top icon
Αγώνες

WRC Ράλλυ Σουηδίας: Ταχύτερος ο Loeb στο shakedown

Μπορεί να μην έχει ουσιαστικό αγωνιστικό ενδιαφέρον, αλλά με την τέλεση του shkakedown στη Σουηδία, άναψε και το πράσινο φως για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2010.

Μπορεί να μην έχει ουσιαστικό αγωνιστικό ενδιαφέρον, αλλά με την τέλεση του shkakedown στις ειδικές της Σουηδίας, άναψε και το πράσινο φως για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2010. Ποιος αναδείχθηκε ταχύτερος όλων; Μα, φυσικά ο κάτοχος του τίτλου, Sebastien Loeb. Το shakedown είχε συνολικό μήκος 4 χιλιόμετρα, πολύ κοντά στο σέρβις παρκ του αγώνα στο Hagfors. Οι συνθήκες αποδείχθηκαν χειμερινές, με ελαφριά χιονόπτωση το πρωί και τη θερμοκρασία να αγγίζει τους -8. Ο Loeb, πραγματοποίησε μόλις τέσσερα περάσματα, σημειώνοντας την επίδοση της ημέρας στο τελευταίο του πέρασμα. Επιστρέφοντας στο σέρβις, ο Γάλλος ήταν σαφώς ικανοποιημένος: «Το αυτοκίνητο είναι εντάξει, δεν έχουμε προβλήματα, αν και πιστεύω ότι αυτό που θα συναντήσουμε αύριο στις ειδικές θα είναι λίγο διαφορετικό από ότι είδαμε σήμερα. Στις ειδικές έχει χιόνι και γλιστράει αρκετά, ενώ στο shakedown είχε πολύ χώμα και αρκετή πρόσφυση. Οι ειδικές της Παρασκευής έχουν πάγο και αυτό είναι καλό. Στις ειδικές της δεύτερης μέρας, έχει μόνο χιόνι, κάτι που δεν θεωρώ ότι είναι καλό, αφού παραμονεύει το χώμα από κάτω, κάτι που σημαίνει ότι θα είναι δύσκολα για τα ελαστικά στο δεύτερο πέρασμα. Από την πλευρά μου, δεν έχω και μεγάλη εμπειρία με τα ελαστικά σε αυτού του είδους τις συνθήκες, αλλά είναι σίγουρο ότι στην αρχή θα χάσουμε μερικά καρφιά. Δεν ξέρω πώς να τα προστατέψω σε αυτές τις συνθήκες. Θα δούμε».

Ο ομόσταυλος του Loeb, ο Dani Sordo, ήταν ο συνδυασμός που έκανε τον πιο κοντινό χρόνο σε σχέση με αυτόν του Loeb. «Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό και είμαι ικανοποιημένος από τις ρυθμίσεις που έχουμε κάνει. Απλά, μετά το τέταρτο πέρασμα σταματήσαμε, διότι ο δρόμος ήταν γεμάτος χώμα και θα καταστρέφαμε τα ελαστικά μας. Η πρόσφυση που έχουμε με αυτά τα ελαστικά στο χώμα είναι απίστευτη! Αν όμως, βρεις και πάλι χιόνι μετά από 10 χιλιόμετρα και έχεις καταστρέψει τα καρφιά σου, τότε θα έχεις πρόβλημα».

Ο Jari Matti Latvala, από την πλευρά του, έκανε τον τρίτο χρόνο με το Ford Focus RS WRC ’09, με τον Mikko Hirvonen να τον ακολουθεί. Ο πέντε φορές νικητής του αγώνα, Marcus Gronholm, ο οποίος κάνει την επανεμφάνιση του οδηγώντας ένα Ford Focus στα χρώματα της Stobart, έκανε τον πέμπτο χρόνο: «Από τη στιγμή που φτιάξαμε τη θέση οδήγησης μου, όλα είναι καλά. Μοιάζει πολύ με το πάλιό μου αυτοκίνητο, αλλά λίγο βελτιωμένο τόσο αναφορικά με τον κινητήρα, όσο και με την ανάρτηση». Την ίδια ώρα, το ντεμπούτο του έκανε και ο Kimi Raikkonen με τη Citroen C4 WRC, πραγματοποιώντας τον 11ο χρόνο της ημέρας, 11 δευτερόλεπτα πίσω από τον Loeb. Ο αγώνας ξεκινάει σήμερα, με την τέλεση της σούπερ ειδικής στο Karlstadt. Ακολουθούν αναλυτικά οι χρόνοι του shakedown._Π.Τ.[email protected]

1. LOEB. Citroen C4 WRC. 1:53.4
2. SORDO. Citroen C4 WRC. 1:54.8
3. LATVALA. Ford Focus RS WRC 09. 1:55.8
4. HIRVONEN. Ford Focus RS WRC 09. 1:56.0
5. GRONHOLM. Ford Focus RS WRC 08. 1:56.2
6. P. SOLBERG. Citroen C4 WRC. 1:56.3
7. OGIER. Citroen C4 WRC. 1:57.4
8. H.SOLBERG. Ford Focus RS WRC 08. 1:57.6
9. OSTBERG. Subaru Impreza WRC 09. 1:59.0
10. WILSON. Ford Focus RS WRC 08. 1:59.4
11. RAIKKONEN. Citroen C4 WRC. 1:59.3
12. AL QASSIMI. Ford Focus RS WRC 08. 2:00.8

 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ