top icon
Αγώνες

WRC: Άλλος για το Polo WRC ’17;

Ο Martin Prokop, υποστήριξε με δηλώσεις του ότι προσπάθησε να χτίσει μία ομάδα σε συνεργασία με την Red Bull, έτσι ώστε να αγωνιστούν ο ίδιος αλλά και ο Sebastien Ogier, με τα VW Polo '17 τη φετινή χρονιά!

Μετά και από την επίσημη απόρριψη της FIA να επιτρέψει στη VW να εκδώσει ομολογκασιόν για το Polo WRC '17, ο Martin Prokop υποστήριξε με δηλώσεις του ότι ήταν πολύ κοντά στο να δημιουργήσει τη δική του ομάδα με τη γερμανική εκδοχή του WRCar της VW, και μάλιστα με ομόσταυλο τον Sebastien Ogier! Μάλιστα, όπως ο ίδιος υποστηρίζει, αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που ο Ogier καθυστερούσε να απαντήσει αναφορικά με το μέλλον του, ενώ στην πραγματοποίηση του εγχειρήματος σημαντικό ρόλο θα είχε και η Red Bull, προσωπικός χορηγός του Γάλλου τετράκις Πρωταθλητή. Ο Prokop μπορεί να κατέληξε να δημιουργήσει από κοινού μία ομάδα με τον Mads Ostberg, αγωνιζόμενοι με Ford Fiesta, αλλά όπως υποστήριξε με δηλώσεις του πρωταρχικός του στόχος ήταν να πάρει στην κατοχή του τα Polo WRC '17.

“Όλα ήταν σχεδόν κανονισμένα”, είπε ο Prokop και συνέχισε: “Το πλάνο περιελάμβανε και την Red Bull, η οποία και είναι προσωπικός χορηγός του Sebastien Ogier. Τα αυτοκίνητα θα βρίσκονταν τις δικές μας εγκαταστάσεις στην Jihlava της Τσεχίας. Είχαμε μιλήσει με τον Sebastien και είχε συμφωνήσει με το γεγονός ότι θα αναγκαζόμασταν να μην εκκινήσουμε στο Μόντε Κάρλο, λέγοντας ότι δεν τον πειράζει, αφού θα μπορούσε να περάσει 14 μέρες περισσότερες με την οικογένεια του. Ήταν μία υπέροχη ιδέα. Να είχαμε το Polo WRC στην Jihlava και τον Ogier στην ομάδα μας. Ακόμα και οι άνθρωποι της VW ήταν ικανοποιημένοι με το γεγονός, αφού το αυτοκίνητο που με κόπο σχεδίασαν δεν θα κατέληγε σε κάποιο μουσείο. Η πραγματικότητα, πλέον, είναι ότι έχουμε ένα Ford Fiesta WRC και πιθανότατα μέσα στη διάρκεια της χρονιάς θα αποκτήσουμε ακόμα ένα”.

Παράλληλα, ο Prokop επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον του Qatar αναφέροντας: “Λίγο πριν έρθουμε σε συμφωνία και υπογράψουμε, η VW δέχθηκε πρόταση από το Qatar, το οποίο και υποσχέθηκε χρήματα στην ομάδα. Αυτό ήταν που κόλλησε όλη τη διαδικασία. Ο Ogier από την πλευρά του δύο φορές προσπάθησε να αλλάξει το χρονικό διάστημα που του είχε τεθεί να απαντήσει στις ομάδες που τον ήθελαν, ελέω του ενδιαφέροντος του.” Τελειώνοντας, ο Prokop έγινε πιο συγκεκριμένος με τη δική του παρουσία στο θεσμό, αναφέροντας ότι το δεύτερο Fiesta αναμένεται να είναι διαθέσιμο είτε στην Πορτογαλία, είτε στη Σαρδηνία.

Άνθρωποι που εμπλέκονται γνωρίζουν πρόσωπα στο χώρο, αναφέρουν ότι αυτή η συμφωνία ήταν πολύ κοντά στο να πραγματοποιηθεί. Και αν κάποιοι αναρωτιούνται για το πως θα το κατάφερνε αυτό ο Τσέχος Μartin Prokop, αρκεί να σας αναφέρουμε ότι πρόκειται για έναν οδηγό του οποίου η οικογένεια διαθέτει τεράστια οικονομική επιφάνεια. Όπως είχαμε αναφέρει και το Δεκέμβριο, μόλις είχαμε επιστρέψει από την παρουσίαση της Toyota Gazoo Racing στη Φινλανδία, οι άνθρωποι της ιαπωνικής-φινλανδικής ομάδας, μας είχαν αναφέρει πως θεωρούσαν δεδομένο ότι ο Ogier περίμενε εξελίξεις με την VW. Ο Γάλλος είχε οδηγήσει το Polo WRC '17, ο ίδιος είχε πραγματοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος της εξέλιξης του, και γνώριζε πολύ καλά ποιες είναι οι δυνατότητες του. Παράλληλα, θα παρέμενε σε μία ομάδα που γνωρίζει, αφού η παρουσία των Γερμανών τεχνικών θα ήταν επιβεβλημένη για την περαιτέρω εξέλιξη του αυτοκινήτου μέσα στη χρονιά. Σε κάθε περίπτωση, το εγχείρημα δεν έγινε πραγματικότητα, ο Γάλλος πιθανότατα να έχει βρει έστω για έναν χρόνο την Ιθάκη του στην M-Sport και ποτέ δεν μάθουμε τι θα έγραφε η ιστορία στην περίπτωση που ο Martin Prokop κατάφερνε να κάνει το όλο εγχείρημα πραγματικότητα. Και ως γνωστών, με τα “αν” ιστορία δεν γράφεται._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ