top icon
Blog

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Φουλ του Άσσου

Με την υπερειδική (SS) του Σαββάτου, θα σημειώσετε… Απάντηση: καμία σχέση. Το σχόλιο-τίτλος αφορά τις πολλές αλλαγές που δεν αλλοιώνουν το χαρακτήρα του αγώνα.

Σε κάθε περίπτωση και σε σχέση με ό,τι έχουμε διδαχθεί από τους Motorsport Greece, καμία αμφιβολία ότι η SS, το Σάββατο το βράδυ, ως επίλογος μιας τρελής αγωνιστικής ημέρας-φωτιά, θα ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.

Τότε με το ΟΑΚΑ, ήταν η Ανίτα Πασαλή για «δέσιμο», σήμερα έχει τη σειρά του ο Τάκης Πουρναράκης, που οφείλουμε να τον παραδεχτούμε και να τον σεβαστούμε, όντας ο κεντρικός υπεύθυνος μιας συλλογικής προσπάθειας ειδικών, με αξίες.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Η Motorsport Greece, dream team, έργο του Λευτέρη Αυγενάκη, με Ντ’ Αρτανιάν τον Νικόλα Κερερέ, και λείπουν σήμερα, όντας σε εθνική αποστολή υψηλού επιπέδου, αλλά καταθέτοντας αρχοντιά στηρίζουν με τακτ και αγωνία μια προσπάθεια-ιεροτελεστία.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, εθνική υπόθεση με σφραγίδα της πολιτείας και υπογραφές Κ. Μητσοτάκης – τότε Λ. Aυγενάκης, σήμερα Γιάννης Βρούτσης.

Μπήκαν θεμέλια από ατσάλι τότε στη Γενεύη, με μπροστάρη τον υπουργό και δίπλα του, τους δικούς μας Δημήτρη Μιχελακάκη και κ. Ανίτα Πασαλή.

Συνεχίζεται η προσπάθεια, στην τέλεια, στην έντιμη και δημιουργική διαδρομή και τι άλλο να ονειρευτείς…

avgenakis eko rally acropolis forum 2022

Δικό της έργο

Η Αλυτάρχης του αγώνα, κ. Αννίτα Πασαλή, το έχει αυτό, ως τέχνη με υπεραξία. Την προσαρμογή-εκσυγχρονισμό της διαδρομής, διατηρώντας τον χαρακτήρα του αγώνα. Της ταιριάζει και ως άνθρωπος με αρχές που αντιπαθεί τα «τετ α κε» και είναι αυτό, η ευθύτητα της που τη δικαιώνει, εκθέτοντας και όσους κατά καιρούς την επικρίναμε, σε στενά, εθνικά πλαίσια.

Από το ‘93 στο κόκπιτ η Α.Π., όταν ζωγράφισε στο Ολύμπιο, σήμερα κορυφαία Αλυτάρχης στον κόσμο, συμπληρώνοντας 20 χρόνια στην κορυφή του WRC, από τότε που δίδαξε με το επετειακό Ράλλυ Ακρόπολις, το 2003.

Passali

Στα περσινά 70α γενέθλια του ο αγώνας δεν ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα, με τον ήλιο να μαυρίζει το θεατή σε συνδυασμό με την παραδοσιακή σκόνη.

Ήταν Σαφάρι το περσινό, και αποδείχθηκε η χρυσή ευκαιρία ώστε ο Έλληνας στη βάση του αγώνα, από κριτές και χρονομέτρες, μέχρι τους ακούραστους ενδιάμεσους, να καταθέσει τα διαπιστευτήρια του. Σοφά συντονισμένοι από την Αλυτάρχη, τους εξαιρετικούς συνεργάτες της, τους επικεφαλείς των συνεργείων κριτών και έμπειρα στελέχη, σύνολο που αποδείχθηκαν τα «κομάντο» του WRC…

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Τον Σεπτέμβριο

Δουλεύτηκε εξαιρετικά και σε βάθος η φετινή διαδρομή με την Αλυτάρχη να αξιοποιεί την έμπνευση που τη χαρακτηρίζει στο σωστό momentum. Με ατού την carte blanche από τους συνεργάτες της, στελέχη ευθύνης, κυβερνητικούς και μη, και πλεονέκτημα μια πολύ μικρή ομάδα από πραγματικούς specialists που εμπιστεύεται και δεν θα βρεις σε άλλους αγώνες του WRC. Συνήθως, εκδηλώσεις a la carte.

Ανακατεύτηκε σε βάθος και με πολύ προσοχή η τράπουλα και δεν έγιναν διορθώσεις αλλά πρόκειται για επανασχεδιασμό ως ένα βαθύ και βαρύ face lifting που θα ικανοποιήσει και τον επαγγελματία οδηγό, αλλά και τον ερασιτέχνη, ενώ θα ικανοποιήσει και τον θεατή.

Στοίχημα άλλωστε η ικανοποίηση του Έλληνα θεατή, υπόθεση που απασχολεί την οργάνωση τουλάχιστον πενήντα χρόνια. Επιλογή που απευθύνεται και στο σχετικό τουρισμό, ένα απαραίτητο στοιχείο ειδικά για τη Φθιώτιδα και τη Φωκίδα, τον Σεπτέμβριο αλλά και ευρύτερα.

EKO Rally Acropolis

Σε πρώτο πρόσωπο

Δεν θα χειροκροτήσουμε τη μετακίνηση της αφετηρίας που τη θεωρούμε ως το αναγκαίο κακό του φετινού σχεδιασμού και το σχόλιο δεν αφορά στον αποδεδειγμένο σεβασμό μου στη Λαμία. Έχοντας ιδιαίτερη εκτίμηση στους συναθλητές μου τοπικούς ήρωες Πανελλήνιου επιπέδου, και να η ευκαιρία να τιμηθούν τα θηρία, αλλά και στο Υπουργείο Ελληνικών αγώνων auto, την περίφημη ΑΛΑΛ, με στελέχη WRC.

Απλά στο πετσί του παλιού, όπως είναι γραμμένο και στη χρυσή Βίβλο της αγωνιστικής ιστορίας σε Παγκόσμιο επίπεδο, το Ράλλυ μας ξεκινάει από την Ακρόπολη και επιεικώς δεν επιστρέφει στη βάση του. Έγινε αποδεκτό αυτό και κρίμα για τους νεότερους που δεν έζησαν τη μαγεία του τερματισμού στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου, ή την πανδαισία στο Παναθηναϊκό Στάδιο με το ζεστό χειροκρότημα να κρατάει την ψυχή σου σε ευαίσθητη περιοχή, σε διάρκεια σαράντα ετών. Μελαγχολείς που από εδώ και πέρα δεν θα προκύπτουν εικόνες με φόντο την Ακρόπολη, ώστε να σημαδεύουν την αγωνιστική ιστορία και της επόμενης γενιάς.

Χωρίς Ακρόπολη και Μετέωρα, έμεινε το S στις «Καρρούτες» ως εικόνα σημείο αναφοράς και ο «Ταρζάν» με το «Ελευθεροχώρι» (PS) οι συνδετικοί κρίκοι της ιστορίας των 70 ετών. Ότι απεικονίζεται περίφημα στο ντοκιμαντέρ για Όσκαρ, που ολοκληρώνεται στις επόμενες εβδομάδες.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Σε σχέση με το φετινό αγώνα…

Δυστυχώς, η ιστορία και οι παραδόσεις δεν συνάδουν με τα πρέπει του περιβόητου promoter και τα θέλω των εργοστασιακών ομάδων, όντας και οι επίσημοι προσκεκλημένοι.

Αφού θέλουν μέταλλο κεντρικής Ελλάδας λοιπόν, αυτό θα τους σερβίρεις, με γεγονός ότι ο συναγωνισμός είναι έντονος στη διεκδίκηση αγώνων και εσύ θέλεις να μείνεις στο WRC, όπως άλλωστε σχολίασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης πριν τέσσερα χρόνια στο Διόνυσο με την επιστροφή όνειρο του αγώνα στο θεσμό.

Σημαντικό, ότι στην Ακρόπολη, θα είναι το Νοέμβριο η αφετηρία του ΙΡΑ, του Historic Acropolis Rally, έργο της ΟΜΑΕ με υπογραφή, Φωτεινή Ψαράκου, με το γεγονός να κοσμεί το διεθνές ημερολόγιο σε sporting και regularity εκδοχή.

Μένουμε συντονισμένοι, με την αγωνία στα κόκκινα αναμένοντας την ανακοίνωση για την SS που όπως μας έχουν συνηθίσει, διαχρονικά κάνει τη διαφορά στην επικοινωνία και όχι μόνο._ Στρατισίνο

Διαβάστε επίσης: ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Διαδρομή για δυνατούς λύτες

Acropolis Rally

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ