top icon
Blog

Μυστηρίων το ανάγνωσμα

Άτυπη εκδήλωση μεταξύ φίλων, ή πως μια άσκηση 150 χιλιομέτρων από τον Γιάννη Καράμπελα θυμίζει και στον ίδιο «who is the boss».

Καμία παρεξήγηση και είναι γνωστός ο σεβασμός μας στη διαδικασία ακριβείας, γνωστή ως Regularity, που εξελίσσεται μέσα από διαφορετικού τύπου αγώνες και όσοι πιστοί επιλέγετε τι σας ταιριάζει και συμμετέχετε.

Μας αρέσει το σκληρό ροκ του ΣΙΣΑ, σεβόμαστε τη ΦΙΛΠΑ ως θεσμό, ενώ μας ταιριάζει ο,τιδήποτε συνδέεται με τη Scuderia Triskelion, έργο του κ. Γιάννη Καράμπελα και των συνεργατών του.

Οι εκδηλώσεις του, συνήθως με βάρος στην Tοuring προσέγγιση, ότι χαλαρώνει έναν μπαρουτοκαπισμένο, συνδυάζονται με τις φωτογραφίες των αδελφών Κουσκούτη.

Το αποτέλεσμα δένει υποδειγματικά με το απαιτητικό περιβάλλον της «Καθημερινής», που συνοδεύει το περιοδικό μας. Ή, αν προτιμάτε, αντίστροφα, αφού εδώ έχουμε συνάντηση κορυφής και συνεργασία που αλλάζει την ιστορία.

Στο περιβόητο TdP έχουμε αναφερθεί, ενώ είναι γνωστό ότι δεν χάνουμε Arcadia tour, σε συνεργασία με την ΕΛΙΑ και με έδρα τη Δημητσάνα.

SX

Μystery Tour…

Έτσι ξαφνικά, 45 ημέρες νωρίτερα, η πρόσκληση συμμετοχής σε εκδήλωση χωρίς άλλα στοιχεία και μάλιστα με τη δυνατότητα πρόσκλησης ενός ακόμα πληρώματος. Δεν ήταν τυχαίο ότι όπως και οι φίλοι μας, χωρίς συνεννόηση προσκαλέσαμε από κοινού τους Νικόλα Αρβανίτη-Ιωάννα Χαραλαμπάκη, που είχαν και τυπικά προσκληθεί αλλά δεν κατάφεραν να παρευρεθούν. Τα κατάφεραν πάντως και έλαμψαν και απόντες από μια ιδιαίτερη εκδήλωση για 20 επιλεγμένα πληρώματα, στην πλειοψηφία τους, με αυτοκίνητα του ονείρου.

Εκδήλωση, που γνώρισες την πόλη και το χώρο της αφετηρίας πριν τέσσερις ώρες με SMS (στις 6 το πρωί) και στη συνέχεια μάθαινες για κάθε μία από τις πέντε δοκιμασίες παίρνοντας στην αφετηρία της το δίφυλλο road book σε ποιότητα WRC. Η διαδρομή σε ακριβό λευκό φάκελο, κλειστός με βουλοκέρι, και όλο αυτό προσέθετε γοητεία στο μυστηριώδες της γενικότερης διαδικασίας.

Από το Ναύπλιο στο Άστρος και μετά Μαλεβή και εξηγείς ότι εδώ ήταν χώμα και όλο αυτό είχε ενδιαφέρον, ειδικά αν πίστεψες τη θεωρία περί χαλαρού και αδιάφορου. Οπότε στο τέλος «άναψαν τα φρένα» και πιστέψτε μας για να απολαύσετε αν ποτέ, ότι και η προσπάθεια για τα 39 και τα 49 μ.ω.τ. έχει τη γοητεία της. Ακολουθώντας ένα γρήγορο τραίνο με το εμβληματικό Matτa Murena, που μας έχουν συνηθίσει οι warriors Άρης Γεωργοσόπουλος-κ. Ελένη Παπανικολάου, σήμερα με το πορτοκαλί Jensen που λειτούργησε υποδειγματικά.

Στο άτυπο «τραίνο», κεφάλι ο Στέλιος Βουδούρης με τη σύζυγό του Ιωάννα στην κόκκινη Veloce και αμέσως μετά οι Δώρης-κ. Δώρη με την κόκκινη 924 και οι Μερτίνος-κ. Πρωτοψάλτη με το πράσινο Fiesta. Εμείς στο κατόπι τους.

Ο Άκης Μερτίνος με τη γοητευτική συνοδηγό του έκαναν και τα λιγότερα λάθη, ενώ στο άτυπο βάθρο τον συνοδεύουν το πλήρωμα της Veloce και της 924. Οι τρείς τους και εξαιρετικοί οδηγοί, με ωραία καθαρά πατήματα και λίγα φρένα και τον Άκη θέλουμε να τον δούμε σε sporting διαδικασία. Γκαζώνει και στο κατηφόρι αυτή η ωραία «φάτσα» με το μηδενικό ύφος και το δικό του στιλ.

Τα «λάθη» των πιο ανταγωνιστικών στο τελευταίο σκέλος πριν και μετά τον Κοσμά, με ανθρώπους και μηχανές να αναπαύονται στη συνέχεια στο φιλόξενο Λεωνίδιο και όλοι να συμμετέχουν στο εορταστικό σκέλος με τις ειλικρινείς χειραψίες, το λευκό κρασί και τις ωραίες συζητήσεις που δένουν φιλίες. Το πλέον σημαντικό για μια παρέα που ζει τη στιγμή, αξιοποιώντας το τέλειο περιβάλλον που δημιουργεί ο οικοδεσπότης με τρόπο μαγικό.

SX

Matra Murena

Η εξέλιξη της Bagheera, προϊόν της συνεργασίας της Σίμκα με τη Ματρά, με χαρακτηριστικό την 3η ενδιάμεση θέση στην καμπίνα, και ποτέ μη λες ποτέ. Δεν το θεωρήσαμε ποτέ σοβαρό όταν το είδαμε νέοι λάτρεις του Ράλλυ, του ZS και του Samba και ακόμα και το πρωί του «αγώνα» δεν έλειψε η μουρμούρα σε σχέση με το ΑΧ που θα μπορούσαμε να επιλέξουμε. Προσπαθώντας να τακτοποιηθούμε με τη θέση οδήγησης μακριά από το τιμόνι, θυμηθήκαμε την αγωνιστική του εκδοχή που έγραψε ιστορία στα rally cross με Αντρουέ, Μπελτουάζ κ.α. Ο θόρυβος του 1.6 με τους 92 ίππους έρχεται από τα νώτα σου, ο επιλογέας έχει κοντές διαδρομές, τα φρένα ικανοποιούν αφού πρόκειται για αμάξωμα με λιγότερα από 1.000 κιλά και πάμε για συνδυασμό μυστηρίων. Στο άγνωστο, Με «βάρκα» το 3θέσιο κεντρομήχανο…

Από την Αττική οδό και πέρα από τον αντιπαθητικό ήχο του κινητήρα, οδηγείς αφού βρεις και καθίσεις. Κοντές και οι σχέσεις του κιβωτίου, ακριβές το βαρύ τιμόνι, κινητήρας που ακούει από χαμηλά όταν μουγκρίζει ψηλά και πάμε…

Αρετές, η άψογη κατάσταση του δικού μας, η ευελιξία του, ο επιλογέας και το πακέτο κιβώτιο, φρένα και κινητήρας με την ανάρτηση να προστίθεται με θετικό πρόσημο. Χάρη στα εξαιρετικά αμορτισέρ.

Τι θα άλλαζα; Το τιμόνι με ένα δερμάτινο και τη θέση του οδηγού. Να ρυθμίζεται η πλάτη και να πλησιάζει το κάθισμα περισσότερο στο τιμόνι.

Σημαντικό ότι άλλαξε από μαύρο σε λευκό η κακή γνώμη με στοιχεία επιπολαιότητας, έχοντας διαβάσει αγγλικές υπερβολές.

Matra Murena by Aris, μια ευχάριστη έκπληξη και οκ θα δοκιμάσουμε και τη Λότους!

Mystery event by Triskelion, μια ακόμα Καραμπελιά. Να σεβόμαστε._ΣΧ

ΥΓ: Ολοκληρώσαμε με τη Ρένα Γκίνη στην 6η θέση και μας άρεσε. Αύριο; Σκούρτα!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • SX
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ