top icon
Αγώνες

WRC: O Sainz στις επάλξεις!

Την πρώτη του νίκη σε Ιστορικό Ράλλυ, και συγκεκριμένα στο Rallye de Espana Historico, σημείωσε ο Ισπανός Carlos Sainz, οδηγώντας μία Porsche 911 και έχοντας στο πλευρό του τον Luis Moya.

Ο δύο φορές του Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC, και συγκεκριμένα το 1990 και το 1992, Carlos Sainz, έλαβε μέρος στο Rallye de Espana Historico, οδηγώντας μία Porsche 911 και έχοντας στο δεξί του μπάκετ τον Luis Moya, με τον οποία και βρέθηκαν και πάλι μαζί στο αυτοκίνητο μετά από εννιά ολόκληρα χρόνια! Σας θυμίζουμε, ότι ο Ισπανός συνοδηγός δεν είχε ακολουθήσει τον Sainz στην Citroen το 2003, όταν και αποφάσισε να συνεργαστεί με την Subaru από διαφορετικό πόστο, και συγκεκριμένα του αγωνιστικού διευθυντή. Οι δυο τους, βρέθηκαν και πάλι μαζί και συνδύασαν την επιστροφή τους με νίκη! Ο 49χρονος Sainz και ο 52χρονος Moya, κέρδισαν τις 8 από τις 9 συνολικά ειδικές του αγώνα, παρά το γεγονός ότι ένα πρόβλημα του κινητήρα τους ανάγκασε να αγωνιστούν με πέντε από τους συνολικά έξι κυλίνδρους.
 
«Ο αγώνας ήταν εξαιρετικός και πραγματικά το απόλαυσα. Μάλιστα, το γεγονός ότι είχαμε πρόβλημα με τον κινητήρα μας ανάγκασε να πιέσουμε κάποια στιγμή, με αποτέλεσμα να το ευχαριστηθούμε ακόμα περισσότερο», είπε ο Sainz και συνέχισε: «Επίσης, ήταν πολύ ευχάριστο που βρεθήκαμε και πάλι με τον Luis στο αυτοκίνητο. Μας θύμισε παλιές εποχές. Επίσης, το αυτοκίνητο ήταν τελείως διαφορετικό σε σχέση με ότι έχω συνηθίσει να οδηγώ τα τελευταία χρόνια, και γνωρίζετε ότι μου αρέσει να δοκιμάζω νέα πράγματα». Στον αγώνα που είχε επίκεντρο περιοχή λίγο έξω από τη Μαδρίτη, συμμετείχε και ο αδελφός του Carlos, Antonio Sainz, ο οποίος οδηγώντας επίσης μία Porsche 911 τερμάτισε 4ος γενικής. Παρόλα αυτά, ο Carlos δεν προτίθεται σύντομα να επαναλάβει το εγχείρημα: «Αυτή τη στιγμή είχαμε σχεδιάσει μόνο αυτή την εμφάνιση, επειδή ο αγώνας είναι κοντά στο σπίτι μας, και σίγουρα προσφέρεται για να διασκεδάσουμε. Δυστυχώς, όμως, το πρόγραμμα μου είναι αρκετά βαρύ, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να λαμβάνω μέρος σε αντίστοιχους αγώνες πιο συχνά». Μήπως να έκανε μία εξαίρεση για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις; Μάλλον, λίγο δύσκολο._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ