top icon
Blog

Made in Korea

Οδηγώντας και το «μικρό» Hyundai Ioniq 5 και την έκδοση βάσης του Kia Niro, δεν αναρωτιέσαι γιατί έχουν αναστατωθεί Ευρωπαίοι και Ιάπωνες, και σχολιάζεις ευρύτερα.

Η αξιοπιστία του Κορεάτη αποτελεί σημείο αναφοράς, με το after sales πλέον να εξελίσσεται σε επίπεδο Toyota, με τα στάνταρντ που όλοι ζήλεψαν, αλλά μόνο στην Κάτω Κηφισιά θέσπισαν. Ανθρώπων έργο όλο αυτό, και μια ημέρα, ίσως οριακά πριν από την αποστρατεία, θα πείσουμε τον αρχιτέκτονα της αναγέννησης, της επιστροφής, του restart της Hyundaiia στην ελληνική αγορά, κ. Ανδρέα Χριστοφορίδη, να μας εξηγήσει. Πώς μια κουρασμένη και απαξιωμένη «βιομηχανία» από την Ελευσίνα, όμιλος σε κατάρρευση -παρά τα γερά θεμέλια της αρχικής κατασκευής που το 2004 αναστάτωσε τον κόσμο-, εξελίχθηκε σε delicatessen super market στην κάτω Κηφισιά. Εκεί όπου ζει η Aegean, το θηρίο, όπου από μεθαύριο, όλοι «ευτυχείς» που θα ομιλούν και ιταλικά.

Korea

Σήμερα, με επικοινωνία για σεμινάριο από τον professor-εικαστικό κ. Θανάση Αγγελή, τελευταίο της μεγάλης των PR σχολής, που λειτουργεί με πλεονέκτημα ουσίας, τις κ. Μαρία Φίλου και Μαίρη Παλαιολόγου. Κυρίες της καθαρής εξήγησης στον σωστό χρόνο.

Με ατού

Πρωταθλητισμός ανθρώπων έργο, αλλά είναι το προϊόν που τους επιτρέπει να προωθούν έντιμα, ό,τι τους δίνει τη δυνατότητα να πρωταγωνιστούν στο πανελλήνιο πρωτάθλημα των πωλήσεων, συνδυάζοντας το υψηλό ποσοστό της αγοράς με το κέρδος. Δεν αγοράζουν μερίδιο ο Βασιλάκης με τιμονιέρη Χριστοφορίδη. Κακά τα ψέματα.

Η εμπορική πολιτική τους, ό,τι επιτρέπει να αναπτύσσονται προς κάθε κατεύθυνση, έχοντας στο χέρι χρυσάφι, σε νόμισμα με δύο όψεις.

Korea

Σχολιάζαμε πως η Hyundai είναι επιπέδου VW-Toyota, ενώ η Κia είναι η premium έκφραση του κολοσσού. Σήμερα, επιβραβεύεις και τους μαρκετίερ στα κεντρικά τους στην Ευρώπη για το πώς ξεχωρίζουν μεταξύ τους χωρίς να αλλοιώνουν τον διαφορετικό τους χαρακτήρα. Όπως περίφημα το πιστοποιούν Tucson και Sportage, και να συμπληρώσουμε ότι ο αγώνας εξελίσσεται προς κάθε κατεύθυνση, ειδικά στην Ελλάδα. Με subcomandante τον αθόρυβο πολεμιστή κ. Σπύρο Χατζηπάνη της Κia, έναν specialist που αντιπαθεί την προσωπική επικοινωνία, ενώ διδάσκει τοποθέτηση, πιστοποιώντας τη διαφορετικότητα με ουσία και καθαρές γραμμές. Με premium εκδόσεις, αλλά και γήινες προτάσεις που βρίσκεις και στα δύο brands (sic).

Korea

Υπεροχή σε ό,τι με ρεύμα η κύλιση παρά το βάρος και, χαρακτηριστικά, το Ioniq 5 που δε βροντάει, ξεχωρίζει σε σχέση και με τη EQΑ, και με το Q4 etron, και με το C40. Αντίστοιχα διακρίνεται και σε σχέση με το περιβόητο Range. Η αυτονομία που κάνει τη διαφορά, όπως άλλωστε και σε Κοnα και Niro, με το EV6 που σπάνια βρίσκουμε ώστε να το δοκιμάζουμε, να συναρπάζει συνολικά. Τομέας όπου διδάσκουν τους ανταγωνιστές τους και, επιλέγοντας σωστά τα καλούδια σου σε σχέση με τον τροφοδότη μηχανισμό, δε ζεις με την αγωνία της φόρτισης.

Για την κύλιση του Ioniq 5 βρείτε χρόνο και δοκιμάστε το, είτε στη Βελμάρ στο «Δαχτυλίδι», είτε στη Λάμδα στη Λ. Συγγρού, αλλά και στο Golden Hall, στου Τ.Τ., μέχρι και την Κυριακή. Όπου θα ζήσετε και την εμπειρία της σύγκρισης. Να αισθανθείτε και όμορφα με τον Κορεάτη να δείχνει το δρόμο στους premium κολοσσούς, όταν η Tesla αποφεύγει τις συγκρίσεις.

Korea

Από εκεί και πέρα

Αν θέλεις επιδόσεις, η σειρά «Ν» επέτρεψε σε Neuville & Σία, όπως και στον Λάμπρο Αθανασούλα, να μας αναστατώσουν και να απογειώσουν τα συναισθήματά μας, καθώς και το ενδιαφέρον του πλανήτη για το ΡΑ. Δεν κάνεις εύκολα «1-2-3» και πρώτη ελληνική θέση στον αγώνα της Toyota με αντίπαλο τη στρατιά της.

Δεν είναι τυχαίο ότι μικροί και μεγάλοι ένα i20 N ονειρευόμαστε. Με άλλοθι το αυτόματο κιβώτιο οι μεγαλύτεροι, ώστε να «πεθάνουμε» μαζί σε βάθος χρόνου. Πάει, αρέσει το πώς και δε χαλάει. Τι άλλο; Θα το βρεις!

Korea

Tην ώρα που ο πρωταθλητής, ο Ferrarista Γιώργης Ζυμαρίδης, ένας tifoso του βολάν, και οι σεμνοί TechItSerious, θέλουν το Κοnα σε «Ν». Το SUV του Πραγματικού Οδηγού-πυροβολάρχη, ενώ το σωστό -πλέον και ακριβότερο- είναι το i30 N με το αυτόματο κιβώτιο. Το λευκό του οικονομικού διευθυντή, μια αθώα ψυχή με το διάβολο στο κορμί, που ορίζει τις προδιαγραφές του σύγχρονου GTi με άποψη. Δεν τολμούν στη Stellantis, οπισθοχωρούν οι Γερμανοί αφήνοντας στην Cupra την εκπροσώπησή τους στα αληθινά, με στυλ και χαρακτήρα, ενώ στην Toyota βγαίνει πανάκριβη, είναι και δυσεύρετη η σειρά GR. Αναμένοντας την GR Corolla, λοιπόν…

Ο αγώνας συνεχίζεται

Τη VW έχουν κατά νου, και η «κόντρα» τους εξελίσσεται, και ενίοτε την ξεπερνούν. Δοκιμάστε το νέο Niro (πλήρης πρώτη δοκιμή στο C&D μεθαύριο, το Σάββατο με τα «Παραπολιτικά») και αν έχετε τη δυνατότητα συγκρίνετε με το CHR. Με γεγονός πως μόνο το «2008» της Peugeot-θαύμα μπορεί να μπει ανάμεσά τους.

Στα υβριδικά του Κορεάτη και του Ιάπωνα, ο Γερμανός προκύπτει μόνο αν έχει να παραδώσει TRoc, ενώ ο Γάλλος, που υπερέχει σε στυλ, διαχρονικά απαντάει με τον ντίζελ κινητήρα, θείο δώρο πλέον, ακόμα και αν δεν ταξιδεύεις.

Korea

Το Niro ήταν μόνο ρεύμα με ρεκόρ σε αξιολόγηση για την αυτονομία, ακόμα και αν το προκαλείς να σε προδώσει. Τότε μάλιστα, στην πρώτη μας δοκιμή στη Ν. Γαλλία με τον Νικόλα Αρμενάκη, με αφορμή το Stinger, σημειώσαμε πως «αυτό» θα πρέπει να παράγεται με κάθε κινητήρια δύναμη. Ώστε να προσφέρεται σε κάθε χρήστη με πολλά ατού, και αιχμή την αξιοπιστία του. Δε γνωρίζουμε αν θα το βρείτε στου Τ.Τ., ενώ η κ. Ελένη Δαμάσκου δεν έχει εξασφαλίσει ακόμη και την Κia, οπότε μονόδρομος η Βελμάρ.

Δοκιμάστε και απολαύστε πάτημα με το «μικρό» Hybrid, που ευρύτερα αποζημιώνει και σε χώρους, κρατώντας καθαρές αποστάσεις από τη Hyundai, προσεγγίζοντας το premium κοινό με περίσσια αρχοντιά.

Εσείς, άλλωστε, μπορεί και να προηγηθείτε στη δοκιμή από τον ειδικό Τύπο, δοκιμάζοντας και το δυνατό plugin, με πολλά ατού για τα στελέχη που αξιοποιούν τη leasing διαδικασία, αλλά και την εξαιρετική ηλεκτρική εκδοχή. Μάθημα δημιουργίας και στον Γάλλο των 250 χλμ. αυτονομίας, κακά τα ψέματα, και εδώ θα προκύψει η καθαρή σύγκριση με τα θηρία, τα ID που ήρθαν για να μείνουν με καθαρή άποψη που σέβεσαι.

Korea

Προσφέρεται το Niro ev για την οικογενειακή χρήση με βάση την πόλη, με γεγονός πως οι υποδομές εξελίσσονται, ενώ συνδυάζονται με σημαντικές παροχές.

Είπαμε, διδάσκουν, και δεν κέρδισαν τυχαία το COTY και το WCOTY, ενώ έπεται συνέχεια, με γεγονός ότι σήμερα ανταποκρίνονται και παραδίδουν χωρίς καθυστερήσεις, ό,τι πιστοποιεί και την εντιμότητά τους.

Απαραίτητο χαρακτηριστικό, ώστε να προκύπτει εμπιστοσύνη προς κάθε κατεύθυνση._ Σ. Χ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ