top icon
Διάφορα

Καλά νέα για την GM Europe

Καταγράφει τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη από το 1999

H General Motors (GM) πούλησε 513.200 οχήματα στην Ευρώπη του πρώτο τρίμηνο του 2005, αύξηση 12.500 μονάδων ή 2,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Σε μία Ευρωπαϊκή αγορά που συρρικνώθηκε κατά 1,9%, το μερίδιο της GM αυξήθηκε από 9,4 σε 9,8%, το υψηλότερο ποσοστό τριμήνου που έχει καταγραφεί από το 1999.

Η Chevrolet συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση που παρατηρήθηκε το πρώτο τρίμηνο. Η μεγαλύτερη παγκόσμια μάρκα της GM (με πωλήσεις 3,6 εκατομμυρίων το 2004) πέτυχε αύξηση 33,6% στην Ευρώπη σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Καθώς καθιερώνεται ως βασική μάρκα της GM στην Ευρώπη με πωλήσεις πρώτου τριμήνου 57.000 οχημάτων, η Chevrolet αύξησε το μερίδιο αγοράς της από 0,8 σε 1,1% -ποσοστό ρεκόρ.

Με πωλήσεις σχεδόν 425.000 μονάδων, η Opel και η Vauxhall βελτίωσαν επίσης το μερίδιό τους το πρώτο τρίμηνο, φτάνοντας στο 8,1%. Με πωλήσεις 19.900 οχημάτων στα τέλη Μαρτίου, το μερίδιο αγοράς της Saab παρέμεινε σταθερό.

«Οι μάρκες Chevrolet, Opel/Vauxhall και Saab αλληλοσυμπληρώνονται στο χώρο της Ευρωπαϊκής αγοράς» δήλωσε ο Jonathan Browning, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ και Aftersales της GM Ευρώπης. «Ενώ η Chevrolet καθιερώνεται ως η βασική μας μάρκα, οι Opel/Vauxhall and Saab μπορούν να εστιάζονται σε πελάτες που ανήκουν στις πλέον δημοφιλείς και ανώτερες κατηγορίες, αντίστοιχα. Υπάρχει εμφανώς μεγάλη υποστήριξη στην αγορά για τα καινούργια μοντέλα που λανσάρουμε».

Η αύξηση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο ήταν ιδιαίτερα αισθητή στη Δανία (55%) και την Πορτογαλία (31%). Ανάμεσα στις υπόλοιπες αγορές όπου η GM σημείωσε αύξηση άνω του μέσου όρου ήταν η Ελλάδα (22%) και η Ρωσία (19%).

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ