top icon
Αγώνες

WRC: Όπου υπάρχει καπνός…

Έντονη φημολογία έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες ημέρες γύρω από ενδεχόμενη επιστροφή της Toyota στο WRC, η οποία και μεγαλώνει μετά από δηλώσεις του επικεφαλής της Toyota Motorsport Yoshiaki Kinoshita.

Η αποχώρηση της Toyota από τη Formula 1 το 2009, είχε σαν αποτέλεσμα πολλοί να θεωρήσουν πιθανή την επιστροφή της ιαπωνικής εταιρίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Κάτι που δεν αποδείχθηκε αλήθεια, με την Toyota να ανακοινώνει μόλις φέτος την συμμετοχή της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά όχι στους αγώνες Ράλλυ. Η ιαπωνική εταιρία θα ακολουθήσει το νεοσύστατο Πρωτάθλημα αντοχής, με το υβριδικό πρωτότυπο TS020, θεσμός που περιλαμβάνει στο πρόγραμμα του φυσικά τις 24 Ώρες του Λε Μαν. Παρόλα αυτά, τον τελευταίο χρόνο έχει αναπτυχθεί μία έντονη φημολογία σχετικά με την εμπλοκή-επιστροφή της Toyota στο WRC. Από την ιαπωνική πλευρά τηρείται σιγή ιχθύος, τουλάχιστον μέχρι αυτή την εβδομάδα, οπότε και ο επικεφαλής της Toyota Motorsrpot, Yoshiaki Kinoshita άνοιξε τα χαρτιά του.
 
Ο πρόεδρος της TMG μίλησε στο ιαπωνικό περιοδικό WRC Plus και παραδέχθηκε ότι στις εγκαταστάσεις της ομάδας στην Κολωνία υπάρχει και εξελίσσεται ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.600 κ.εκ. άμεσου ψεκασμού. Ουσιαστικά, ακριβώς ότι απαιτούν οι νέοι κανονισμοί που ισχύουν στο WRC από τις αρχές του 2011. Μάλιστα, όπως και η Citroen, ο κινητήρας δεν βασίζεται σε κάποιον αντίστοιχο παραγωγής, όντας σχεδιασμένος από λευκό χαρτί για αγωνιστική χρήση. Από εκεί και πέρα, ο Kinoshita δεν επιβεβαίωσε αν ο κινητήρας κατασκευάζεται για αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC ή για Πρωτάθλημα Τουρισμού, αλλά ούτε αν πρόκειται η εμπλοκή της ομάδας θα είναι εργοστασιακή ή απλά θα υποστηρίζει ιδιώτες. Πάντως, αν το παραπάνω σενάριο αποδειχθεί πραγματικό, τότε το αυτοκίνητο που θα αποτελέσει τη βάση του αγωνιστικού, θα είναι το νέο Yaris με την εμπλοκή της ομάδας να προβλέπεται από το 2014 και έπειτα.
 
Ένα Πρωτάθλημα με τις Citroen, Ford, VW, Toyota, αλλά και μία εργοστασιακή ομάδα της Mini θα ήταν ικανό να ανεβάσει σε άλλο επίπεδο το WRC και εν τέλει αυτή είναι η κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσει η επιτροπή Ράλλυ και η FIA, προσελκύοντας ισχυρούς, αλλά και παραδοσιακούς Κατασκευαστές._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ