top icon
Πωλήσεις

D-Max: η Isuzu απαντά στην κούρσα των ίππων

Στα… πέριξ της Αττικοβοιωτίας με προορισμό τον Ελικώνα και την κοιλάδα των Μουσών, σε μια πανέμορφη διαδρομή με πολλά χωμάτινα, λασπωμένα, αλλά και ασφάλτινα χιλιόμετρα,  επιλεγμένη ειδικά γι αυτό το σκοπό από τους ανθρώπους της Promauto, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το ολοκαίνουριο D-Max της Isuzu και να διαπιστώσουμε από κοντά τις δυνατότητές του.
 
Στα πλαίσια μιας κατηγορίας που αναπτύσσεται συνεχώς, τα ανοικτά ελαφρά φορτηγά έχουν πλέον–πέραν των παραδοσιακών ικανοτήτων τους-και προσόντα ανάλογα με αυτά των επιβατικών: άνετα και πλούσια εξοπλισμένα σαλόνια, μεγάλους χώρους για 2 ή 4 επιβάτες και πολύ καλές επιδόσεις από κινητήρια σύνολα με εντυπωσιακά χαρακτηριστικά ροπής και ιπποδύναμης. Η Isuzu δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω, όντας ένας εκ των μεγαλύτερων κατασκευαστών ντιζελοκινητήρων παγκοσμίως.
 
Έτσι λοιπόν, το νέο D-Max εξοπλίζεται με δύο διαφορετικούς κινητήρες τουρμποντίζελ: έναν 2,5 λίτρων με 156 ίππους και έναν 3,0 λίτρων με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και απόδοση 184 ίππους, οι οποίοι είναι αρκετοί για να προσδώσουν επιδόσεις που… ντροπιάζουν αρκετά γρήγορα επιβατικά οχήματα. Και οι δύο κινητήρες συνεργάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ ο τρίλιτρος μπορεί να εφοδιαστεί και με αυτόματο 4 σχέσεων, βγάζοντάς τα άνετα πέρα με τις μακριές σχέσεις, λόγω της θηριώδους ροπής του.
 
Όσον αφορά τη μετάδοση, το αυτοκίνητο είναι κατά βάση πισωκίνητο όπως όλοι οι ανταγωνιστές του, με δυνατότητα εμπλοκής της τετρακίνησης εν κινήσει με το πάτημα ενός κουμπιού (Shift on the fly), και μάλιστα με ταχύτητα έως 100 χ.α.ω. Υπάρχει, τέλος, δυνατότητα μπλοκαρίσματος του πίσω διαφορικού, καθώς και υποπολλαπλασιαστής σχέσεων.
 
Στο δρόμο, με μικρή ένσταση στην συμπεριφορά της πίσω ανάρτησης όταν είναι ξεφόρτωτο, το νέο D-Max δεν αφήνει παράπονα, αποδεικνύοντας πόσο έχουν πλησιάσει τα αυτοκίνητα της κατηγορίας στα standard των επιβατικών. Το τιμόνι, η εμπρός ανάρτηση, τα φρένα και –φυσικά- οι επιδόσεις, θα κάνουν τον επαγγελματία να χαμογελάσει με σιγουριά στις αφάλτινες διαδρομές. Εκτός δρόμου, το σκηνικό αλλάζει. Το D-Max συμπεριφέρεται υποδειγματικά σε διαδρομές που ποικίλλουν, από καλά πατημένο χώμα μέχρι λάσπη ή κακοτράχαλα μονοπάτια. Δεν διαμαρτύρεται πουθενά, δεν τρίζει και σκαρφαλώνει με εντυπωσιακή ευκολία, κυριολεκτικά οπουδήποτε.
 
Ερχόμενος κανείς στο… ταμείο, θα πρέπει να γνωρίζει ότι οι τιμές ξεκινούν από 16.370 ευρώ για την δικίνητη μονοκάμπινη έκδοση με τον κινητήρα των 2,5 λίτρων και φτάνουν μέχρι 29.450 ευρώ για το κορυφαίο τετρακίνητο διπλοκάμπινο των 3,0 λίτρων με πλούσιο εξοπλισμό. Επιπλέον 1.150 ευρώ απαιτούνται για το αυτόματο κιβώτιο. Όλα αυτά, για την προνομιούχο επαρχία βέβαια, καθότι οι κάτοικοι Αθήνας και Θεσσαλονίκης, ελέω νομοθεσίας περί ντίζελ είμαστε –ακόμα- «καταραμένοι»._Σ.Λ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ