top icon
Blog

«Ταξιδεύοντας»

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας του τεύχους Μαρτίου, ταξιδεύουμε στο παρελθόν ακολουθώντας τους δρόμους που μας χαρακτηρίζουν. Ο Σ.Χ. έχει το ρεπορτάζ.

Ο δρόμος έχει τη δική του ιστορία, και θα προσθέσουμε και τη θεωρία του, σε συνδυασμό και με την κουλτούρα μας, έργο Καββαθά, αλλά και το DNA μας, όπως δουλεύτηκε σε τριάντα χρόνια αγωνιστικής διαδρομής.

Σε σχέση με την ύλη του περιοδικού, είναι γεγονός, δεν κρυφτήκαμε, έχοντας αδυναμία στις αγωνιστικές γνωριμίες που, προσπάθησε εσύ του ανταγωνισμού, αλλά θέλεις δύο ζωές για να μας προκάνεις. Με την ολοκλήρωση των αγωνιστικών υποχρεώσεων στα μέσα της πρώτης δεκαετίας του 21ου αιώνα, λατρέψαμε τις ειδικές διαδρομές, άλλοτε σκληροπυρηνικές, άλλοτε έως περίπου οδοιπορικά, παρουσιάζοντας και αγωνιστικά αυτοκίνητα εποχής συνήθως στο χώμα. Ο καθρέφτης μιας ευαίσθητης κοινότητας.

Ταξιδεύοντας

Σκούρτα InOut

Τα Σκούρτα στη Βοιωτία, σε συνδυασμό με τη Δαφνούλα, συνθέτουν ένα έξυπνο χωμάτινο ράλλυ με εξαιρετικό τερέν, που προσφέρεται και για την ιστορική εκδοχή των αγωνιστικών μας, τα οποία οφείλουμε να προστατεύουμε.

Αγώνας από την ΕΛΛΑΔΑ στις 5 Μαρτίου, και ο τρόπος της κ. Ψαρράκου όταν οργανώνει, διδάσκοντας και την επικοινωνία που αντιπαθεί όταν διοικεί, θυμίζει την εποχή που η ΑΛΑ μεσουρανούσε στα χέρια της Καίτης Κυρίτση.

Ταξιδεύοντας

Τα Σκούρτα είναι χωριό του νομού Βοιωτίας στις βόρειες πλαγιές της Πάρνηθας, χτισμένο σε υψόμετρο 540 μέτρων. Η προσέγγισή του γίνεται με διαφορετικούς τρόπους και, αν ανηφορίσεις από τη Φυλή, κατηφορίζεις από τη Στεφάνη, αξιοποιώντας στη μία και στην άλλη περίπτωση την Αττική Οδό. Σε κάθε περίπτωση, θα περάσεις από φιλόξενα χωριά, όπως η Πύλη, ενώ την περιοχή χαρακτηρίζουν υπέροχα δάση, τρεχούμενα νερά, γεφύρια και πηγές.

Οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και όσοι πιστοί απολαμβάνουν τον καφέ τους στη «Νεφέλη» και στο «Διαχρονικό» και εξαιρετικές γεύσεις στου «Κοτσούλη», αλλά και σε χώρους όπως είναι «ο Θανάσης» και «ο Βαγγέλης». Ο ταξιδιωτικός οδηγός εδώ έχει τη σφραγίδα Μανώλης -Καψάσκης- Χαλιβελάκης. Συνομήλικος, εξαιρετικός συναθλητής, που στα Σκούρτα, 40 χλμ. από την Αθήνα, έχει βρει την Ιθάκη του.

Ταξιδεύοντας

Τογιοτισμός!

Στην αγωνιστική του έκφραση και για την περίσταση, όπως θα διαβάσετε σε 4T Μαρτίου, επιστρατεύσαμε το όμορφα βαμμένο τερατάκι by Kirkos Racing Starlet με τον 1.3 και το 5άρι του κ. Τάκη Κουτσίκου, που οδηγεί ο Νίκος Τσάδαρης, ο δικός μας Ν.Τ.

Ταξιδεύοντας

Απέναντι στις 1.6 Corolla ΚΕ 30 και 35, η κουπέ εκδοχή, που κουμαντάρουν ο Δημήτρης Αμαξόπουλος και ο Άγγελος Ζήβας. Με τον Δημήτρη Βαζάκα επίσης στα pits, βρεθήκαμε οι 4/7 του Safetrack -σήμερα Driven- του Νίκου Τσάδαρη, αλλά και του «Γίνε Πρωταθλητής».

Ταξιδεύοντας

Απόντες ο Μανώλης Παναγιωτόπουλος, ο Κώστας Αργυρίου και ο Δημήτρης Μιχελακάκης. Δικαιολογημένοι ο βασιλιάς Μανώλης και ο Κωστής, αδικαιολόγητος ο «θείος» Δ.Μ., που ως συνήθως ξεχάστηκε, παρασύρθηκε και ακόμη αγορεύει διδάσκοντας την αντίδραση στην κακοτυχία, με τον δικό του τρόπο.

Όπως τότε, που κρεμόμασταν από τα χείλη του εμείς οι συνεργάτες του, όλοι συνάδελφοί του, επίσης πρωταθλητές. Με προσοχή και ενδιαφέρον, όπως και οι «μαθητές» μας, που τον βαθμολογούσαν με άριστα στη μεταφορά της τέχνης, όταν εμάς με «Λίαν Καλώς», και όλο αυτό θα επαναληφθεί στη μέγιστη τιμή.

Ο πρόλογος-καλημέρα, οι γύροι πίστας στο Μέγαρο του Χ.Α. και, κυρίως, η θεωρία της γνώσης που ο Μιχελακάκης διδάσκει όπως κανείς μας.

Έχουμε δώσει όρκο για την ολική επαναφορά, και ας μην το ξέρει. Ας του κρύψουμε και εμείς κάτι, εκτός από τα συναισθήματά μας, που ενίοτε πληγώνουν χωρίς δικαιολογία.

Ταξιδεύοντας

Λείπεις, «μάνα μου»…

Κλεμμένη η φράση, που αφορά την απουσία του Σωτήρη Σκαλτσά. Εμπνευστής αυτής της σειράς των αγωνιστικών γνωριμιών, και ήταν το μόνο στο οποίο συμφωνήσαμε όλοι όσοι εκεί στο παγωμένο βουνό, με τα περάσματα των μαέστρο στα κουμάντα να μας αναστατώνουν. Να μας ταξιδεύουν στο βάθος της ιστορίας μας και να μας προβληματίζουν. Ό,τι ταιριάζει σε σκεπτόμενους που έχουν χορτάσει αλλά δεν έχουν προσπεράσει και νιώθουν υπεύθυνα.

Ταξιδεύοντας

Με την κ. Ελένη Βλαχαντώνη, τη νεότερη της συντροφιάς, να εμπιστεύεται και να διασκεδάζει είτε από το δεξί μπάκετ, δίπλα στον Δημήτρη της που φοράει την Corolla όπως τα γαλλικά όπλα του APR, είτε ακούγοντας τις αναλύσεις μας.

Εδώ η δουλειά έχει γίνει εφ’ όλης της ύλης από τον Τσούργιαννη, με τον Δημήτρη Αμαξόπουλο να έχει παρέμβει στο στήσιμο, ώστε να προκύψει το συμπαγές σύνολο των 1.100 κιλών που του ταιριάζει. Ο GT αναπνέει καλύτερα από ό,τι στου Άγγελου, ενώ έχει δουλευτεί και η μετάδοση. Στο σπριντ «προχθές» ο Δ.Α. αξιοποίησε το κέφι και την ποιότητα της κ. Χαράς Μωραΐτη, που επίσης έλειψε. Αφοσιωμένη στη δραστηριότητά της στην Bright. Μας έλειψε και ο χορηγός τους, η Racing Star, αφού χωρίς αμφιβολία, αν ήταν μαζί μας ο Sir Nick Κουτσουδάκης, θα είχε φροντίσει για τη θερμοκρασία της κεφαλής μας που κινήθηκε σε χαμηλές τιμές…

Ταξιδεύοντας

Σε αντίθεση με τον Sir Takis Κουτσίκος, που δεν έχασε την ευκαιρία να δοκιμάσει το αγαπημένο του Starlet και να οδηγήσει την 4θυρη ex-Γεμενής Corolla, jet στο χέρι του «Αμαξό».

Πλειονότητα οι gentlemen στο χωματόδρομο, και ο Νίκος με την άνεσή του και διάθεση σε επίπεδα του 20χρόνου Βασίλη μας, του παιδιού του, υποστηρίζει την προσπάθεια του Γιάννη Αλμπανέλλη σε υψηλό επαγγελματικό επίπεδο. Ακριβώς μετά ο Άγγελος κάνει τα γνωστά μαγικά του, θυμίζοντας την κλάση του. Corolla made by Zivas, και είναι σαφές πως το μέγεθος του οδηγού-πρωταθλητή, που οδηγεί στα πενήντα του με ίδια ταχύτητα αλλά περισσότερη ποιότητα από ό,τι πυροβολάρχης στα τριάντα του, την ξεπερνάει.

Ταξιδεύοντας

Η συζήτηση συνεχίστηκε μετά τη φωτογράφιση. Με γεγονός την ισορροπία των χειριστών με ατού το μυαλό τους και στις έξι περιπτώσεις, προσθέτοντας Βαζάκα και Σκαλτσά, η απάντηση για το ποιο πατάει καλύτερα και ποιο αποδίδει περισσότερο θα δοθεί στον αγώνα.

Ταξιδεύοντας

Με ατού ο Σκαλτσάς, χάρη σε Κατσαρέλια, έχει την ψυχωμένη απάντηση ο Κουτσίκος χάρη στους Κυρκαίους, μπορεί και από δεξιά και από αριστερά αποδεδειγμένα ο Τσάδαρης, και πληρώνεις για να τον δεις στις ευθυγραμμίσεις της διαδρομής με την «911». Από την άλλη, ο Αμαξόπουλος, που προσαρμόστηκε αμέσως, έχει την ταχύτητα για ακόμα πιο κάτω σε χρόνο, αλλά και την ωριμότητα να διαχειριστεί απαντήσεις όσων αιφνιδιάστηκαν στο σπριντ τον περασμένο χρόνο, αξιοποιώντας και το momentum με την κ. Χαρά. Ο Ζήβας; Ξέρει! Πρέπει να δουλέψουν με τον Κωστή Αργυρίου ώστε να αποκτήσει ο 8βάλβιδος 1.6 twin cam δύναμη και να αποδειχθούν ανταγωνιστικοί με τον gentleman Κώστα Συνετό δίπλα του, από τους τελευταίους κυρίους του χώρου μας.
Συνεχίζουμε…_ «Στρατισίνο»

Ταξιδεύοντας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ