top icon
Αγωνιστικές γνωριμίες

Στα Σκούρτα με Toyota Starlet, Corolla ΚΕ 30-35

Οδηγούμε τα αγωνιστικά Toyota Starlet, Corolla KE 30 και Corolla KE 35 και ευπειθώς αναφέρουμε….

Χωριό του Νομού Βοιωτίας τα Σκούρτα, το μεγαλύτερο της δημοτικής ενότητας, στις βόρειες πλαγιές της Πάρνηθας. Ένα κομψό, καθαρά ελληνικό χωριό χτισμένο στην άκρη ενός οροπεδίου που σε προκαλεί για την αξιοποίησή του, σε υψόμετρο 540 μέτρων. Προσεγγίζεται με διάφορους τρόπους και, αν ανηφορίσετε από τη Φυλή, κατηφορίζετε από τη Στεφάνη, αξιοποιώντας στη μία και στην άλλη περίπτωση την Αττική Οδό. Από το Σχηματάρι μέσω της ΕΟ, ενώ ενδιαφέρουσα είναι και η προσέγγιση από τις Ερυθρές, μέσω Θήβας.

Toyota Starlet

Σε κάθε περίπτωση, θα περάσετε από φιλόξενα χωριά, όπως είναι η Πύλη, ενώ την περιοχή χαρακτηρίζουν υπέροχα δάση, τρεχούμενα νερά, γεφύρια και πηγές. σε απόσταση μόλις 45 χιλιομέτρων από το κέντρο της Αθήνας. Στην περιοχή υπάρχουν πολλά γραφικά ξωκλήσια, όπως ο Άγιος Δημήτριος, η Αγία Παρασκευή, η Ευαγγελίστρια και άλλα πολλά αξιοθέατα. Αντίστοιχα, όπως κάνουν και οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού, μπορείτε να απολαύσετε τον καφέ σας στη «Νεφέλη» και στο «Διαχρονικό», αφού έχετε αξιολογήσει εξαιρετικές γεύσεις στου «Κοτσούλη» και σε φιλόξενους χώρους όπως είναι «ο Θανάσης» και «ο Βαγγέλης».

Toyota Starlet

Από Toyota και την Τέλεια, στην Ειδική Διαδρομή

Εδώ εκφράζεται η πεμπτουσία της ειδικής όσο και πολιτισμένης σχέσης, όταν παρεμβαίνει δημιουργικά η αγωνιστική κοινότητα σε φιλόξενο χώρο και δένει υποδειγματικά ως οικογένεια με την τοπική κοινωνία. «Συμβαίνει τώρα» στα Σκούρτα Βοιωτίας και με αφορμή τον αγώνα από την ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., στις 5 Μαρτίου, επανερχόμαστε στη διαχρονικά περίφημη ειδική διαδρομή «Σκούρτα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΤΩΝ FORD ESCORT 2000 RS MK2 & VW GOLF GTi-II

Αγωνιστικός «Τογιοτισμός»

Ό,τι κρατάει ζωντανό το θρύλο της Toyota στους χωματόδρομους από τη δεκαετία του 1970, και ο αγώνας συνεχίζεται. Με άξονα την ιστορική έκφραση των αγωνιστικών Toyota εποχής, που λάμπουν χάρη στην αξιοπιστία τους, στους μηχανικούς τους και στα πληρώματα που έχουν την ευθύνη… Ένα δυνατό κοκτέιλ με μικρά και ύπουλα βράχια, σκόνη και θρυμματισμένο πάγο, σαν το γαρμπίλι που θα βρεις στην Τέλεια Ειδική Διαδρομή, όπως είναι τα Σκούρτα.

Toyota Starlet

Με υψηλές μ.ω.τ., που ευνοούν τον ικανό στα πολλά χιλιόμετρα και τον ευφυή, ο οποίος ξέρει ότι για να διακριθεί πρέπει να «απλωθεί» με μέτρο, ώστε να μείνει υψηλά η μ.ω.τ. – ό,τι κολακεύει το χρονόμετρο. Το ζητούμενο σε κάθε αγωνιστική αναμέτρηση. Κοινός παρονομαστής η αξιοπιστία ανθρώπων και μηχανών και, στην περίπτωσή μας, για μια τελευταία ματιά,μέσω άτυπου shakedown στο ανέβασμα προς τις ανεμογεννήτριες, συνεργαστήκαμε με τους καλύτερους.

Με ανθρώπους που διακρίνονται για την ποιότητά τους και εκτός μπάκετ, με αγωνιστικό πάθος διαχρονική αξία, και έχοντας στη διάθεσή μας αυτοκίνητα με κίνηση πίσω. Σε ελαφρύ αμάξωμα, όπως το Starlet πρώτης γενιάς, και σε πιο βαρύ των 1.100 κιλών, όπως οι Corolla.

Toyota Starlet

Οι χρυσοχέρηδες και το γυναικείο άρωμα

Νίκος Τσάδαρης: Δε χρειάζονται συστάσεις για τον συγγενή μας. Πρόεδρος της Ένωσης Συντακτών Αυτοκινήτου και Μοτοσυκλέτας, επικεφαλής δάσκαλος ασφαλούς οδήγησης μιας ωραίας προσπάθειας που συνεχίζεται. Μαζί του ο Άγγελος Ζήβας, εκπρόσωπος της επόμενης γενιάς, με καθαρό χέρι που προδίδει ποιότητα, κορυφαίος σε μια εποχή που έλαμψαν κάμποσοι. Ο Α.Ζ., συνεργάτης μας σε σημαντικά project, ένας από τους πραγματικούς λάτρεις του ελληνικού ιστορικού αυτοκινήτου, με απόδειξη. Μαζί του ο κ. Κώστας Συνετός, από τους τελευταίους gentlemen του χώρου.

Toyota Starlet

Την ομάδα συμπληρώνει ο Δημήτρης Αμαξόπουλος της… ιερής γενιάς των 40άρηδων με πλούσιο και διεθνές παλμαρέ, με εμπειρία στην άσφαλτο και αδυναμία στο χώμα και με ευρύτερες γνώσεις για το σπορ που υπηρετεί με συνέπεια μέσα από διαφορετικούς ρόλους. Δίπλα του (στην κυριολεξία) η νεαρή κ. Ελένη Βλαχαντώνη, που ήρθε για να μείνει από τα νότια της χώρας, όπου οι εξαιρετικοί χωματόδρομοι και οι θεατές με γνώση. Θέλει να διασκεδάσει, αλλά και να προσφέρει, και δεν το κρύβει. Την προδίδει άλλωστε το χαρακτηριστικό της βλέμμα, που εκφράζει ενδιαφέρον σε βάθος.

Στη συντροφιά για τη φωτογράφιση, και όχι μόνο, ο τοπικός αγωνιστικός άρχοντας κ. Καψάσκης Χαλιβελάκης και ο Τάκης Κουτσίκος, που οδηγώντας δεν έκρυψε το πάθος του για το τέρμα γκάζι σε μια συνάντηση διαρκείας με τον κόφτη στροφών. Παραπλεύρως του γράφοντα, κλασικά, ο Δημήτρης Βαζάκας, ο εθνικός μας πλοηγός.

Στους φακούς ο Γιάννης Αλμπανέλλης, σε ανοιχτή γραμμή με τον Θ.Η. που αναρρώνει από τον Covid-19 – τον «πέτυχε» μαζί με τον Μ. Σαλ. στο οδοιπορικό στη Μαγνησία, που δημοσιεύεται σε άλλες σελίδες του περιοδικού.

Toyota Starlet

Toyota Corolla ΚΕ 35

Ο Άγγελος ανοίγει το χορό. Με το γνωστό του πάτημα στο δρόμο, οπότε μένει έξω στο «βρώμικο», ελέγχοντας με μαεστρία -όπως κάθεται σχετικά μακριά- και αργεί για την είσοδο. Ο κινητήρας με τους 2EEK δεν έχει δύναμη, και αναλαμβάνει ο Άγγελος να αξιοποιήσει το πλαίσιο κατεβαίνοντας και να κρύψει τις αδυναμίες ανηφορίζοντας, ελέγχοντας το σπινάρισμα. Είναι σαφές πως εδώ οι τροχοί των 14 ιντσών και η εξελιγμένη ανάρτηση συνδυάζονται με τον οδηγό που καταθέτει τα διαπιστευτήριά του, θυμίζοντας την κλάση του, οδηγώντας και εξελίσσοντας.

Toyota Corolla ΚΕ 30

Έχουμε άποψη για τον οδηγό Δημήτρη Αμαξόπουλο. Έχει πάθος, του αρέσει να γνωρίζει, ενώ θέλει να ξέρει και αν
στην ex-Τάσος Γεμενής Corolla με τον 1.6 έχει γίνει η έξυπνη δουλειά. Η εξέλιξη της λεπτομέρειας, με τον Δημήτρη να εμπνέει την Τσούργιαννης Motorsport για έναν επιφανειακά βελτιωμένο κινητήρα, ώστε να συνδυάζεται το κοντό ελεγχόμενο διαφορικό με τις κλειστές σχέσεις που τον ικανοποιούν.

Toyota Starlet

Μαθημένος ο ίδιος να οδηγεί με το αμάξωμα, να κρατάει τη φόρα του αυτοκινήτου σε υψηλές τιμές στρίβοντας ελάχιστα και φρενάροντας δυνατά και με ίσιους τροχούς. Το χαμόγελο της Ελένης επιβεβαιώνει το ασφαλές του εγχειρήματος, ό,τι εισέπραξε επίσημα σε ώρα αγώνα, συνοδηγώντας δίπλα του, η κ. Χαρά Μωραΐτη, λίγες εβδομάδες νωρίτερα. Η Racing Star Corolla KE 30, την οποία στη δοκιμή οδήγησε και ο Τάκης Κουτσίκος, αποτελεί μια έξυπνη λύση για το Πρωτάθλημα.

Toyota Starlet

Θέλεις κάτι δυνατό για επιδόρπιο. Και ονειρεύεσαι το γκρι πρωτότυπο με έδρα την Ολυμπία, ενώ σκέφτεσαι τα κατορθώματα του Μανώλη Παναγιωτόπουλου, όταν παρακολουθείς τον Νίκο Τσάδαρη. Με το μπλε-πράσινο του Sir Takis. Με τον Νίκο Πετρόπουλο στο ΙΡΑ, με τον Δημήτρη Βαζάκα στα Σκούρτα και εδώ, αυτή η εξαιρετική κατασκευή έχει υπογραφή «Kirkos Racing». Έχουν δουλέψει σε βάθος στο Περιστέρι και δεν έχουν περιοριστεί στη σπεσιαλιτέ τους, τον κινητήρα. Ο Ν.Τ. κινήθηκε υπηρεσιακά όπως άλλοτε, με σεβασμό στην αποστολή.

Toyota Starlet

Ό,τι άλλωστε κάνει με χαρακτηριστική συνέπεια εδώ και 45 χρόνια. Σύμμαχοι του οδηγού το ελαφρύ αμάξωμα, η κρεμαγιέρα, το κιβώτιο και η ανάρτηση. Από τη στιγμή που θα αξιοποιήσεις σε βάθος και τον κινητήρα, δουλεύοντάς τον στις υψηλές στροφές, η αδρεναλίνη θα δημιουργήσει έναν γλυκό πονοκέφαλο που σε αναστατώνει. Είναι μικρό και ευέλικτο, και επιτρέπει στον οδηγό να γίνει ένα μαζί του, ώστε, από τη στιγμή που θα προκύψει η αμοιβαία εμπιστοσύνη ανάμεσα σε άνθρωπο και μηχανή, να γραφτούν χρόνοι εξωπραγματικοί για τις διαστάσεις του.

Toyota Starlet

Το Starlet πρώτης και δεύτερης γενιάς, με την κίνηση πίσω, αγωνιστικά τρομοκράτης, που χάρη σε οδηγούς όπως είναι ο Παναγιωτόπουλος, ο Κοκκίνης, ο Σταμάτης Αθανάσουλας κ.ά. έγραψε την ιστορία του στους ελληνικούς αγώνες. Σε παράλληλη πορεία με το Ford Escort RS 2000, και αυτή η ιστορία εκτίθεται περίφημα στην αίθουσα τροπαίων των ελληνικών αγώνων, όπως η κοινότητα των Ιστορικών αυτοκινήτων τύπου Sporting._ Σ. Χ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ