού κεντρικού διαφορικού (όπως ίσχυε στα δίλιτρα WRCars από το 2006 έως και το 2010) με στόχο να είναι πιο εύκολη η ρύθμιση του και να βοηθήσει τους οδηγούς να διαφοροποιούν το set up του αυτοκινήτου.

Παράλληλα, πληροφορίες αναφέρουν ότι εκτός από πιο ισχυρά, θα είναι και πιο ελαφριά κατά 30 κιλά. Ακόμα ένα στοιχείο που αναμένεται να διαφοροποιήσει σημαντικά τη νέα γενιά αγωνιστικών το 2017 κυρίως στην εικόνα τους, είναι η αύξηση του επιτρεπόμενου πλάτους, το οποίο ίσως να είναι μεγαλύτερο κατά 10 εκατοστά! Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα τη διαφοροποίηση των αυτοκινήτων και στον αεροδυναμικό τομέα, όπου και αναμένονται μεγαλύτερες ελευθερίες.

Οι τελικές αποφάσεις και η οριστικοποίηση των κανονισμών είναι πιθανό να μην συμβεί αύριο, αλλά είναι δεδομένο ότι θα υπάρξει μία πρώτη κατεύθυνση προς τους Κατασκευαστές. Το σίγουρο είναι ότι η FIA κινείται σε σωστό μονοπάτι, αφού με αυτόν τον τρόπο δεν εκτοξεύει το κόστος για τις ομάδες που συμμετέχουν ήδη, ενώ αναμφίβολα τα αυτοκίνητα αναμένεται να είναι σαφώς πιο εντυπωσιακά. Δεν είναι τυχαίο, ότι όταν ο Sebastien Ogier ρωτήθηκε στο τέλος του Ράλλυ Πολωνίας σχετικά, δεν έκρυψε την ανυπομονησία του να οδηγήσει τη νέα γενιά αυτοκινήτων._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ