Το '81 η τετρακίνηση στη σπορ οδήγηση αποτέλεσε επανάσταση και μέχρι σήμερα παραμένει ατού. Τέλος της ίδιας δεκαετίας, η Nissan έβαλε την τετραδιεύθυνση στη σπορ οδήγηση και είναι καιρός που οι κατασκευαστές εξελίσσουν την αυτόνομη. Σε συνδυασμό με την κίνηση με ρεύμα πάμε για ένα άλλο αυτοκίνητο άμεσα.
Μας αρέσει ή όχι, μόνο τυχαία η Audi δεν επέλεξε το Κέιπ Τάουν για την παρουσίαση του Α7. Δείχνει ίδιο ως σιλουέτα, αλλά πρόκειται για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, ισορροπημένο και αισθητικά. Ένα γρήγορο κουπέ με τέσσερις πόρτες και χώρους για τέσσερα θηρία. Με στοιχεία που βρίσκεις ήδη στο Α8, κατασκευή που διδάσκει τεχνογνωσία, με φιλοσοφία που μόνο στη Mercedes θα βρεις, αλλά και στο νέο Α6 που έρχεται. Τίποτα τυχαίο από τους Γερμανούς στο Ίνγκολσταντ και αν τους αντιλαμβάνεσαι, διαβάζεις κάθε φορά που παρουσιάζουν κάτι νέο και τις επόμενες κινήσεις τους. Όπως ξέρεις πως κάθε τους πρωτότυπο αποτελεί αναγγελία για κάτι νέο που θα μείνει, και σφραγίζει τον πλουραλισμό που τους διακρίνει σε κάθε τους επιλογή. Όλο αυτό, βέβαια, σε γενικές γραμμές, γιατί πάντα έχουν τον τελευταίο λόγο και πάντα θα εκπλήξουν με επιλογές που αιφνιδιάζουν τους ψαγμένους αγοραστές τους, αλλά και τους ανταγωνιστές τους.
Επιφανειακά προβλέψιμοι, ζωγραφίζουν διορθώνοντας και δε μουτζουρώνουν τον καμβά σχεδιαστικά, αλλά είναι αυτές οι πινελιές από ιταλικό χέρι που μεταμορφώνουν. Σε ένα μήνα θα το δείτε το Α7 και αν ήταν βαρετό το πρώτης γενιάς, το σύγχρονο θα σας αρέσει. Η ταυτότητα διατηρείται, όπως και το μέγεθος, αλλά πλέον είναι όμορφο. Συνολικά πιο χαμηλό, με σχεδιασμένα από την αρχή οπίσθια και είναι τα νέα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω που δένουν περίφημα και δίνουν το σύγχρονο αέρα που απαιτείται. Αντικειμενικά πρόκειται για ένα ισορροπημένο σύνολο των 5 μ. και πριν ακόμα οδηγήσεις, σε κερδίζει η δουλειά που έχει γίνει στο εσωτερικό. Πλήρης αναθεώρηση σε όλα τα επίπεδα και το αποτέλεσμα σε απογειώνει.
Η συνέχεια με τον 3λίτρο των 270 ίππων, το αυτόματο κιβώτιο και την τετρακίνηση, είναι η αναμενόμενη, με το τέλειο πάτημα να σε κερδίζει, είτε μετακινείσαι, είτε οδηγείς.
Περισσότερο Α7 σήμερα, Τετάρτη, εδώ στο Κέιπ Τάουν, όποτε με την τετρακίνητη έκδοση βενζίνης με 340 ίππους και κιβώτιο S tronic διπλού συμπλέκτη, θα κινηθούμε μεταξύ τέλειας και ειδικής διαδρομής. Με ένα φυσιολογικά βαρύ στο ζύγι, ελαφρύτερο στο μάτι και πούπουλο στο δρόμο 4θυρο κουπέ, φορτωμένο με τις τεχνολογικές επιλογές της Audi που μας πάνε στο 2030 με τον ορθόδοξο τρόπο. Δεν έχουμε ακόμα θυρίδα για ρεύμα, αλλά έχουμε τετραδιεύθυνση, ενώ η ένδειξη “50” πίσω και κάτω δεξιά αφορά το νέο τρόπο χαρακτηρισμού των Audi που έχει να κάνει και με τα KW των κινητήρων τους.
Με την ευκαιρία, ακόμα δεν κάναμε εμπορική ανάλυση-απεικόνιση του αποτελέσματος του 2017, ούτε σχολιάσαμε την αισιόδοξη πρόβλεψη του Γιώργου Βασιλάκη για το 2018. Το σίγουρο ότι στην Audi-Kosmocar έχουν την πολυτέλεια, τον τρόπο να προστατεύουν το προϊόν τους και είναι η εμπορική τους πολιτική που χαρακτηρίζει και τις αρχές τους, δίνοντας άλλωστε χώρο στη VW και κύρος στη Skoda. Σε κάθε επίπεδο. Περισσότερο Α7 στους 4ΤΡΟΧΟΥΣ Μαρτίου σε 15 μέρες._ Σ.Χ.