top icon
Blog

Eλληνική αγορά αυτοκινήτου

Είναι οι διαδικτυακές παραγγελίες, είναι όμως και η αδυναμία στις παραδόσεις νέων αυτοκινήτων που δημιουργούν αποστάσεις από το ζητούμενο…

Δεν προκύπτει πλέον shopping για το αυτοκίνητο, ό,τι περιορίζει το όνειρο, στη σύνθετη αλλά και στην απλή του εκδοχή… Σε σχέση με το χρώμα και κυρίως τον εξοπλισμό, διαδικασία με οικονομοτεχνικό ενδιαφέρον που στοιχίζει αλλά γοητεύει, αλλά ακόμα και απλώς για την έκδοσή του.

Εξαίρεση οι λίγοι συνειδητοποιημένοι με την αγορά ηλεκτρικού, που δεν κινδυνεύουν να χάσουν τον προσανατολισμό τους. Γεγονός πως ακόμη δεν πας Θεσσαλονίκη με την αρχική φόρτιση, ενώ αποφεύγεις να σανιδώνεις, αλλά πρέπει να χαϊδεύεις το γκάζι της Taycan. Όπως τρυφερά την πλάτη της πρώην σε συμπτωματική συνάντηση. Οι υπόλοιποι, οι παραδοσιακοί, πηγαίνουν για ετοιμοπαράδοτο ντίζελ και φεύγουν με παραγγελία για Hybrid Cross.

Με παράδοση σε δώδεκα μήνες και, «Στράτη, μίλα στην κ. Κλαίρη, -την “Τογιοταία”-, να παραλάβουμε νωρίτερα», ακόμα και στο οκτάμηνο… Θα πείτε, πήγαινες για Yaris και έφευγες με Corolla ή C-HR, ενώ πολλοί πήγαν στη Λ. Αθηνών για Sunny και έφυγαν με Qashqai. Όταν άλλοι βρήκαν λογικό ποσό τις 33 χιλιάδες για το «3008». Οι αλλαγές επί σκηνής, έργο του πωλητή και, κυρίως, της εμπορικής πολιτικής του αντιπροσώπου. Με την ευκαιρία, η δουλειά του Έλληνα εμπορικού διευθυντή σε αυτό το ράλλυ των πωλήσεων με πολύπλοκα χάντικαπ θα έπρεπε να διδάσκεται σε σεμινάρια στην Ευρώπη και απέναντι… στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Toyota Yaris Cross

To leasing αντιστέκεται…

… έχοντας προμήθειες που καλύπτουν σημαντικά την αγορά, εν καιρώ άτυπου ή και πραγματικού πολέμου, με αποτέλεσμα την καθυστέρηση της παραγωγής. Το ερώτημα που προκύπτει είναι αν αυτή η δυνατή αγορά της χρονομίσθωσης μπορεί να συμμετέχει με άποψη στη διαδικασία, ώστε πέρα από την τυπική αγορά, συνδεδεμένη με την ανάγκη μας, να καλύψει και την καταναλωτική μας μανία…Αυτή την τρέλα του χρήστη-λάτρη της αυτοκίνησης, που υπηρετούμε με συνέπεια και, άλλωστε, σε συνδυασμό με την απόσυρση τότε, το ’90-’91, όλοι τους, σοφά εκπαιδευμένοι από τον Καββαθά, έδωσαν την ώθηση και, σε συνδυασμό με το διαφημιστικό άνοιγμα των εισαγωγέων, απογειώθηκε ο ειδικός Τύπος. Με πλουραλισμό μάλιστα στην έκφρασή του…

Τιμή μας που οι 4T, χάρη στους εκδότες τους και στην εμπορική τους πολιτική, παραμένουν πιστοί στο μοτίβο τους των 53 ετών. Με συνέπεια το κάνουν και στο Drive, χωρίς να υποτιμούμε την εξαιρετική δουλειά στους τρεις (και σε κάποιους μήνες τέσσερις) ξένους τίτλους, ως φοβερή έμπνευση…

Γεγονός πως έχει διαφοροποιηθεί ο τρόπος προσέγγισης του αγοραστή… Αποτέλεσμα της καθυστέρησης στις παραδόσεις νέων αυτοκινήτων, στην επιδημία που περιόρισε μετακινήσεις και επισκέψεις στις εκθέσεις, ενώ σκότωσε τα test drive, την ώρα που έχουν εκτοξευθεί οι τιμές του έντιμου μεταχειρισμένου.

Η Avis κ.ά.

Οι κυρίαρχοι πλέον της αγοράς είναι οι εταιρείες που προσφέρουν χρονομισθώσεις, και μάλιστα με διάφορους τρόπους, που άλλωστε τους επικοινωνεί η κάθε εταιρεία με το ύφος της.

Ειδικά η Avis, η εταιρεία leasing με την οποία συνεργαζόμαστε υποδειγματικά και υποστηρίζει τις Συγκριτικές Δοκιμές μας, όπου πλέον αναγράφονται οι σχετικές τιμές, προωθεί βροχή προτάσεων, και μάλιστα με εξαιρετικό τρόπο. Με τη σύγχρονη προσέγγιση και μέσω των social media, και δε χρειάζεται να εξασφαλίσεις σύμβουλο πυρηνικό επιστήμονα ώστε να επισκεφθείς την πλατφόρμα τους, να προσαρμόσεις το προφίλ σου σε σχέση με φόρους και εισόδημα και, στη συνέχεια, να ψάξεις και να το βρεις.

Αγορά αυτοκινήτου

Εντοπίζεις τη διαθεσιμότητα, δημιουργείς το πακέτο σου οικονομοτεχνικά και με σύμβουλό σου τις δοκιμές μας, που δημοσιεύονται στο δικό μας ηλεκτρονικό περιβάλλον, αποφασίζεις. Σε ό,τι αφορά τον ιδιώτη, είναι αυτή η εταιρεία χρονομίσθωσης, η Avis, που απευθύνθηκε πρώτη και τεκμηριωμένα στον μεμονωμένο αγοραστή. Με τις εταιρικές πωλήσεις είναι διαφορετικά και, αφού έχεις να διαλέξεις, αξιοποιείς ως έγκυρο σύμβουλο τα site του ειδικού Τύπου.

Από την πλευρά μας, προσφέρουμε με συνέπεια τις δοκιμές του για την υψηλή ανάλυση των απαιτητικών, με τις τιμές και τον εξοπλισμό συχνά να κάνουν τη διαφορά.

Νέα δεδομένα

Έχουν αλλάξει τα πλάνα και συντονίζονται και άλλοι κατασκευαστές στο δρόμο της Tesla, που αγοράζεις ηλεκτρονικά ενώ σπάνια έχεις δοκιμάσει, οπότε είναι κλειδί ο ειδικός Τύπος. Όπως άλλοτε και με εμπιστοσύνη, με γεγονός ότι η έγκυρη ενημέρωση, με τον έντιμο τρόπο που μας δίδαξε ο Καββαθάς, έγινε συνήθεια για την κοινότητά μας, στη συντριπτική πλειονότητα των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων που αντιστέκονται, και μάλιστα με στυλ· συνδεδεμένο και με το ύφος της εφημερίδας-συνεργάτη.

Η σχέση μας με την «Καθημερινή» είναι ένα απόλυτα συντονισμένο και σύγχρονο βαλς με βάθος και ποιοτικό πάτημα. Ό,τι δημιουργεί την ήρεμη δύναμη που αντέχει στο χρόνο, συνεργασία που σε δύο μήνες συμπληρώνει δύο χρόνια, και προχωράμε.

Σημαντικό ότι οι εφημερίδες της Κυριακής διατηρούν τη γοητεία τους, και εμείς την εγκυρότητά μας. Πρόκειται για μη διαπραγματεύσιμο χαρακτηριστικό, σημείο αναφοράς της διαδρομής μας, όταν πλέον έχει αλλάξει ο τρόπος της αμοιβαίας προσέγγισης ανάμεσα στον άνθρωπο, στην οικογένεια για να είμαστε ακριβείς, και στη μηχανή που θα αγοράσει.

4ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Οικογενειακή υπόθεση η αγορά auto…

Σε επίπεδο λιανικής, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, αλλά και παραπέρα. Γεγονός πως σύζυγος και παιδιά, ή αντίστροφα στη δική μας εποχή, με τις μαμάδες μας να παριστάνουν τις αδιάφορες, έχουν σημαντικό ρόλο στην αγορά, και δεν είναι τυχαίο ότι η αισθητική παραμένει σημαντικό στοιχείο της επιλογής σε ισορροπία με τη χρηστικότητα, οπότε και τα SUV κυριαρχούν.

Κακά τα ψέματα, η αγορά του αυτοκινήτου παραμένει μια σημαντική διαδικασία, οπότε και η δουλειά μας διατηρεί την υπευθυνότητά της. Σε μια δύσκολη εποχή, με την πληροφορία να τσακίζει και να εμπνέει, και στο τέλος είναι η διαχείρισή της και το πώς τη μεταδίδεις ό,τι δημιουργεί τη διαφορά στην επιλογή του απαιτητικού χρήστη, που δε δικαιολογεί. Ούτε και δένεται συναισθηματικά μαζί σου, όπως στο παρελθόν, αφού άλλωστε και εκείνος ξέρει.

Με την ευκαιρία

Σε σχέση με το 4troxoi.gr σήκωσε μανίκια ο Νικόλας Μπαρδάκης, ένας heavy metal digital specialist που επιχειρεί έχοντας στο κόκπιτ δίπλα του τον Γιώργη Γκριζάλα. Τυπάρα, και είναι η ατάκα του που δίνει χρώμα στις συναντήσεις μας, όπου οι μάσκες μιλούν με τα μάτια. Μένουμε συντονισμένοι._ Σ. Χ.

4troxoi.gr

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ