X
Blog

Πάει ο παλιός ο χρόνος…

Σε στενά περιθώρια το εορταστικό «τραπέζι», συγκρατημένα αισιόδοξοι για το 2024, έτος κριτήριο για το «4Τροχοί» και 4troxoi.gr και τους ανθρώπους τους, που κάνουν τη διαφορά…

Το 2024, θα κριθεί το ιδιοκτησιακό καθεστώς για τον τίτλο «4Τροχοί» εκκρεμότητα απο το 2013, που αποδείχθηκε ιδιαίτερα ανθεκτική. Οι 4TΡΟΧΟΙ που φιλοξενούνται στην Καθημερινή της Κυριακής, εκδίδονται από την Alpha Editions. Του ομίλου ΝΙΚΗ Εκδοτική των αδελφών Σμυρνιωτάκη, όπως και το Hello που διατηρεί το στιλ του, έργο σοβαρής ομάδας. Η Αlpha Editions που κατέληξε στο Κορωπί μέσα από μια σειρά από καραμπόλες, μεταξύ άλλων, έχει και την ευθύνη του provocateur.gr. Λαμπερό site με άποψη και χαρακτήρα που αποδεικνύεται πολύ σκληρό για να πεθάνει.

Το 2023…

Μια χωμάτινη ειδική διαδρομή τύπου Σαφάρι, πόκερ με τις καιρικές συνθήκες, με συχνά σκόνη, αλλά χωρίς θρύψαλα, ενίοτε με θλίψη και συχνά με προσωπική απογοήτευση. Σε συνδυασμό με ένα ιδιαίτερα δύσκολο ΡΑ, ξεκινάς από τα δυσάρεστα.

Παρά την εξωστρέφεια που χαρακτηρίζει πλέον το ελληνικό Motorsport, έργο Λευτέρη Αυγενάκη, με το rotation στην κυβέρνηση, χάθηκε η ευκαιρία για υπέρβαση. Ευρύτερα στους ελληνικούς αγώνες, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία που έχει βρει τα πατήματα της. Rotation-αστοχία, σε χώρο που απευθύνεται σε νέους ανθρώπους, ως μια ιδιαίτερη δραστηριότητα αθλητισμού, που δημιουργεί χαρακτήρα. Ευτυχώς, το Ράλλυ Ακρόπολις, παραμένει σε σωστά χέρια. Η Motorsport Greece, ευθύνη μιας εξαιρετικής ομάδας, δημιουργία του κ. Νικόλα Κερερέ, ένας σπάνιος της πολιτικής σκηνής, που άφησε ισχυρό αποτύπωμα και για την επόμενη ημέρα.

Ελένη Φερτάκη (RIP)

Απώλεια για την οργάνωση του ΡΑ, ότι η Ελένη Φερτάκη, αφού ταλαιπωρήθηκε, έφυγε νωρίς από τη ζωή. Η απώλεια της, όπως και στην ομάδα της στο ΟΑΚΑ, μας στοίχισε και τη μνημονεύουμε συχνά-πυκνά, ενώ όταν φεύγει ένας αγαπημένος και άριστος, αναρωτιέσαι αν συμπεριφέρθηκες σωστά, όταν ήταν στη ζωή.

Ελένη Φερτάκη: η σύζυγος του αείμνηστου Κώστα Φερτάκη.

Παύλος Μυροφορίδης (RIP)

Απωλειών συνέχεια και μας στοίχισε σε όσους πιστούς, η απώλεια του Παύλου Μυροφορίδη, Τεχνικός Δ/ντης της ομάδας μας, του Απόλλων, την εποχή Σταμάτη Βελλή. Ένας σκληροτράχηλος με συναίσθημα, ένας ιδιαίτερος, γεννημένος νικητής ο Κοζανίτης, έχασε την άνιση μάχη και έφυγε νωρίς. Αφήνοντας το αποτύπωμα του στο ελληνικό ποδόσφαιρο, δίδαξε πως κερδίζεις μάχες με πολεμιστές πεινασμένους για τη νίκη. «Professor, Pavlos».

Με θετικό πρόσημο…

Έλαμψε το 2023 η ομάδα polo του Απόλλων. Η αμφίβια ταξιαρχία-κόσμημα που διακρίθηκε και διεθνώς, κερδίζοντας μάλιστα την εμπιστοσύνη των μελών του ΠΣΑΤ που την τίμησαν με την ψήφο τους. Έργο του Γιώργου Αφρουδάκη με στήριξη-συνεργασία Σταμάτη Βελλή, σε σχέση, που δεν επαναλαμβάνεται. Ομάδα που κοουτσάρει ο maestro Νικόλας Δελληγιάννης, εμπνέοντας Πρωταθλητισμό. Σύνολο ειδικού βάρους και στην κερκίδα της πισίνας, θα συναντήσεις τον Sir Polis και τον Ζάχο Αφρουδάκη, που διδάσκουν poloκαι όταν σιωπούν.

Περί ειδικών διαδρομών…

Στο WRC, η χρονιά εκκίνησε στο Μόντε με Οζιέ-Τογιότα και ολοκληρώθηκε με Ροβάνπερα-Τογιότα, που έκαναν το νταμπλ, νικητές και στο ΕΚΟ-Ακρόπολις Ράλλυ. Όπου «συμμετείχαμε» για τρίτη συνεχή χρονιά, με τον Δημήτρη Βαζάκα στο βελτιωμένο Toyota GR Yaris με το «0», αλλά και με Hilux. Η αξιοπιστία μας, από την Kyrkos Racing και τους συνεργάτες μας. H κ. Μαρίνα Γεμενή και οι Σωτήρης Σκαλτσάς, Θεόδωρος Χατζηθεοδωρίδης. Σε ειδική αποστολή λόγω και των συνθηκών, ενώ συνεργαστήκαμε άψογα με τους Αμαξόπουλο, Ζήβα, Ριζικάρη και με τους τρεις φίλους μας πλέον, από την Κύπρο.

Οι Έλληνες στο ΡΑ…

Αναβαθμίζεται το Ελληνικό Πρωτάθλημα λόγω ΡΑ, οπότε σύντομα οι σύγχρονοι Έλληνες Πρωταθλητές, θα μιμηθούν τον Βωβό σε χρόνους και θέαμα, σε ποιότητα τον Πάνο Χατζητσοπάνη, σε διάρκεια τους Τζίγγερ, Λεωνίδα Κύρκο, ενώ θα κινηθούν σε ρυθμό Αθανασούλα.

Μέχρι τότε, ακολουθείς συγκρατημένα την επιβράβευση στην ελληνική κατάταξη, που κρύβει αλήθειες. Μοτίβο που συναντήσαμε και στο ΙΡΑ.

Στον επετειακό ΡΑ του 2023, καταγεγραμμένες οι αστοχίες Τσουλόφτα, Ρουστέμη, Αθανασούλα, οι χρόνοι του Νώντα Καρανικόλα με το CarCenter-Fiesta R3 και ο ρυθμός του καλλιτέχνη Πασχάλη Χατζημάρκου.

Διεθνές το ΙΡΑ…

Το Historic Acropolis Rally, ισχυρό χαρτί των ελληνικών αγώνων έργο της ΟΜΑΕ, με υπογραφή Φωτεινή Ψαράκου και είναι γεγονός ότι εξαιρετικοί συνδυασμοί έλαμψαν στα Ράλλυ, ενώ άλλοι αντίστοιχοι έδωσαν χρώμα στις Αναβάσεις. Συνδυασμοί που συνδέουν εποχές και στο HAR, πυροβολούσε διαρκώς ο Martin McCormack, θυμίζοντας Ιαβέρη, αφού δεν άφησε το γκάζι ακόμα και όταν άνοιξε η διαφορά. Οι δικοί μας, με εκτός μάχης τους Παναγιώτη Παραδείση, Αλέξανδρο Εμ. Χαλιβελάκη και Γρηγόρη Πιερουτσάκο, κινήθηκαν στα ρηχά. Φυσιολογικό όταν αγωνίζεσαι αραιά και πού χωρίς συναγωνισμό…

Όμορφη εικόνα, τα δύο λευκά Έσκορτ των Παραδείση και το κόκκινο του κ. Μάριου Σταφυλοπάτη που οδήγησε έξυπνα ο Γιώργος Χατζηρήγας. Συνδυασμός, με ατού τον κ. Κώστα Πάλλα. Τα συναισθήματα στο κόκκινο απο την αρμάδα των Τογιότα και η προοπτική από το Γκολφ των Δελλαπόρτα-Παναρίτη. Με την Kyrkos Racing να εξελίσσει-συντηρεί, υποδειγματικά.

«Ιστορικός Συνδυασμός» της χρονιάς, οι Δημήτρης Αμαξόπουλος-κ. Χαρά Μωραίτη. Με τα σήματα μας στα φτερά τους, δεν χαρακτηρίζουμε τον χρωματισμό της Toγιότα Κορόλα, που εξελίσσει και συντηρεί, έχοντας κερδίσει Όσκαρ, ο Δημήτρης Τσούργιαννης. Αριστούχοι και στην επικοινωνία, με σεβασμό στους υποστηριχτές τους. Σπάνιο…

Λεύκωμα για τον αγώνα και δεν μας εξέπληξε ευχάριστα, όπως μας έχει συνηθίσει ο Πέτρος Καστορίνης, ενώ ανεβλήθη η υπέρβαση. Με έκδοση σε δυο γλώσσες, ουσιαστικό περιεχόμενο και σφραγίδα ΟΜΑΕ.

Στο HAR, ο αγώνας της Regularity άσκησης ήταν ξανά κατώτερος του θεσμού, ευθύνη του Αλυτάρχη Γιάννη Καράμπελα, που δυσκολεύεται να διαχειριστεί ό,τι τον ξεπερνάει.

Στην Τέλεια διαδρομή…

Από το Μαρανέλο με δυο Ferrari, στον Χολομώντα με BMW M2 και Porsche 718 GT4 RS και ακόμα ονειρεύεσαι.

Ήρεμη δύναμη, η «μικρή» AΜG-Α35 που ταξιδέψαμε με τον ΕΛΕΜ στα μονοπάτια του Mystery event, όπου συμμετείχαμε με Lotus Excel.

Τιμητική, η παρουσία μας στο επετειακό 10o Tour De Peloponnese με Αλφέτα GTV του ονείρου. Το διεθνές γεγονός, φιλοξενήθηκε στις σελίδες και στα social media του 4T.

Δημοσιότητα-προβολή, σε εκδηλώσεις με ΙΑ, άσκηση συναισθηματικού χαρακτήρα και ξεχωρίζουμε το τιμητικό Legend by ΣΙΣΑ.  Με τον creatorΜιχάλη Μουζούκη να παρεμβαίνει δυναμικά, αλλά και ταπεινά, στην εξέλιξη του χώρου.

Ταξιδεύοντας…

«Την οργώσαμε τη χώρα, πατριώτη» και οι Μανώλης Σαλούρος-Θάνος Ηλιόπουλος ταξίδεψαν για κάθε τεύχος, συνήθως παρουσιάζοντας και ένα νεοφερμένο αυτοκίνητο. Αποθηκεύουμε το ταξίδι τους στα Ιωάννινα με το νέο Hyundai Kona που τις επόμενες ημέρες εξελέγη Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα. Από έγκυρη επιτροπή δημοσιογράφων, σε εκδήλωση που κάθε χρόνο εξελίσσεται. Το Kona, προηγήθηκε του Avenger, COTY πριν δέκα μήνες.

Αστοχία

Automotive επίλογος του 2023, με εκδήλωση στα Μέγαρα που ματαιώθηκε. Πρωτοβουλία του ΠΑΣΜΑ-Σύνδεσμος αγωνιζομένων, εκδήλωση με εορταστικό και φιλανθρωπικό χαρακτήρα που «χάθηκε» επικοινωνιακά.

Η πίστα στα Μέγαρα δεν διαθέτει άδεια λειτουργίας για αγωνιστική χρήση, ότι αντιμετωπίζεται αρνητικά από τον «πιστάρχη». Λάτρης εκδηλώσεων-επικοινωνίας και προβολής, όπως και track days ο κ. Αναστασιάδης, με χαμηλό κόστος και υψηλό έσοδο.

Σεβασμός, στην πίστα Καρτ του ίδιου, όπου ο διαχειριστής, ο νεαρός κ. Σταύρος Γ. Γρυλλάκης, διδάσκει οργάνωση και φιλοξενία.

Ελληνικό motosport. Ανεπανάληπτο κοκτέιλ συναισθημάτων, με γεύση που συναρπάζει.

Το 2024…

Από το κόκπιτ κυβερνήτη του «4T» στην πολυθρόνα της συνταξιοδότησης και άμεσα, από το Ντακάρ, στο Μόντε WRC και Historic, με ελληνική παρουσία. Τον Φεβρουάριο, η κ. Ελένη Ξενάκη στο Μορτφοντέν για το COTY. Αναμονή, για την αφετηρία των GP, moto και F1, μετά Λε Μαν και προετοιμασία για ΡΑ και ΙΡΑ με ενδιάμεσο σταθμό το διεθνές Baja,στο Άργος Ορεστικό.

Διεθνές και το Ράλλυ Φθιώτιδας, πρωτοβουλία του Σωτήρη Ιερεμιάδη, με άριστα αντανακλαστικά απο την ΟΜΑΕ. Η οργάνωση από την ΑΛΑΛ.

Καλή Χρονιά._ Σ.Χ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!