top icon
Αγώνες

WRC: Όργια φημών…

Με τους Ogier, Latvala και Mikkelsen ελεύθερους, οι φήμες ολοένα και οργιάζουν αναφορικά με το μέλλον τους, με αρκετά σενάρια να εμπεριέχουν… μπόλικη φαντασία!

Από τη μέρα που η VW ανακοίνωσε την αποχώρηση της από το WRC, και αφού πρώτα καταναλώθηκε αρκετό μελάνι για τα αίτια που οδήγησαν τη γερμανική εταιρία σε αυτή την απόφαση, το ενδιαφέρον όλων αναλώθηκε στο που θα καταλήξει η τριάδα των οδηγών της ομάδας. Με τις περισσότερες πλευρές να κρατάνε το στόμα τους ερμητικά κλειστό, έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσει κανείς τις φήμες που προκύπτουν από site του εξωτερικού, και ιδιαίτερα από σκανδιναβικές χώρες. Ξεκινώντας από το πλέον καυτό όνομα εκ των τριών ελεύθερων οδηγών, αυτό του Sebastien Ogier, η τελευταία φήμη που κυκλοφόρησε τον θέλει να ανακοινώνει τη Δευτέρα τι θα κάνει τη νέα χρονιά, επιλέγοντας την M-Sport με συμβόλαιο διάρκειας ενός χρόνου. Παράλληλα, ουκ ολίγες φορές έχει ακουστεί το ενδεχόμενο συνεργασίας M-Sport με Red Bull, αλλά περισσότερο μοιάζει με όνειρο θερινής νυκτός παρά με πραγματικότητα. Η αλήθεια είναι ότι ο Ogier το σκέφτεται σοβαρά να ενταχθεί στην ομάδα της Ford, και φυσικά πρόβλημα δεν είναι ο βαθμός ανταγωνιστικότητας του αυτοκινήτου, αλλά ο συνδυασμός εξέλιξης και συμβολαίου. Εν ολίγοις ο προϋπολογισμός της ομάδας. Το φαβορί εξακολουθεί να είναι η Citroen, με τον Yves Matton να έχει δηλώσει ανοικτά το ενδιαφέρον του, την ώρα που με πρόσφατες δηλώσεις του ο Kris Meeke δήλωσε ότι δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να συνυπάρξει μαζί του στην ίδια ομάδα. Μάλιστα, το προτιμά, αφού σύμφωνα με τον ίδιο με αυτόν τον τρόπο θα έχει τη δυνατότητα να αναμετρηθεί μαζί του επί ίσοις όροις, δηλαδή με ίδιο αυτοκίνητο.

Πιο δύσκολα είναι τα πράγματα για τους Jari Matti Latvala και Andreas Mikkelsen, αφού όσο ανταγωνιστικοί και αν είναι ως οδηγοί, κανείς τους δεν συγκεντρώνει την αύρα του Ogier. Ο 31χρονος Φινλανδός, μπορεί να συνοδεύεται από το χαρακτηρισμό του “καταστροφέα” αυτοκινήτων, αλλά και του οδηγού με… ψυχολογικά προβλήματα, αλλά δεν παύει να είναι γρήγορος, και με τεράστια πλέον εμπειρία. Η λογική λέει ότι θα καταλήξει στην “παρέα” των συμπατριωτών του στην Toyota, όπου και θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Νορβηγικά μέσα ενημέρωσης, πρόλαβαν να “τον τελειώσουν” από το WRC, υποστηρίζοντας ότι θα αποχωρήσει από το θεσμό. Ο μάνατζερ του Latvala, Timo Jouhki, διέψευσε όλα τα παραπάνω λέγοντας ότι η παρουσία του στο θεσμό είναι δεδομένη την επόμενη χρονιά. Τα ίδια μέσα, μάλιστα, ανέφεραν ότι ο Mikkelsen έχει βρεθεί και έχει συζητήσει με τον Tommi Makkinen το ενδεχόμενο συνεργασίας με την Toyota. Αλλά αυτά τα λένε οι Νορβηγοί! Οι Φινλανδοί από την πλευρά τους, υποστηρίζουν ότι ο Latvala έχει εξασφαλισμένη θέση και πως από τον Απριλίο που θα είναι διαθέσιμο και το τρίτο Yaris WRC, στο μπάκετ του θα βρεθεί ο Esappeka Lappi, στον οποίο οι Φινλανδοί έχουν επενδύσει. Σαν μην φτάνει αυτό, οι Βρετανοί (!) που είναι σαφώς πιο έγκυροι, αναφέρουν ότι ο Ott Tanak δεδομένα θα αναβαθμιστεί στην πρώτη ομάδα της M-Sport, και ανάλογα με την επιλογή του Ogier, θα κινηθεί ο Malcolm Wilson στη συνέχεια, αφού είναι πολύ πιθανό η Dmack να έχει δύο Fiesta WRC από το 2017, ένα εκ των οποίων πιθανότατα θα οδηγήσει ο Elfyn Evans!

Ζαλιστήκατε; Και εμείς το ίδιο. Η αλήθεια είναι πως η απόφαση του Sebastien Ogier θα είναι αυτή που θα κρίνει και τις συνθέσεις των υπόλοιπων ομάδων, διότι αν επιλέξει τη Citroen, τότε δεδομένα ο Wilson και η M-Sport θα κινηθούν για έναν εκ των Latvala, Mikkelsen. Και φυσικά, ανάλογα θα κινηθεί και η Toyota, με μοναδική ομάδα που παραμένει αδιάφορη σε αυτό το γαϊτανάκι είναι η Hyundai, η οποία συνεχίζει με την ίδια τριάδα οδηγών. Σε κάθε περίπτωση, λίαν συντόμως θα υπάρξουν ανακοινώσεις, με κάποιες να αναμένονται πριν, και άλλες αμέσως μετά το Ράλλυ Αυστραλίας το επόμενο Σαββατοκύριακο στις 17-20 Νοεμβρίου._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ