top icon
Αγώνες

WRC: Ράλλυ Γαλλίας: O νόμος του οικοδεσπότη!

Ο Sebastien Loeb έδειξε σε όλους ποιο είναι το αφεντικό του αγώνα και μετά την ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας προηγείται με διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες του.

Ο Sebastien Loeb έδειξε σε όλους ποιο είναι το αφεντικό του αγώνα και μετά την ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας προηγείται με διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες του.

Οι Sebastien Loeb-Daniel Elena επιβεβαίωσαν το ρόλο του φαβορί και ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα του Ράλλυ Γαλλίας στην κορυφή, σε έναν αγώνα που διεξάγεται στην ιδιαίτερη πατρίδα του Γάλλου οδηγού. Μπορεί ο Loeb να δήλωνε αγχωμένος χθες, αφού αποτελεί κέντρο της προσοχής όλων και μάλιστα σε μεγαλύτερη βαθμό από όσο έχει συνηθίσει, όμως αυτό δε φάνηκε καθόλου σήμερα. Αν και οι συνθήκες, ειδικά στο δεύτερο πέρασμα από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές της ημέρας τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα, ο Γάλλος διατήρησε μια διαφορά μεγαλύτερη των 20 δλ. από τους διώκτες του, δείχνοντας πως έχει το προβάδισμα όσον αφορά στη νίκη, που αν έρθει θα χαρίσει σε αυτόν και το Daniel Elena τον 7ο συνεχόμενο Παγκόσμιο τίτλο τους.

Όπως αναμενόταν, πέραν των Πρωταθλητών που λογικά προηγούνται, η υπεροχή της Citroen φάνηκε και από το γεγονός πως το Loeb ακολουθούν ακόμη δυο πληρώματα της γαλλικής ομάδας. Οι Dani Sordo-Diego Vallejo, ξεκίνησαν επιφυλακτικά, όμως στο δεύτερο σκέλος της ημέρας ανέβασαν την απόδοσή τους, με αποτέλεσμα να τελειώσουν την ημέρα στη δεύτερη θέση της κατάταξης, 22,7 δλ. πίσω από την κορυφή. Μάλιστα, η επίδοσή τους παίρνει μεγαλύτερη αξία, από τη στιγμή που οι Ισπανοί βρίσκονταν μέσα στην ημέρα μέχρι και στην τέταρτη θέση. Όμως, αρχικά ξεπέρασαν τους Solberg-Patterson και έπειτα τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia. Οι Γάλλοι επέστρεψαν στη Junior Team της Citroen και στην άσφαλτο της πατρίδας τους δείχνουν σαφώς πιο ανταγωνιστικοί σε σχέση με τη Γερμανία, όντες μέσα στο παιχνίδι της δεύτερης θέσης με τους Ισπανούς, σχεδόν ομόσταβλούς τους.

Στην τέταρτη θέση, βρίσκονται οι Jari Matti Latvala-Miika Anttila, στην καλύτερή τους εμφάνιση ως τώρα στην άσφαλτο. Το φινλανδικό πλήρωμα της Ford κατάφερε να κερδίσει δυο ειδικές διαδρομές, από τις οποίες η μία ήταν η τελευταία της ημέρας που δυσκόλεψε άπαντες, με τη λάσπη που είχε εισέλθει στο δρόμο από το πρώτο πέρασμα. Εκεί, ο Loeb δήλωσε ευτυχής απλά που τερμάτισε, ενώ ο Ogier είπε πως ήταν η χειρότερη ειδική διαδρομή της καριέρας του. Καταλαβαίνουμε λοιπόν, πως η επίδοση του Φινλανδού παίρνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις. Μάλιστα, ο Latvala ήταν ανταγωνιστικός σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, ενώ φυσικά ήταν κατά πολύ ταχύτερος και του Mikko Hirvonen. Χάρη στην εξαιρετική του επίδοση στην τελευταία ειδική διαδρομή, ο Latvala ξεπέρασε και τον Petter Solberg, που με τον Chris Patterson παραπλεύρως έχασαν χρόνο στην τελευταία ειδική διαδρομή, όταν χτύπησαν ελαφρά τη Citroen C4, με το Νορβηγό να είνα ευτυχής που ολοκλήρωσε την ημέρα. Πάντως, ξεκίνησαν δυνατά και βρέθηκαν μέχρι και στη 2η θέση.

Για ακόμη μια φορά, οι επιδόσεις των Mikko Hirvonen-Jarmo Lehtinen είναι απογοητευτικές. Μπορεί η άσφαλτος να μην αποτελεί την αγαπημένη επιφάνεια του Φινλανδού, όμως το ίδιο ισχύει και για το Latvala, ο οποίος είναι πολύ ταχύτερος και δείχνει πως το Focus είναι ανταγωνιστικό στην άσφαλτο, προκαλώντας και την έκπληξη του Dani Sordo! Είναι φανερό πως η ψυχολογία του Mikko είναι στο ναδίρ και κανείς δε μπορεί να πει με βεβαιότητα, αν και πότε θα ανακάμψει. Πίσω από το Φινλανδό, βρίσκεται ο Kimi Raikkonen, που με συνοδηγό τον Kaj Lindstrom, φιγουράρουν στην 7η θέση με τη Citroen C4 της ομάδας Junior. Τη δεκάδα, συμπληρώνουν τα τρία πληρώματα της Ford. Οι Federico Villagra-Diego Curletto κινούνται αξιοπρεπώς στην άσφαλτο, ξεπερνώντας και τα δυο πληρώματα της Stobart, με του Matthew Wilson-Scott Martin να υπερισχύουν των Ken Block-Alex Gelsomino. Άτυχος στάθηκε ο Yvan Muller με το Gilles Mondesir, που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στην απλή διαδρομή με τη Citroen Xsara της ομάδας του Petter Solberg λόγω προβλήματος στον κινητήρα και θα επανεκκινήσει αύριο. Αντίστοιχα άτυχος ήταν και ο Ούγγρος Frigyes Touran, που βρίσκονταν στην 8η θέση με το Peugeot 307 της Bozian, προτού τεθεί εκτός στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας.

Στο SWRC η μάχη είναι μεγάλη, με τους Brynildsen-Menkerud να προηγούνται με διαφορά 4,6 δλ. των Sandell-Axelsson, αμφότεροι με Skoda Fabia. Όμως, τις εντυπώσεις έκλεψαν οι Mikkelsen-Floene, που προηγούνταν σε επίπεδο S2000 με το Skoda Fabia S2000 ως την τελευταία διαδρομή της ημέρας, όταν έχασαν χρόνο με πρόβλημα στο διαφορικό. Έτσι, πρώτοι βρίσκονται οι Henning Solberg-Prevot, που κάνουν εξαιρετικό αγώνα με το Ford Fiesta S2000. Αξίζει να σημειώσουμε, πως εκτός τέθηκαν λόγω εξόδου οι Ostberg-Andersson με ακόμη ένα Fiesta. O νεαρός Νορβηγός, εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του από το γεγονός πως στο σημείο που είχε την έξοδο, οι άνθρωποι της ασφάλειας και οι αστυνομικοί δε βοήθησαν το πλήρωμα να φέρει το αυτοκίνητο στο δρόμο, απαγορεύοντας και στους θεατές να κάνουν κάτι αντίστοιχο. Σα να μην έφτανε αυτό, ο Brynildsen χτύπησε το Fiesta στη συνέχεια, δυσκολεύοντας ακόμη περισσότερο την προσπάθεια του Ostberg, που είπε εκνευρισμένος πως αν αυτό είχε συμβεί στη Φινλανδία, θα βρίσκονταν ξανά στο δρόμο σε ένα λεπτό και όχι εκτός αγώνα.

Στο PWRC, οι Πορτογάλοι Araujo-Ramlho προηγούνται με άνεση, τη στιγμή που στο JWRC επικεφαλής ολοκλήρωσαν οι Neuville-Klinger, με Citroen C2 S1600. Ο αγώνας συνεχίζεται αύριο με τη δεύτερη και εξίσου δύσκολη ημέρα που περιλαμβάνει ακόμη 4 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, μεταξύ των οποίων και τη μεγαλύτερη του αγώνα, μήκους 35,48 χιλιομέτρων. Μείνετε συντονισμένοι! _Ν.Δ.[email protected]

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ