top icon
Πωλήσεις

Και τρίτος TSi κινητήρας για το VW Golf

Μετά τις εκδόσεις με 170 και 140 ίππους, ο γνωστός 1.4 TSi της Volkswagen απέκτησε και άλλη μία με 122 στις 5.500 σ.α.λ. και 20,4 χλγμ. ροπής στις 1.500, που εξοπλίζει –καταρχήν- το Golf. Έτσι, το δημοφιλές γερμανικό μικρομεσαίο αποκτά μια πιο προσιτή έκδοση, η οποία όμως δεν στερείται ούτε δύναμης, ούτε εξοπλισμού σε σχέση με τα μεγαλύτερα «αδέλφια» της.

Στο αυτοκίνητο αυτό καθ’ εαυτό, οι Γερμανοί δεν έχουν αλλάξει και πολλά. Στο δρόμο, συμπεριφέρεται απολύτως όμοια με αυτήν του μοντέλου με τους 140 ίππους, δηλαδή με το γνωστό ομοιογενή, ασφαλή και σβέλτο τρόπο που μας έχουν συνηθίσει τα υπερτροφοδοτούμενα Golf αυτής της γενιάς. Αυτό, άλλωστε, ήταν αναμενόμενο, μιας και τίποτα δεν έχει διαφοροποιηθεί στο πολύ καλό στήσιμο του αυτοκινήτου με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Το ενδιαφέρον, λοιπόν, επικεντρώνεται στο μοτέρ. Βγαίνοντας από το 140άρι και μπαίνοντας στο «καινούριο» με τους 122 ίππους, η αίσθηση ότι οδηγείς άλλο αυτοκίνητο είναι πανταχού… απούσα, μιας και η διαφορά στο τράβηγμα του κινητήρα δεν γίνεται αντιληπτή ούτε στο ελάχιστο, παρά την διαφορά των 18 ίππων και των 2 χλγμ. ροπής. Αυτό απεδείχθη και από τις μετρήσεις μας: το 0-100 έρχεται σε μόλις 9,3 δλ., χρόνο ακριβώς ίδιο με αυτόν του μοντέλου με τους 140 ίππους, κάτι που προϊδεάζει για… αρκετά περισσότερα άλογα από τα ονομαστικά στο δυναμόμετρο (μείνετε συντονισμένοι). Στις ρεπρίζ δε, οι διαφορές με το 140άρι είναι της τάξεως ελάχιστων δεκάτων του δευτερολέπτου. Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση ήδη από τις 1.400 στροφές, κάνοντας εύκολη τη ζωή του οδηγού στις επιταχύνσεις εν κινήσει, ενώ το Golf μπορεί και ταξιδεύει άνετα με υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες στην εθνική οδό. Ας σημειωθεί ότι, προς το παρόν τουλάχιστον, ο νέος κινητήρας δεν συνδυάζεται με το πολύ καλό ημιαυτόματο κιβώτιο DSG των μεγαλύτερων εκδόσεων.

Όσον αφορά στις εκδόσεις εξοπλισμού του αυτοκινήτου, αυτές ακολουθούν τη λογική του μοντέλου με τους 140 ίππους. Οι τιμές ξεκινούν από 17.350 για τη βασική έκδοση Trendline, ήτοι 1.000 ευρώ φθηνότερα από την αντίστοιχη Trendline 140. Περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα, κλειδαριές και καθρέπτες και R/CD, ενώ υπάρχουν ακόμη οι εκδόσεις Highline στα 18.380 ευρώ και η GT Sport της δοκιμής μας στα 19.510. Για τα 5θυρα, θα πρέπει να υπολογίζει κανείς 830 ευρώ επιπλέον._Σ.Λ.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.4TSi

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (κ.εκ.)                    1.390

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ (ίπποι/ σ.α.λ.)       122/5.500

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ (χλγμ./σ.α.λ.)        20,4/1.400

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΕΜΠΡΟΣ        Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική ράβδος

ΠΙΣΩ               Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική ράβδος

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΜxΠxΥ (χλστ.)            4.216×1.759×1.466

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (χλστ.) 2.578

ΒΑΡΟΣ (κιλά)*           1.275

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

0-100 XΛM./ΩPA (δλ.)*                   9,3

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (χλμ./ώρα)    197

* τιμές 4Τ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ