top icon
Αγώνες

WRC: Ράλλυ Σαρδηνίας: Ο Seb ξέρει τον τρόπο…

Η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Σαρδηνίας βρίσκει τον Loeb να παραμένει με σημαντική διαφορά στην κορυφή της κατάταξης, την ώρα που μαίνεται η μάχη για τη δεύτερη θέση της γενικής.

Η εμπειρία είναι ένα από τα τεράστια προσόντα του Sebastien Loeb. Ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, κατάφερε σήμερα να εκμεταλλευθεί αυτό το στοιχείο και στο τέλος και της δεύτερης ημέρας να βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης. Μάλιστα, ο Γάλλος έχασε πολύ λίγο από τον πολύτιμο χρόνο και τη διαφορά που είχε χτίσει από την πρώτη ημέρα και πλέον φαντάζει ως το ακλόνητο φαβορί για τη νίκη. Βέβαια, ο Loeb δυσκολεύτηκε πολύ ανοίγοντας το δρόμο για τους υπόλοπους, αλλά η εμπειρία του ήταν τέτοια που στο τέλος του επιτρέπει να απολαμβάνει μία διαφορά της τάξεως των 27 δευτερολέπτων από τον Mikko Hirvonen. Μάλιστα, ο ίδιος ο επτάκις Πρωταθλητής είχε δηλώσει στα μέσα της ημέρας, ότι αν καταφέρει στο τέλος του σκέλους να έχει διαφορά μεγαλύτερη των 20 δευτερολέπτων, τότε θα είναι πολύ κοντά στη δεύτερη φετινή του νίκη. Η οποία μάλιστα αν επιτευχθεί, θα είναι ιδιαίτερα σημαντική, αφού σε όλη τη διάρκεια του αγώνα είχε το μειονέκτημα της σειράς εκκίνησης. 

 
Και ενώ ο Loeb είναι στο δικό του αγώνα, πιο πίσω γίνεται γίνεται πραγματική μάχη για την δεύτερη θέση της γενικής. Τρεις οδηγοί, και μάλιστα κορυφαίοι, διεκδικούν το δεύτερο σκαλί του βάθρου και χωρίζονται από δώδεκα δευτερόλεπτα μεταξύ τους. Έτσι, δεύτερος βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο Mikko Hirvonen, ο οποίος ήταν και από τους μεγάλους πρωταγωνιστές της ημέρας. Ο Φινλανδός οδηγός έδειξε και σήμερα να βρίσκει τον παλιό καλό του εαυτό, μετά από ένα διάστημα που ξεπερνάει τον έναν χρόνο. Ανταγωνιστικός, κέρδισε ειδικές και ουσιαστικά με πείσμα και ταχύτητα ανέβηκε από την τέταρτη θέση της γενικής στη δεύτερη. Την ίδια ώρα, ο Jari Matti Latvala επέστρεψε σήμερα υπό καθεστώς superally, κερδίζοντας τις πέντε από τις έξι ειδικές της ημέρας, όντας και ο ταχύτερος συνδυασμός σήμερα, αν και οι επιδόσεις του δεν έχουν αντίκρισμα σε επίπεδο γενικής. 

 
Πίσω στη μάχη της δεύτερης θέσης, αύριο το έργο του Mikko Hirvonen δεν θα είναι καθόλου εύκολο, αφού 6,3 δευτερόλεπτα πίσω του ακολουθεί ο Sebastien Ogier, με το δεύτερο εργοστασιακό Citroen DS3 WRC. Ο Γάλλος, μπορεί σε αυτόν τον αγώνα οι επιδόσεις του να μην είναι αντίστοιχες με αυτές που είχαμε συνηθίσει στους προηγούμενους χωμάτινους αγώνες, αλλά σήμερα κατάφερε να τις βελτιώσει αισθητά. Ο ίδιος δήλωσε σαφώς πιο ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο, ενώ παραδέχθηκε στο τέλος ότι ο στόχος αύριο είναι να κερδίσει τη μάχη της δεύτερης θέσης της γενικής.
 
Στην ίδια μάχη, όμως, βρίσκεται και ο Petter Solberg με το «δικό» του DS3 WRC. Ο Νορβηγός πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003 αντιμετώπισε μικρά προβλήματα σήμερα, τα οποία και του κόστισαν πολύτιμο χρόνο στην προσπάθεια του να μειώσει τη διαφορά του από τον Loeb. Συγκεκριμένα, είχε ένα κλατάρισμα στην 10η ειδική, αλλά ευτυχώς για τον ίδιο κοντά στον τερματισμό της ε.δ., ενώ στην 14η έκανε ένα τετ α κε το οποίο και του κόστισε 10 δευτερόλεπτα ακόμα. Πάντως, παραμένει αισιόδοξος (όπως πάντα άλλωστε) και φυσικά στη μάχη της δεύτερης θέσης. Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Νορβηγός έχει θεωρητικά την καλύτερη σειρά εκκίνησης από τους τρεις μαχητές της δεύτερης θέσης της γενικής, αφού αύριο θα είναι τέταρτη διέλευση.
 
Αρκετά πιο πίσω, ο Mads Ostberg  διατηρεί στην κατοχή του την 5η θέση της γενικής, και όλα δείχνουν ότι δύσκολα θα την χάσει, αφού ο Dani Sordo βρίσκεται 44 δευτερόλεπτα πίσω του. Ο Νορβηγός προσπαθούσε σε όλη τη διάρκεια της ημέρας να ρυθμίσει κατάλληλα την ανάρτηση του Fiesta, έτσι ώστε να αποκτήσει αυτοπεποίθηση και να πιέσει, κάτι που τελικά δεν έγινε. Μάλιστα, δεν έλειψαν και τα μηχανικά προβλήματα, αφού σήμερα ταλαιπωρήθηκε από βλάβη στο σύστημα διεύθυνσης, ευτυχώς για τον ίδιο στην τελευταία ειδική διαδρομή. Ο Dani Sordo από την πλευρά του, παραμένει στην έκτη θέση της γενικής με το νέο Mini JCW WRC, σημειώνοντας χρόνους στην πρώτη οκτάδα. Ο Ισπανός, αντιμετώπισε στις δύο τελευταίες ειδικές πρόβλημα με την ντίζα του γκαζιού, αλλά πέρα από αυτό εμφανίστηκε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, το οποίο σύμφωνα με τον ίδιο είναι καλύτερο με το πέρας κάθε ειδικής. Ο ομόσταυλος του Kris Meeke αναγκάστηκε και σήμερα να εγκαταλείψει πολύ νωρίς, και συγκεκριμένα μόλις στη δεύτερη ειδική, όταν είχε διαρροή νερού ο κινητήρας του Mini, με αποτέλεσμα να σταματήσει στην ε.δ., έτσι ώστε να προστατεύσει τον κινητήρα του. 

 
Την πρώτη οκτάδα, συμπληρώνουν οι Ott Tanak και Juho Hanninen, οι οποίοι έχουν απογειώσει το Ford Fiesta S2000 και Skoda Fabia S2000, αντίστοιχα. Ο νεαρός Εσθονός παραμένει από εχθές στην κορυφή της κατάταξης, αλλά πλέον ο Φινλανδός αντίπαλος του έχει μειώσει στα 48 δευτερόλεπτα τη μεταξύ τους διαφορά. Βέβαια, αύριο μοιάζει δύσκολο να καλυφθεί αυτή η διαφορά. Άτυχος ήταν ο Martin Prokop, ο οποίος διεκδικούσε τη νίκη στην κατηγορία, αλλά μία διαρροή λαδιού προκάλεσε φωτιά στο αυτοκίνητο, την οποία ευτυχώς κατάφερε να σβήσει και να συνεχίσει, πέφτοντας στην δέκατη θέση της γενικής. Ανάμεσα σε αυτόν και το Hanninen, βρίσκεται ο Matthew Wilson με το Ford Fiesta, ο οποίος και σήμερα ήταν απογοητευτικός._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ