Αγορά Ειδήσεις

Το after sales στην εποχή του κορονοϊού

Μπορεί ο Covid-19 να έχει φέρει δυσκολίες στην καθημερινότητά μας, ωστόσο δεν κατάφερε να ανακόψει τις υπηρεσίες after sales στον κλάδο του αυτοκινήτου, που οργανώθηκε για να τον αντιμετωπίσει...

Τόσο στο πρώτο, όσο και στο δεύτερο lockdown η ζωή στον κλάδο του αυτοκινήτου δεν σταμάτησε, παρά την αναπόφευκτη επιβράδυνση για λίγους μήνες των λιανικών και των εταιρικών πωλήσεων νέων επιβατικών αυτοκινήτου. Από εκεί και μετά, τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία των αντιπροσωπειών, εναρμονισμένα με όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας ενάντια στον κορονοϊό, συνέχισαν να λειτουργούν κανονικά. Συνδυάζοντας την σύγχρονη ηλεκτρονική τεχνολογία της επικοινωνίας με την μεγάλη εμπειρία τους στο after sales σε θέματα οργάνωσης, λειτουργούν απρόσκοπτα και ενάντια σε κάθε συνθήκη. Ας δούμε λοιπόν τί έχουν να μας παρουσιάσουν οι εταιρείες, προκειμένουν να μας εξυπηρετήσουν και να μη μείνουν πίσω οι αναγκαίες καθημερινές μας μετακινήσεις αυτή την τόσο δύσκολη από υγειονομικής πλευράς εποχή.

Audi MyService Now

ΑUDI

Oι κάτοχοι μοντέλων της Audi έχουν άμεσα στη διάθεσή τους, μέσω του δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργατών service της Kosmocar τις εξής υπηρεσίες: Audi MyServiceNow, Online Service, Clean Plus και Pick-up & Delivery. Η πρώτη από αυτές είναι μία εφαρμογή, με την οποία ο πελάτης κλείνει ραντεβού για service και παράλληλα ενημερώνεται για το κόστος των εργασιών ή υπηρεσιών που έχει επιλέξει. Με το Online Service ενημερώνεται με μήνυμα στο κινητό του και αποκτά πρόσβαση μέσω του διαδικτύου για ενημέρωση για τις επιπλέον εργασίες που πιθανά θα προκύψουν στη διάρκεια του ελέγχου στο συνεργείο, αλλά και για το κόστος τους. Κατόπιν, δίνει τη σχετική έγκριση. Η υπηρεσία Clean Plus περιλαμβάνει καθαρισμό και απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, έλεγχο της απόδοσής του, αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας και τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα, δωρεάν έλεγχο βασικών σημείων (μπαταρία, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων, ελαστικά, φρένα (τακάκια και δισκόπλακες), χειρόφρενο. Το Pick-up & Delivery σημαίνει ότι η παραλαβή για το service και η επιστροφή-παράδοση του οχήματος, γίνονται στο χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης. Τέλος,τα Smart Packs είναι δύο ειδικά σχεδιασμένα πακέτα service, τα οποία αφορούν σε οχήματα ηλικίας άνω των 5 και 10 ετών, με όφελος έως 30% στα ανταλλακτικά και στην εργασία. Προσφέρουν ιδιαίτερα προσιτή τιμή, όσο και εγγύηση δύο ετών, που συνοδεύει όλες τις εργασίες.

BMW-Smart-Video-Communication

ΒΜW

Tο Μy BMW Service της βαυαρικής εταιρείας, ερμηνεύεται ως ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών. Θα ξεκινήσουμε από την εφαρμογή BMW Online Appointment, με την οποία μπορεί ο πελάτης σε οποιαδήποτε στιγμή του 24ώρου να προγραμματίσει το επόμενο ραντεβού του, συνδεόμενος με τον δικτυακό τόπο του εξουσιοδοτημένου επισκευαστή BMW που έχει επιλέξει. Με το BMW Connected app, μπορεί να μείνει συνδεδεμένος με το αυτοκίνητό του, ακόμη και όταν δεν το οδηγεί. Η συγκεκριμένη εφαρμογή σχεδιάζει ταξίδια και διαδρομές, με γνώμονα την τρέχουσα κατάσταση της κυκλοφορίας, ώστε εκείνος να αποφύγει τις ταλαιπωρίες. Επίσης, τον βοηθά σε περίπτωση βλάβης και του υπενθυμίζει να κλείσει ραντεβού για το επόμενο service. Ακολουθεί το BMW Smart Video Communication, ένα σύστημα αποστολής βίντεο, μέσω του οποίου ο κάτοχος του αυτοκινήτου μπορεί να δει τους ελέγχους που πραγματοποιούνται στο αυτοκίνητό του από τους εξειδικευμένους τεχνικούς. Την ώρα που το αυτοκίνητο είναι στο συνεργείο, λαμβάνει ένα βίντεο με email ή sms, που έχει καταγραφεί επιτόπου. Ακόμη, σε συνημμένο αρχείο θα βρει μια λεπτομερή πρόταση όλων των προτεινόμενων επισκευών ή συντηρήσεων που μπορεί να τις συζητήσει με τους τεχνικούς ή να τις κάνει δεκτές με ένα κλικ. Επιπροσθέτως, υπάρχει το BMW Value Service, ένα πρόγραμμα συντήρησης που περιλαμβάνει εργασία, γνήσια ανταλλακτικά συνδυασμένα με εγγύηση δύο ετών, λιπαντικά BMW και ΦΠΑ 24%.

citroen-economy-service

CITROEN

Με την υπηρεσία Online ραντεβού o κάτοχος μοντέλου της Citroen μπορεί να προγραμματίσει την τακτική συντήρηση, την επισκευή του αυτοκινήτου ή οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία after sales επιθυμεί. Eπίσης, υπάρχει τo Citroen Economy Service, ένα πρόγραμμα συντήρησης, που μέσω του δικτύου εξουσιοδοτημένων επισκευαστών δίνει τη δυνατότητα σε όσους έχουν στην κατοχή τους Citroën πενταετίας και άνω να κρατήσουν σε άριστη κατάσταση το αυτοκίνητο τους με πολύ χαμηλό κόστος. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την αντικατάσταση μιας σειράς αναλωσίμων ανταλλακτικών, τα οποία περιγράφονται παρακάτω: λάδια 10W40 ή 5W30, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρος, φίλτρο καμπίνας, φίλτρο βενζίνης για τα αυτοκίνητα που το διαθέτουν, μπουζί και λεπτομερή τεχνικό έλεγχο. Όλα αυτά με κόστος 125 ευρώ (στο οποίο περιλαμβάνονται ΦΠΑ, εργασία και ανταλλακτικά). Υπάρχουν επίσης και πρόσθετες παροχές για κάθε περίπτωση όπως η φανοποιΐα express (μικρές λακκούβες ή γρατσουνιές στο αμάξωμα μπορούν να επισκευαστούν σε λιγότερο από 24 ώρες) οι επισκευές κρυστάλλων (με τη χρήση ειδικού υλικού ρητίνης για την επισκευή της ζημιάς), ο έλεγχος κλιματισμού (για την ακρίβεια οκτώ ειδικοί έλεγχοι) και ο δωρεάν έλεγχος οχήματος.

dacia_assistance

DACIA

Η Dacia προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες, ανάλογα με τη χρήση του οχήματος. Όλες οι εργασίες συντήρησης ή επισκευής που πραγματοποιούνται στο δίκτυο Dacia, καθώς και όλα τα ανταλλακτικά, καλύπτονται από εγγύηση διάρκειας ενός χρόνου. Οι ιδιοκτήτες Dacia έχουν στη διάθεσή τους 24ωρη γραμμή βοήθειας για οποιοδήποτε απρόοπτο, αρκεί να επικοινωνήσουν με το κέντρο εξυπηρέτησης Dacia Road Assistance. Ειδικά για τους νέους πελάτες και για όλα τα μοντέλα της γκάμας, παρέχονται ως δώρο πέντε χρόνια εργοστασιακής εγγύησης. Δύο ακόμα προγράμματα προβλέπουν έξι χρόνια εγγύηση αντιδιαβρωτικής προστασίας & τρία χρόνια οδικής βοήθειας. Τα προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής και φροντίδας περιλαμβάνουν καθολική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, αντισηπτικά σε χώρους αναμονής και γραφεία, τήρηση της απόστασης των δύο μέτρων. Επιπρόσθετα, πραγματοποιείται απολύμανση όλων των αυτοκινήτων πριν την παραλαβή, καθώς επίσης και των εκθεσιακών και Test Drive αυτοκινήτων, ενώ για την αποφυγή συνωστισμού μπορεί ο καθένας να κλείσει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά ραντεβού. Στην ιστοσελίδα www.dacia.gr ο πελάτης να αναζητήσει τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη που τον εξυπηρετεί, για να κάνει service ή να επισκευάσει το Dacia του, κατόπιν ραντεβού και πάντα με ειδική μέριμνα για την διασφάλιση της υγείας.

mopar

FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES

Η MOPAR, επίσημη εταιρεία υπηρεσιών after sales των Fiat, Abarth, Alfa Romeo, Lancia, Jeep και Fiat Professional, εστιάζει στην παροχή υπηρεσιών και προϊόντων που σαν στόχο έχουν την πιο άνετη, ασφαλή και αποδοτική χρήση των αυτοκινήτων από το κοινό. Το επίσημο δίκτυο της Fiat Chrysler Automobiles διαθέτει εκπαιδευμένο προσωπικό και εξοπλισμό με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, ενώ παρέχεται διετής εγγύηση σε ανταλλακτικά και εργασία. Η MOPAR παρέχει στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων δωρεάν προγράμματα εποχιακών ελέγχων τρεις φορές το χρόνο (χειμερινός, ανοιξιάτικος, καλοκαιρινός). Επιπρόσθετα, με κάθε σέρβις προσφέρει δωρεάν ετήσια κάλυψη οδικής και ταξιδιωτικής βοήθειας με το πρόγραμμα FreeToGo (καλύπτει ακόμα και σε περίπτωση έλλειψης καυσίμου, σκασμένου ελαστικού ή χαμένων κλειδιών, αλλά φροντίζει και για τον επαναπατρισμό στην έδρα τόσο του αυτοκινήτου όσο και των επιβατών). Ειδικά για αυτοκίνητα ηλικίας άνω των τεσσάρων ετών η MOPAR προσφέρει τη σειρά ανταλλακτικών Essential Parts, που έχουν την ίδια εγγύηση και προσφέρουν πιο οικονομική λύση στη συντήρηση (φίλτρα, ιμάντες) και στα αναλώσιμα (τακάκια, δίσκοι φρένων, υαλοκαθαριστήρες, μπαταρίες). Σήμερα για την αντιμετώπιση των νέων συνθηκών υγιεινής που έχουν προκύψει, η MOPAR προσφέρει το πακέτο D-Fence, ώστε να εξασφαλίσει τη βέλτιστη ποιότητα αέρα μέσα στην καμπίνα των επιβατών.

ford

FORD

Είτε πρόκειται για την οδική βοήθεια της Ford, υποστήριξη σε περίπτωση ατυχήματος, φυλλαδίων, test drive, τοποθεσίας εμπόρων, ραντεβού για service, επισκευές οχημάτων η υπηρεσία One Call συνδέει τους κατόχους των μοντέλων της εταιρείας με όλες τις υπηρεσίες Ford. Έτσι, μπορούν να καλούν στο 210 4805620 για οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος Ford Assistance, να λαμβάνουν πληροφορίες για το εξουσιοδοτημένο δίκτυo, όπως επίσης τεχνικές πληροφορίες και τιμές ανταλλακτικών. Η οδική βοήθεια Ford που ενεργοποιείται με σέρβις είναι δωρεάν και καλύπτει τους ιδιοκτήτες για ένα χρόνο μετά το προγραμματισμένο service τους. Και αν η οδική βοήθεια δεν μπορέσει να επισκευάσει το όχημά τους επί τόπου, τους βοηθά να συνεχίσουν το ταξίδι τους όσο πιο σύντομα γίνεται με εναλλακτικό μέσο μεταφοράς ή φροντίζουν για τη διανυκτέρευσή τους, αν αυτό είναι αναγκαίο.

Hyundai_afisa-synergioy

HYUNDAI

Η Hyundai Ελλάς διαθέτει δίκτυο τεχνικής εξυπηρέτησης εξοπλισμένο με διαγνωστικά μηχανήματα της Hyundai Motor Company και με τεχνίτες που έχει πιστοποιηθεί η ικανότητά τους μέσω του Hyundai Technicians Recognition Program, που εκπονεί κάθε χρόνο η μητρική εταιρεία. Με τα διαθέσιμα διαγνωστικά τελευταίας γενιάς είναι επίσης δυνατή η διαδικασία επισκευής μέσω τηλεδιάγνωσης. Oι παροχές after sales της ελληνικής αντιπροσωπείας περιλαμβάνουν πέντε χρόνια εγγύηση με απεριόριστα χιλιόμετρα, πενταετή δωρεάν κάλυψη οδικής βοήθειας, ενώ δεδομένη είναι και η πλήρης κάλυψη μέσα στην καραντίνα.

JLR

JAGUAR LAND ROVER

Mε σκοπό την προστασία των εργαζομένων και των πελατών της, η Jaguar Land Rover έκανε ορισμένες απαραίτητες προσαρμογές στις υπηρεσίες που προσφέρει, εφαρμόζοντας παράλληλα μέτρα καθαριότητας και απολύμανσης στο πλαίσιο του προγράμματος «Total Care & Protection». Αυτά τα μέτρα περιλαμβάνουν την δωρεάν παραλαβή και παράδοση οχήματος από το χώρο του πελάτη όταν το αυτοκίνητό του χρειάζεται σέρβις, επισκευή ή απλό έλεγχο για επικείμενο ταξίδι (Pick up & Delivery), τον δωρεάν καθαρισμό και απολύμανση και τον δωρεάν τεχνικό έλεγχο (ο τεχνικός σύμβουλος στέλνει κοστολογημένη αναφορά και καταγράφει σε βίντεο ενδεχόμενα προβλήματα που εντοπίστηκαν, περιλαμβανομένης της αναλυτικής οικονομικής προσφοράς προς αξιολόγηση και έγκριση από τον πελάτη). Ακόμη, μέχρι τις 15 Ιανουαρίου προσφέρονται ως 40% έκπτωση σε όλα τα γνήσια ανταλλακτικά και accessories και μέχρι 40% έκπτωση στις εργασίες. Πέραν αυτών υπάρχει η συνεργασία της JLR με την Castrol στα λιπαντικά Castrol Edge Professional, που έχουν δοκιμαστεί εκτενώς σε κινητήρες Jaguar Land Rover στη φάση της ανάπτυξής τους και το πρόγραμμα Tyre Care Warranty (με κάθε τετράδα ελαστικών που αγοράζεται και τοποθετείται στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών προσφέρεται δωρεάν εγγύηση για τρία χρόνια). Προσφέρεται επίσης η εφαρμογή G4S WithU Car, που ανέπτυξε η JLR σε συνεργασία με την G4S Telematix. Με αυτό, ο κάτοχος του αυτοκινήτου, από όπου κι αν βρίσκεται και σε 24ωρη σύνδεση με το Κέντρο Λήψης Σημάτων της G4S, είναι σε θέση να διαχειριστεί κάθε επείγον περιστατικό, όπως κλοπή, ατύχημα ή αίτημα άμεσης βοήθειας. Το σύστημα περιλαμβάνει επίβλεψη & προστασία, εντοπισμό σε περίπτωση κλοπής, ειδοποίηση ενεργοποίησης συναγερμού, ειδοποίηση ρυμούλκησης, ειδοποίηση δολιοφθοράς, ειδοποίηση ανύψωσης, ωράριο κίνησης, ειδοποίηση ατυχήματος και κουμπί πανικού. Η εγκατάσταση γίνεται από εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ενώ παρέχεται εγγύηση καλής λειτουργίας. Για όλες τις εγκαταστάσεις που θα πραγματοποιηθούν μέχρι τις 15 Ιανουαρίου, προσφέρονται δωρεάν οι τρεις πρώτοι μήνες συνδρομής στην υπηρεσία.

KiaPromise

ΚΙΑ MOTORS

Η Κia προσφέρει στους ιδιοκτήτες των μοντέλων της μια σειρά από υπηρεσίες στον τομέα του after Sales. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί η ύπαρξη της επταετούς εργοστασιακής εγγύησης, που περιλαμβάνει εργασία και ανταλλακτικά, με οφέλη τα υψηλά ποιοτικά standards και την πανευρωπαϊκή ισχύ της εγγύησης αυτής, που εξασφαλίζει και υψηλότερη μεταπωλητική αξία. Είναι σημαντικό επίσης να αναφέρουμε πως η επταετής εγγύηση είναι μεταβιβάσιμη στον επόμενο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου. Ασφαλώς υπάρχουν και άλλες πρόσθετες υπηρεσίες, ενώ η Kia Hellas και το δίκτυο επίσημων εμπόρων & επισκευαστών της σε όλη την Ελλάδα, παραμένουν σε πλήρη λειτουργία για να καλύψουν οποιαδήποτε ανάγκη, εφαρμόζοντας σχολαστικά όλα τα μέτρα πρόληψης και υγιεινής.

mercedes_service_select

MERCEDES-BENZ

'Oποιος κάτοχος Mercedes επισκέπτεται εξουσιοδοτημένο συνεργείο έχει πρόσβαση σε μία ευρεία γκάμα γνήσιων προϊόντων και υπηρεσιών. Έχει την επιλογή να αλλάξει ελαστικά, να προμηθευτεί είδη από την Collection της Mercedes-Benz, να διευκολυνθεί με γνήσια αξεσουάρ από μπάρες έως παιδικό κάθισμα και να απευθυνθεί στους καταρτισμένους τεχνικούς συμβούλους της εταιρείας για οποιοδήποτε θέμα αφορά στο όχημά του. Παράλληλα, μπορεί να συνδεθεί με τον ψηφιακό κόσμο των εφαρμογών Mercedes me ή Mercedes me Adapter για τα παλαιότερα οχήματα, να ενημερωθεί για τα ψηφιακά προϊόντα του Mercedes me Connect και φυσικά να διατηρήσει τη Mercedes του, «Mercedes για πάντα» με τα γνήσια ανταλλακτικά Mercedes-Benz, τα γνήσια ανταλλακτικά Starparts ή τα γνήσια ανακατασκευασμένα ανταλλακτικά Mercedes-Benz. Μπορεί επίσης να βρει εκπτωτικά πακέτα όπως το πρόγραμμα Mercedes-Benz Service Select που δίνει έκπτωση 38% για τη συντήρηση οχημάτων άνω των έξι ετών, ενώ υπάρχει δυνατότητα προγραμματισμού των επόμενων συντηρήσεων με το Mercedes-Benz Service Pass, ένα πρόγραμμα για αυτοκίνητα μέχρι έξι ετών, η χρήση της υπηρεσίας κινητικότητας mobilo που ανανεώνεται δωρεάν σε κάθε service στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και η πρόσβαση στις υπηρεσίες 24ωρου service της Mercedes-Benz. Τέλος, έχει ενισχυθεί η χρήση ανέπαφων συναλλαγών όπως η κράτηση ραντεβού ηλεκτρονικά (στο www.mercedes-benz.gr/bookservice), η ενθάρρυνση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και της ανοικτής επικοινωνίας του τεχνικού συμβούλου με τον πελάτη για κάθε ζήτημα που αφορά στο service και στην εξυπηρέτησή του γενικότερα. Όπου δεν είναι δυνατή η φυσική παρουσία παρέχεται η υπηρεσία Pick up & Delivery. Η Mercedes-Benz παρέχει ολοκληρωμένα πακέτα εσωτερικού καθαρισμού του οχήματος όπως τον καθαρισμό του συστήματος κλιματισμού με αλλαγή φίλτρου ή τον εξαιρετικό βαθύ καθαρισμό του εσωτερικού με συσκευή εκνέφωσης.

Nissan All Clear Service

NISSAN

Με το πρόγραμμα All Clear Service η Nissan προσφέρει 25% έκπτωση σε 60 είδη ανταλλακτικών service, δωρεάν έλεγχο 25 σημείων και δωρεάν οδική βοήθεια για ένα χρόνο. Με την ενέργεια Nissan 3+ η εταιρεία φροντίζει για τους κατόχους αυτοκινήτων Nissan τριών ως επτά ετών που έχουν πλήρες αρχείο συντήρησης στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο και απαραίτητα σφραγισμένο book service, υπάρχει η δυνατότητα μερικής κάλυψης με τη μορφή έκπτωσης σε ποσοστό μέχρι 75% σε επιλεγμένα μη αναλώσιμα ανταλλακτικά που χρήζουν αντικατάστασης. Οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων μπορούν να ρωτήσουν σε οποιοδήποτε μέλος του δικτύου Nissan για την κάλυψη που πιθανόν δικαιούνται. Σύμφωνα με τις τελευταίες οδηγίες, το προσωπικό των εκθέσεων κρατά τις αποστάσεις ασφαλείας. Επειδή το πρόγραμμα λειτουργίας των εκθέσεων μπορεί να μεταβληθεί ανάλογα και με τις οδηγίες των κρατικών φορέων, οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να επικοινωνούν πριν την επίσκεψή τους.

MyPeugeot app

PEUGEOT

O κάτοχος αυτοκινήτου της γαλλικής εταιρείας μπορεί να κλείσει οnline ραντεβού για σέρβις, επιλέγοντας τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που επιθυμεί, την ημερομηνία και την ώρα, συμπληρώνοντας το είδος εργασίας και τα στοιχεία του οχήματός του. Η τεχνική αναφορά μέσω video check διευκολύνει κατά πολύ την κατάσταση, αν στη διάρκεια της συντήρησης διαγνωστεί ότι χρήζει, επισκευής ή αντικατάστασης κάποιο εξάρτημα. Ο πελάτης λαμβάνει οπτικοακουστικό υλικό, με λήψεις που υποδεικνύουν τις εργασίες που πρέπει να γίνουν αλλά και τα ανταλλακτικά που πιθανά χρειάζεται να αντικατασταθούν. Συνοδευτικά, μία οικονομική προσφορά αποστέλλεται για τελική έγκριση από τον πελάτη. Η παραλαβή και η παράδοση του αυτοκινήτου στον χώρο του πελάτη εφαρμόζεται και από την Peugeot, που δίνει την δυνατότητα σε όλους τους πελάτες της ανά την Ελλάδα να πραγματοποιήσουν τη συντήρηση του οχήματός τους, χωρίς να απομακρυνθούν από τον χώρο τους (η υπηρεσία παραλαβής-παράδοσης ενδέχεται να περιλαμβάνει χρέωση αναλόγως της χιλιομετρικής απόστασης). Εκ των ουκ άνευ είναι το γεγονός ότι ο πελάτης της Peugeot έχει την δυνατότητα παραλαβής αυτοκινήτου αντικατάστασης μέχρι το πέρας των εργασιών. Στον ιστότοπο peugeot.gr οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να γνωρίσουν πολλές ακόμη υπηρεσίες after sales, όπως προγράμματα συντήρησης για αυτοκίνητα μεγαλύτερης ηλικίας, πακέτα συντήρησης σε ανταγωνιστικές τιμές, νέα προγράμματα φανοποιΐας, ανταλλακτικά ανακατασκευής καθώς και πλήθος διαδικτυακών υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων και η εφαρμογή «ΜyPeugeot».

porsche assistance

PORSCHE

Oι υπηρεσίες after sales της Porsche περιλαμβάνουν ειδικά διαμορφωμένα πακέτα προνομιακών τιμών εργασιών συντήρησης, για αυτοκίνητα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας από 2005 έως και 2019, αυτοκίνητα αντικατάστασης, δυνατότητα υπηρεσίας home to home, εγκαταστάσεις φανοποιΐου εξοπλισμένες με μηχανήματα και εργαλεία τελευταίας τεχνολογίας, συνεργασία με τις περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες. Θα πρέπει επίσης να επισημανθεί ότι τα αυτοκίνητα παραδίδονται στους κατόχους τους πλυμένα και απολυμασμένα. Για τα ραντεβού που είναι προγραμματισμένα να εκτελεστούν μέχρι τις 7 Δεκεμβρίου 2020 (εκτός από τα υπάρχοντα πακέτα συντήρησης) παρέχεται επιπλέον έκπτωση 15% στα ανταλλακτικά και το κόστος εργασίας. Ο κάτοχος Porsche έχει στη διάθεσή του το πρόγραμμα οδικής βοήθειας Porsche Assistance, που δίνει εκτενή κάλυψη στην σπάνια περίπτωση που το όχημα ακινητοποιηθεί λόγω βλάβης. Ακόμη, προσφέρει δυνατότητα μετακίνησης, ασφάλεια, διασυνοριακή εξυπηρέτηση. Aφορά στα καινούργια ή μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που έχουν αγοραστεί από εξουσιοδοτημένα καταστήματα Porsche και παρέχεται δωρεάν. H διάρκεια του προγράμματος για τα καινούργια αυτοκίνητα είναι δύο χρόνια, ενώ για τα μεταχειρισμένα ένα.

total-care_5

RENAULT

H Τeoren Motors ΑΕ και το εξουσιοδοτημένο δίκτυο Renault στην Ελλάδα δίνουν προτεραιότητα στη διασφάλιση της υγείας των εργαζομένων και των πελατών στην περίοδο της πανδημίας, με βασικό μήνυμα το #WeAreHereForYou. Ειδικά για τους νέους πελάτες προσφέρεται στα μοντέλα Τwingo, Clio, Captur και Megane δυνατότητα επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης στα πέντε χρόνια. Επιπλέον προγράμματα προβλέπουν και καλύπτουν τρία χρόνια εγγύηση βαφής, δώδεκα χρόνια εγγύηση αντιδιαβρωτικής προστασίας και τρίσ χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. Πρέπει φυσικά να αναφερθούμε και στην τριετή οδική και ταξιδιωτική εξυπηρέτηση Renault Αssistance. Η εταιρεία αναλαμβάνει την αποκατάσταση της λειτουργίας του αυτοκινήτου σας κι αν αυτή δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί επιτόπου, τότε το όχημα μεταφέρεται άμεσα στο συνεργείο του εξουσιοδοτημένου διανομέα ή επισκευαστή του δικτύου Renault που επιθυμεί ο πελάτης. Αν βρίσκεται εκτός των ορίων της μόνιμης κατοικίας του, το πρόγραμμα προβλέπει υπηρεσίες όπως διανυκτέρευση, επιστροφή ή επαναπατρισμό αυτοκινήτου και επιβατών, μεταφορά των επιβατών στον τόπο προορισμού τους, νοσοκομειακή περίθαλψη, όχημα αντικατάστασης και νομική προστασία. Ειδικά για τους πελάτες με αυτοκίνητα παλαιότερα των πέντε χρόνων, η Renault έχει δημιουργήσει το πρόγραμμα Renault Total Care 5+. Το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει ολοκληρωμένα πακέτα συντήρησης και επισκευής από 58 ευρώ. Ενδεικτικά αναφέρονται το λιπαντικό service (αντικατάσταση λαδιών και φίλτρου λαδιού), το τακτικό service (αντικατάσταση λαδιών, φίλτρο λαδιού, φίλτρου αέρα και μπουζί, αντικατάσταση ιμάντα χρονισμού, τακακιών, αμορτισέρ, συμπλέκτη, υαλοκαθαριστήρων, μπαταρίας, ο καθαρισμός A/C κ.α. Το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει γνήσια ανταλλακτικά, λιπαντικά Elf, εργασία και ΦΠΑ σε προνομιακές τιμές. Συνοδεύεται με εγγύηση επισκευών Renault και με συνολικό όφελος ως και 30%.

skoda online service

SKODA

Στη διάθεση των κατόχων μοντέλων της Skoda βρίσκονται οι εξής υπηρεσίες, στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών service της Kosmocar: Pick-up & Delivery (η παραλαβή για το service και η επιστροφή-παράδοση του αυτοκινήτου, γίνεται στο χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης. Παρέχεται ακόμα και ασφαλιστική κάλυψη στην απίθανη περίπτωση που το αυτοκίνητο υποστεί κάποια φθορά κατά το διάστημα που μεσολαβεί από την παραλαβή και επιστροφή του), Skoda Online Service (ο πελάτης λαμβάνει e-mail ή sms και αποκτά online πρόσβαση για ενημέρωση με φωτογραφίες ή video για τις επιπλέον εργασίες που ενδεχομένως προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και το κόστος αυτών και δίνει τη σχετική έγκριση), Clean Plus (καθαρισμός και απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, έλεγχος απόδοσης, αντικατάσταση φίλτρου καμπίνας και τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα, δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων). Κοινός παρονομαστής όλων αυτών είναι η ασφάλεια, η εξυπηρέτηση, η άνεση και η ευκολία. Περισσότερες λεπτομέρειες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν στο δίκτυο της Kosmocar σε όλη την Ελλάδα ή στο σύνδεσμο www.skoda.gr/owners/new-innovative-services-skoda

toyota-aftersale

TOYOTA

Με προτεραιότητα την ασφάλεια των ανθρώπων της και των πελατών της, η Toyota εξυπηρετεί τηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας. Συστηματικός είναι ο καθημερινός προληπτικός έλεγχος του προσωπικού, ενώ επιδιώκεται η ελαχιστοποίηση επαφών και η χρήση ψηφιακών μέσων για κάθε συναλλαγή. Επίσης καθημερινή τακτική είναι η απολύμανση και ο καθαρισμός κάθε οχήματος. Τα μέτρα ασφαλείας περιλαμβάνουν ακόμη την τοποθέτηση ειδικών καλυμμάτων σε καίρια σημεία επαφής κατά την εργασία, παραλαβή και παράδοση οχήματος, την αποκλειστική χρήση γαντιών μίας χρήσης κατά τη διάρκεια κάθε εργασίας και την τακτική καθημερινή απολύμανση κάθε επιφάνειας εργασίας, σημείων επαφής και κοινόχρηστων χώρων.

volvo valet

VOLVO

Η σκανδιναβική εταιρεία αναβαθμίζει συνεχώς το λογισμικό των αυτοκινήτων της. Για να εξασφαλίσει ότι ο κάτοχος ενός Volvo έχει πάντα την τελευταία έκδοση, το ενημερώνει σε κάθε service του. Η οδική βοήθεια Volvo Assistance προσφέρει προστασία όλο το εικοσιτετράωρο. Μετά από κάθε service, παρατείνεται το συγκεκριμένα πρόγραμμα για έναν ακόμη χρόνο, χωρίς επιπλέον κόστος. Στο πλαίσιο της επίσκεψης στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο επισκευαστών Volvo, οι πελάτες λαμβάνουν εγγύηση εφ όρου ζωής για τα μη αναλώσιμα ανταλλακτικά. Το πρόγραμμα αυτό τέθηκε σε ισχύ τον Ιούλιο του 2020 και είναι μοναδικό μέχρι τώρα στην αγορά αυτοκινήτου. Με την εφαρμογή Volvo Valet προγραμματίζονται τα ραντεβού για service, με παραλαβή και παράδοση του αυτοκινήτου στο σπίτι. Η αντικατάσταση του παρμπρίζ σε έναν επίσημο επισκευαστή Volvo εξασφαλίζει επίσης πως ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου θα έχει και πάλι ένα γνήσιο παρμπρίζ Volvo, ενώ η μονάδα κάμερας-ραντάρ θα επαναρυθμιστεί μέσω της ειδικής διαδικασίας ενεργοποίησης του διαγνωστικού συστήματος επιβατικών αυτοκινήτων (VIDA) της Volvo. Τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, εξασφαλίζεται το ίδιο υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης για τους πελάτες.

KOSMOCARVW

VOLKSWAGEN

H Kosmocar-Volkswagen παρουσιάζει ένα νέο σύνολο υπηρεσιών που εντάσσονται στο πρόγραμμα Volkswagen MORE for you, σε επίπεδο after Sales αυτή τη φορά. Πιο συγκεκριμένα, στη διάθεση των κατόχων Volkswagen βρίσκονται οι εξής υπηρεσίες, στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών service: Pick-up & Delivery (η παραλαβή για το service και επιστροφή-παράδοση του οχήματος, γίνεται στο χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης), MyServiceNow (ο πελάτης μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού για service σε πραγματικό χρόνο και να ενημερωθεί για την αξία του online, από την ευκολία του υπολογιστή ή του κινητού του τηλεφώνου), Online Service (ο πελάτης ενημερώνεται online για τις επιπλέον εργασίες που ενδεχομένως να προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και δίνει τη σχετική έγκριση), Clean Plus (απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα και δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων). Πριν από λίγες ημέρες, στο πρόγραμμα Volkswagen MORE for you προστέθηκαν ακόμη δύο υπηρεσίες after sales, τα πακέτα service «Volkswagen Economy» και «Volkswagen Economy Plus», με όφελος ως 30% στο κόστος ανταλλακτικών και εργασίας. Aμφότερα συνοδεύονται και από εγγύηση διάρκειας δύο χρόνων και υλοποιήθηκαν για τους κατόχους οχημάτων ηλικίας άνω των πέντε και των δέκα ετών. Όλες οι προαναφερόμενες υπηρεσίες είναι ήδη διαθέσιμες, σε όλο το δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών service Volkswagen της Kosmocar σε όλη την Ελλάδα.

Ποιος από τους 7 φιναλίστ για το COTY 2021 κερδίζει τη δική σας ψήφο σαν Αυτοκίνητο της Χρονιάς;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου