X
Αγορά

Η ελληνική «μπριγάδα» της Honda

H Honda εξαπολύει ολομέτωπη επίθεση στα SUV, με τρία νέα μοντέλα αλλά και πολλά ακόμα νέα σε ότι αφορά την εμπορική υποστήριξη, που σηματοδοτούν μία νέα εποχή για την εταιρεία στην ελληνική πραγματικότητα.

Ο όμιλος επιχειρήσεων Σαρακάκη έχοντας εισέλθει πλέον στον δεύτερο αιώνα ζωής, αποδεικνύει με τον πλέον εμφατικό τρόπο την δυναμική επανατοποθέτηση της Honda στην Ελληνική αγορά. Για αυτό τον σκοπό διοργάνωσε στο Ellinikon Experience Park μία μεγάλη εκδήλωση, στην οποία ο Κωνσταντίνος Στέφας, Marketing Supervisor του ομίλου Σαρακάκης, ανέλυσε την νέα στρατηγική της εταιρείας, ενώ κατόπιν οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να πάρουν μία πρώτη οδηγική γεύση από τα νέα μοντέλα.

Μπορεί το προηγούμενο διάστημα μία σειρά από συγκυρίες, όπως ο κορωνοϊός, αλλά και η στρατηγική της εταιρείας να αποσυρθεί σταδιακά από τα θερμικά σύνολο επενδύοντας σε υβριδικές και εξηλεκτρισμένες λύσεις, να είχαν άμεσο αντίκτυπο στα εμπορικά πεπραγμένα σε πανευρωπαϊκό (και όχι τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο) όσο και σε εγχώριο επίπεδο, αλλά αυτό πρόκειται να αλλάξει άρδην μέσω μιας επιθετικής εμπορικής πολιτικής σε όλα τα επίπεδα.

Στο πλαίσιο λοιπόν του προγράμματος Europe 2.0 το οποίο περιλαμβάνει την επέκταση των μοντέλων αλλά και των κινητήριων συνόλων, πάντοτε όμως με την υβριδική τεχνολογία e:HEV στο επίκεντρο, η ιαπωνική εταιρεία εμπλουτίζει την γκάμα της.

Το πρώτο βήμα αφορά φυσικά τα αυτοκίνητα, κάτι που αποδεικνύεται με τον πλέον εμφατικό τρόπο, με την παρουσίαση τριών νέων SUV, που έρχονται να συμπληρώσουν την υπάρχουσα γκάμα των Jazz και Civic. Σύμφωνα λοιπόν με το positioning της εταιρείας, το e:Ny1 τοποθετείται στην κατηγορία των C-SUV, ενώ τα άλλα δύο μοντέλα έρχονται να κυκλώσουν την κατηγορία των D-SUV, στο χαμηλότερο άκρο της το ZR-V, ενώ στο υψηλότερο τμήμα της έρχεται να τοποθετηθεί η νέα γενιά του εμβληματικού CR-V

Το Honda e:Ny1

Αρχικά λοιπόν έχουμε το Honda e:Ny1, το οποίο είναι προς το παρόν το μοναδικό πια αμιγώς ηλεκτρικό όχημα στην Ευρωπαϊκή γκάμα της εταιρίας, μιας και το πρωτοποριακό μικρό Honda e έχει πάρει πια την άγουσα για τα αποδυτήρια.

Το Honda e:Ny1 έρχεται να συμπληρώσει την παρουσία της εταιρείας στην κατηγορία των C-SUV. Έχει μάλιστα την εξής ιδιαιτερότητα, μιας και ενώ δανείζεται (πάρα) πολλά στοιχεία από την εμφάνιση του HR-V, στην ουσία πρόκειται για ένα διαφορετικό μοντέλο με άλλες διαστάσεις, που βασίζεται σε μία νέα πλατφόρμα, πάνω στην οποία θα βασιστούν τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της Honda.

Αποδίδει 204 ίππους και 310 Nm ροπής, με τη μπαταρία να έχει χωρητικότητα 68,8 kWh. Διαθέτει ταχεία φόρτιση, μέχρι 100 kW, και μπορεί να ανακτήσει ενέργεια από 10% έως 80% σε μόλις 45 λεπτά της ώρας.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η ολοκαίνουργια κεντρική κονσόλα, όπου δεσπόζει η μεγάλη οθόνη αφής 15,1 ιντσών, του συστήματος πολυμέσων, η οποία παρέχει πρόσβαση σε μια ολοκληρωμένη σουίτα επιλογών όσον αφορά την επικοινωνία, τη διασύνδεση και τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.

Το e:Ny1, διατίθεται σε δύο εκδόσεις, Elegance και Advance, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 45.900 ευρώ συμπεριλαμβανόμενής της κρατικής επιδότησης.

Το Honda ZR-V

Γεφυρώνοντας το κενό μεταξύ του HR-V και του νέου CR-V, το ZR-V είναι ένα ακόμα νέο SUV της Honda που διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό το υβριδικό σύστημα e:HEV. Ο καθαρός και ταυτόχρονα ισχυρός τετρακύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2,0 λίτρων συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες ώστε να προσφέρει επιδόσεις που συνήθως συναντά κανείς σε σπορ hatchback μοντέλα. Το ZR-V διαθέτει στάνταρ την προηγμένη σουίτα τεχνολογιών Honda SENSING της εταιρείας.

Το νέο Honda ZR-V προσφέρεται στη χώρα μας σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις. Εισαγωγική του μοντέλου είναι η Elegance που τιμάται 44.700 ευρώ. Ακολουθούν η Style με 48.500 ευρώ, η Sport με 51.800 ευρώ και η Advance με 55.800 ευρώ.

Το Honda CR-V

Η έκτη γενιά του Honda CR-V, του παγκόσμιου best seller μοντέλου της εταιρείας, χαρακτηρίζεται από μία νέα εμφάνιση με σημαντικά αυξημένες διαστάσεις, προσφέροντας κορυφαία επίπεδα πρακτικότητας, ασφάλειας, συνδεσιμότητας και άνεσης.

Το δημοφιλές D-SUV θα διατίθεται με την επιλογή είτε ενός αυτοφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος κίνησης (e:HEV) είτε, για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό μοντέλο της Honda, ενός plug-in υβριδικού συστήματος (e:PHEV), αποδεικνύοντας έτσι με τον πλέον εμφατικό τρόπο, την δέσμευση της Honda στην εξέλιξη προηγμένων υβριδικών συστημάτων κίνησης.

Το γνωστό σύστημα e:HEV έχει αναθεωρηθεί και συνδυάζεται με σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς, διαθέτοντας μία μικρότερη σε διαστάσεις μπαταρία μεγαλύτερης ενεργειακής πυκνότητας, ενώ το νέο επαναφορτιζόμενο e:PHEV, με τη μεγαλύτερη μπαταρία του, προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 82 χιλιόμετρα.

Και οι δύο εκδόσεις βασίζονται στον ίδιο, 2λιτρο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, που λειτουργεί στο κύκλο Atkinson και χαρακτηρίζεται από έναν εξαιρετικό βαθμό απόδοσης.

Παρά την αυξημένη ισχύ, το σύστημα e:HEV προσφέρει μεγαλύτερη αποδοτικότητα και μείωση των εκπομπών ρύπων. Οι συνδυασμένες εκπομπές CO2 είναι 134 γρ./χλμ. και η κατανάλωση μόλις 5,9 λτ./100 χλμ. για τα μοντέλα 2WD, όταν οι αντίστοιχες τιμές για τις εκδόσεις 4WD είναι 151 γρ./χλμ. και 6,7 λτ./100 χλμ. Με την αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία που προσφέρει η plug-in υβριδική έκδοση, οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 18 γρ./χλμ. με κατανάλωση 0,8 λτ./100 χλμ. με πλήρως φορτισμένη τη μπαταρία.

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού με το νέο CR-V να είναι το πρώτο μοντέλο της Honda που συνοδεύεται στάνταρ, από το νέο πακέτο Sensing 360, το οποίο χάρις στην προσθήκη δύο πλευρικών ραντάρ, προσφέρει μία πλήρη περιμετρική κάλυψη , κάτι το οποίο εξαλείφει τα τυφλά σημεία γύρω από το όχημα και συμβάλλει στην αποφυγή των συγκρούσεων.

Στο εσωτερικό του νέου Honda C-RV ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών, που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου και ο οποίος πλαισιώνεται από μια δεύτερη οθόνη του συστήματος πολυμέσων με διαγώνιο 9 ιντσών.

Η ευρυχωρία της καμπίνας έχει επίσης βελτιωθεί με το CR-V να έχει μεγαλώσει σε όλες τις διαστάσεις του, με το μήκος πλέον να αγγίζει τα 4,7 μέτρα. H αύξηση του μεταξονίου κατά 40 χλστ. έχει εκτοξεύσει τις χωροταξικές ιδιότητες της καμπίνας, βελτιώνοντας τον χώρο για τους πίσω επιβάτες, οι οποίοι έχουν στην διάθεσή τους καθίσματα, που μεταβάλλουν την κλίση της πλάτης. Αυξημένη κατά 18% είναι και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ . Ο πίσω χώρος φόρτωσης είναι, κατά παράδοση, από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, με τα μοντέλα e:HEV να προσφέρουν 587 λίτρα και τις εκδόσεις e:PHEV να προσφέρουν επιπλέον 72 λίτρα χάρη στο ρυθμιζόμενο δάπεδο δύο επιπέδων.

Το νέο Honda CR-V είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμές που ξεκινούν από τα 54.400 ευρώ για την δικίνητη έκδοση 2WD και τα 57.700 ευρώ, για την τετρακίνητη 4WD. H κορυφαία plug in υβριδική έκδοση είναι αποκλειστικά δικίνητη και προσφέρεται στο πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού Advance Tech, με το κόστος να φθάνει στα 67.900 ευρώ.

Η εμπορική υποστήριξη

Ο Δημήτρης Κανατάς , Business Unit Director Automotive Consumer Solutions του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, κατά τη διάρκεια παρουσίασης τόνισε πως θα δοθεί μεγάλη βαρύτητα τόσο στην ποιότητα των υπηρεσιών όσο και στον όγκο των πωλήσεων, κάτι που προϋποθέτει την ανάλογη εμπορική υποστήριξη.

Σε αυτό το πλαίσιο ανακοινώθηκε ότι η ελληνική αντιπροσωπεία θα προσφέρει χωρίς καμία επιβάρυνση για τα μοντέλα υβριδικής τεχνολογίας e:HEV και e:PHEV, επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης που θα φθάνει πλέον τα 5 χρόνια, επέκταση Πανευρωπαϊκής οδικής βοήθειας μέσω του προγράμματος Honda Assist που επίσης θα φθάνει τα 5 χρόνια, 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (ή 160.000 χλμ.) για διατήρηση του 70% και άνω της χωρητικότητας της μπαταρίας υψηλής τάσης.

Παράλληλα ανακοινώθηκε ένα καινούργιο προωθητικό πρόγραμμα για τα νέα μοντέλα της Honda, που περιλαμβάνει χρηματοδοτικό πρόγραμμα με επιδοτούμενο επιτόκιο 2.9% (40% προκαταβολή, έως 60 μήνες εξόφληση) και 5 χρόνια δωρεάν service (εργασία και ανταλλακτικά προγράμματος περιοδικής συντήρησης)

Η εταιρεία όμως δεν περιορίζεται σε αυτά, αλλά πρόκειται να επεκταθεί και στο κομμάτι της χρονομίσθωσης. Το Saracakis Leasing είναι πλέον πραγματικότητα, όπως δήλωσε ο Γιώργοw Ξυνταράκης, Business Unit Director Mobility and Leasing της Kinsen-Europcar., καθώς ο Όμιλος θέλει να πραγματοποιήσει μία δυναμική είσοδο στον τομέα της χρονομίσθωσης και αυτός είναι και ο λόγος που έχει επενδύσει πολύ μεγάλα κεφάλαια. Ενδεικτικά να αναφέρουμε το μηνιαίο μίσθωμα (χωρίς ΦΠΑ) των 519 ευρώ για το ηλεκτρικό e:Ny1 , των 592 ευρώ για το ZR-V Advance, ενώ θα υπάρχουν ανάλογα προγράμματα και για το νέο CR-V.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!