top icon
Αγορά

Renault LPG: «Όχι» στις ακριβές μετακινήσεις

Η πλήρης γκάμα εκδόσεων διπλού καυσίμου της Renault που καταναλώνουν υγραέριο και βενζίνη λένε βροντερό «όχι» στην ακρίβεια και το υψηλό κόστος μετακινήσεων εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα υψηλή αυτονομία.

Με τις τιμές των καυσίμων να έχουν πάρει την ανιούσα με αποτέλεσμα το κόστος μετακινήσεων να έχει αυξηθεί σημαντικά, η προηγμένη και πλήρης γκάμα εκδόσεων διπλού καυσίμου της Renault έρχεται να βάλει οριστικό φρένο στην ακρίβεια προτάσσοντας ασυναγώνιστα και διόλου θεωρητικά πλεονεκτήματα. Τόσο σε επίπεδο οικονομίας και κόστους χρήσης, όσο και αυτονομίας.

Αυτή τη στιγμή η Renault προσφέρει στην ελληνική αγορά σε εκδόσεις διπλού καυσίμου που καταναλώνουν βενζίνη και υγραέριο (LPG) το Captur, το κορυφαίο crossover της κατηγορίας Β, καθώς και το δημοφιλές Clio, που παραμένει για μία ακόμα χρονιά στην κορυφή των προτιμήσεων των Ευρωπαίων αγοραστών.

Γιατί να επιλέξω ένα μοντέλο διπλού καυσίμου της Renault;

Διαθέτοντας μια εμπειρία 11 ετών, οι εκδόσεις διπλού καυσίμου της Renault έρχονται να εξασφαλίσουν ασυναγώνιστα επίπεδα οικονομίας, μιας και το κόστος του υγραερίου στην Ελλάδα είναι χαμηλότερο κατά 60% σε σχέση με τη βενζίνη και σχεδόν κατά 50% σε σύγκριση με το ντίζελ. Το γεγονός αυτό εξασφαλίζει για τις εκδόσεις διπλού καυσίμου των Clio και Captur απαράμιλλη οικονομία και κατά πολύ χαμηλότερο λειτουργικό κόστος. Επιπρόσθετα, χάρη στην 11ετή εμπειρία της Renault στο συγκεκριμένο είδος κινητήρων, οι πελάτες απολαμβάνουν υψηλά επίπεδα απόδοσης και αξιοπιστίας καθώς το σύστημα υγραεριοκίνησης εγκαθίσταται στη γραμμή παραγωγής των δύο οχημάτων. Κάτι που σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης απολαμβάνει όλα τα γνωστά πλεονεκτήματα ενός εργοστασιακού προϊόντος της Renault, που καλύπτεται από την ίδια εργοστασιακή εγγύηση όπως και η υπόλοιπη γκάμα μοντέλων.

Τι είναι το υγραέριο;

Το υγραέριο είναι ένα απόλυτα ασφαλές, οικολογικό και οικονομικό στη χρήση του καύσιμο που παράλληλα είναι σε θέση να προσφέρει εφάμιλλες επιδόσεις σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα. Ως προς τη χημική του σύσταση, το LPG (Liquefied Petroleum Gas) είναι ένα μίγμα προπανίου και βουτανίου, εκπέμποντας κατά την καύση έως και 10% λιγότερους ρύπους σε σχέση με έναν αντίστοιχων προδιαγραφών βενζινοκινητήρα, όπως το μονοξείδιο του άνθρακα, οι υδρογονάνθρακες και τα οξείδια του αζώτου. Την ίδια στιγμή, το υγραέριο έχει 105 οκτάνια, την ώρα που η απλή βενζίνη έχει 95 οκτάνια, ενώ διατίθεται ανά λίτρο στα πρατήρια υγρών καυσίμων.

Πόσο ασφαλές είναι;

Οι κινητήρες διπλού καυσίμου της Renault πληρούν τα αυστηρότερα στάνταρ ασφαλείας με την ανθεκτική δεξαμενή αποθήκευσης του υγραερίου να είναι κατασκευασμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής. Η τοποθέτησή της δε στο χώρο που συναντά κανείς τον εφεδρικός τροχός (ρεζέρβα), δεν επηρεάζει τη χρηστικότητα του χώρου αποσκευών, ούτε και τη συνολική του χωρητικότητα.

Renault LPG

1. Σωλήνας πλήρωσης – 2. Δοχείο LPG – 3. Βαλβίδα ασφαλείας διακοπής ροής καυσίμου – 4. Αγωγός LPG – 5. Επιλογέας / Ένδειξη LPG – 6. Ατμοποιητής –  7. Ηλεκτρικό καλώδιο – 8. Μπεκ LPG – 9. Μπεκ βενζίνης – 10. Μονάδα ελέγχου LPG – 11. Μονάδα ελέγχου βενζίνης

Renault Captur 1.0 TCe 100 LPG

Χάρη στις μεγαλύτερες δεξαμενές αποθήκευσης της βενζίνης και του υγραερίου, που ανέρχονται αντίστοιχα στα 48 και 40 λίτρα, το Renault Captur 1.0 TCe LPG παίρνει κίνηση από τον ίδιο μηχανικό σύνολο των 100 ίππων εξασφαλίζοντας ωστόσο ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία με ένα γέμισμα, που φτάνει έως και τα 1.360 χλμ. Και στην περίπτωση αυτή, χάρη στις εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2, που ανέρχονται στα 117-126 γρ./χλμ., οι οδηγοί απολαμβάνουν τα ίδια προνόμια με εκείνους του Clio 1.0 TCe LPG όσον αφορά τα Τέλη Κυκλοφορίας και την ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο.

Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG

Το Renault Clio 1.0 TCe LPG τροφοδοτείται από έναν προηγμένο τούρμπο κινητήρα διπλού καυσίμου που συνεργάζεται υποδειγματικά με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 100 ίππων και ροπή 170 Nm, ήδη από τις 2.000 σ.α.λ. Με κορυφαία απόκριση μέσα στην πόλη και απόλυτα επαρκή αποθέματα για εξορμήσεις έξω από αυτή, η συγκεκριμένη μονάδα είναι σε θέση να εξασφαλίσει παροιμιώδη αυτονομία που φτάνει τα 1.185 χλμ. Οι εκπομπές CO2 δεν υπερβαίνουν τα 107-121 γρ./χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP και ως εκ τούτου απαλλάσσεται πλήρως από την υποχρέωση καταβολής Τελών Κυκλοφορίας, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπεται η καθημερινή και απρόσκοπτη είσοδός της στο Δακτύλιο. Διανύοντας κάθε έτος 15.000 χλμ., ο οδηγός του Renault Clio 1.0 TCe LPG εξοικονομεί έως και 770€ κάθε χρόνο σε καύσιμα σε σχέση με έναν αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης προσφέρεται δωρεάν στο Renault Clio.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ