top icon
Παρουσιάσεις

Citroen C1

.

Έφτασε η στιγμή, να οδηγήσουμε και το τρίτο μέλος της συνεργασίας της Toyota με την PSA, το Citroen C1. H πρώτη μας επαφή μαζί του, έγινε στο Dinard της Γαλλίας και ήταν όπως ακριβώς το περιμέναμε. Καμία απολύτως διαφορά από τα άλλα δύο μέλη της πρωτοποριακής αυτής συνεργασίας, με εξαίρεση ίσως λίγο περισσότερους τριγμούς στο εσωτερικό που μπορεί να οφείλονταν και στο συγκεκριμένο μοντέλο της δοκιμής μας. Ευχάριστο και άνετο μέσα στους στενούς δρόμους της Γαλλικής πόλης, όπου και έγινε η δοκιμή του αυτοκινήτου, προκαλούσε τα βλέμματα ακόμη και των ίδιων των γάλλων που έχουν συνηθίσει από την Citroen, να τους «εξιτάρει» με τα μοντέλα αυτών των κατηγοριών.

Θυμίζουμε ότι το C1 θα διατίθεται, με τον γνωστό πλέον, τρικύλινδρο κινητήρα των 998 κ.εκ., απόδοσης 68 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπής 9,5 χλγμ. στις 3.600 σ.α.λ. Τιμές οι οποίες αντίστοιχα για το 1.400άρη πετρελαιοκίνητο C1, το οποίο ίσως να ενδιαφέρει και εμάς ύστερα από λίγους μήνες, μετατρέπονται σε 55 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 13 χλγμ. ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Το Citroen C1 θα είναι το δεύτερο, μετά το Toyota Aygo, το οποίο θα βγει στην γραμμή παραγωγής. Στην χώρα μας το περιμένουμε το αργότερο μέχρι τα μέσα  Νοεμβρίου ενώ οι ακριβείς τιμές του, δεν έχουν ακόμη οριστεί. Σύμφωνα πάντως με τους ανθρώπους της γαλλικής εταιρείας, θα είναι το φθηνότερο από τα τρία, τα οποία όμως θα έχουν ελάχιστη διαφορά το ένα από το άλλο. 

Facelift για το C3 και μικροεπεμβάσεις για το C2
 
Παράλληλα με την παρουσίαση του C1, στην Γαλλία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και την ανανεωμένη γκάμα των Citroen C3, C3 Pluriel και C2. To C3 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2002, γεγονός το οποίο μαζί με τον μεγάλο ανταγωνισμό στην αγορά, επέβαλε στην γαλλική εταιρεία το φρεσκάρισμα του μοντέλου της.
 
Στο εξωτερικό του γαλλικού supermini, οι αλλαγές έχουν να κάνουν με την νέα εμπρός μάσκα, τα νέα φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω του μέρος καθώς και με την διάθεση νέου σχεδιασμού ζαντών. Στα «εντός» του C3, οι μελλοντικοί αγοραστές του θα βρουν ένα ανανεωμένο ταμπλό με «πινελιές» αλουμινίου και με περισσότερα ποιοτικά στοιχεία από τον προκάτοχό του. Επίσης, το μοντέλο θα διατίθεται με ένα νέο ηχοσύστημα καθώς και νέα χειριστήρια αριστερά και δεξιά του τιμονιού. Όσο αφορά το C2, οι αλλαγές του είναι ίδιες με αυτές που έγιναν στο εσωτερικό του C3, κάτι που για τους ανθρώπους της Citroen δεν θεωρείται καν ως Face Lift.
 
Το ενδιαφέρον μας, κέρδισε στην παρουσίαση του C3, η αναγγελία για ένα νέο πετρελαιοκίνητο 1600άρη κινητήρα με τον οποίο θα εφοδιάζεται το νέο μοντέλο, απόδοσης 110 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπής περίπου 26 χλγμ. μόλις στις 1.750 σ.α.λ. Επιλογή, ίσως ιδανική, από την στιγμή που θα επιτραπεί και στην χώρα μας, η κίνηση με πετρελαιοκίνητα οχήματα. Επιπλέον, στην Γαλλία υπήρχε και η έκδοση «Stop & Start», η οποία θα διατίθεται από τα μέσα της επόμενη χρονιάς, έχοντας ως μεγάλο της πλεονέκτημα την εξοικονόμηση έως και 10% κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων.
 
Την ανανεωμένη σειρά των C3 και C2 την περιμένουμε στην χώρα μας στο τέλος της χρονιάς, ενώ οι τιμές τους δεν έχουν ακόμη οριστεί._Μ.Σαλ.

Ποιο αυτοκίνητο πιστεύετε ότι θα κερδίσει τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς»;

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ