Δοκιμές Ειδικές Διαδρομές

Αντίδοτο... «Ράλλυ Αττικοβοιωτίας 2020» με Mercedes-AMG A45 4Matic+ S

Θυμίζει ταινία τρόμου όλο αυτό στην εξέλιξή του. Άσκηση τρόμου που δεν έδειχνε τα δόντια της εξαρχής. Με δόση αφέλειας, λοιπόν, και αφού δε μας βρήκε ο ιός-φονιάς,να ’μαστε σε γνωστούς δρόμους, με όπλο ένα ελιξίριο ζωής.

«Μάρτης γδάρτης» λέει η παροιμία, αλλά νομίζεις ότι τα έχεις δει όλα. Επειδή ο καιρός εκφράζεται αλλοπρόσαλλα και ύπουλα, με το απρόβλεπτο που σκοτώνει τον προγραμματισμό σου. Ή, ακόμα χειρότερα, επειδή σ’ την πέφτουν μετανάστες που χορηγεί ο Τούρκος. Πταίσματα όμως όλα αυτά σε σχέση με ό,τι ζούμε, συνδεδεμένο με τον ιό-φονιά ανθρώπων, οπότε και λεπτομέρεια ό,τι συνδέεται με την καθημερινοτητα ή με τα όνειρά σου, που περνούν σε φάση pause.

Μένουμε σπίτι, αλλά νωρίτερα

Λίγες ημέρες πριν από τον περιορισμό κυκλοφορίας, μας διατέθηκε το... φάρμακο που ανασταίνει. Για τον κάθε έναν από εμάς αυτό είναι μια βόλτα στη δική του Τέλεια Διαδρομή, χωρίς όρια και προδιαγραφές. Κάθε επιλογή, με τις διαστάσεις της συνδεδεμένες και με τα βιώματα του καθενός. Εν προκειμένω χωρίς όρια, αλλά με συναίσθημα, από αυτήν τη Mercedes που δουλεύτηκε από την AMG αξιοποιώντας και το δόγμα «Α-Class». Χτύπημα χωρίς επιστροφή στον ανταγωνισμό, μια σφιχτή -απαγορευμένη σήμερα- χειραψία στον petrolhead. Σε αυτόν που έζησε, που ζει, αλλά και σε αυτόν που επιμένει δημιουργικά και ονειρεύεται.

Αν δε γνωρίζεις τον τρόπο, τη φιλοσοφία λειτουργίας της AMG, μπορεί και να ερμηνεύσεις επιφανειακά. Νέα, πραγματικά νέα η Α-Class του 2019, οπότε μετά την Α35, που αναζητά αντίπαλο αναμένοντας το S3, προέκυψε η Α45. Συνεχίζοντας, άλλαξαν με πιο επιθετική μάσκα, έπαιξαν με το χρώμα στα μαρσπιέ, αξιοποίησαν το νέο διαστημικό ταμπλό της Α200 στην καλύτερή του εκδοχή, με όλες τις οθόνες ενσωματωμένες, ώστε να ικανοποιούν χωρίς όμως να προκαλούν την αισθητική, και να ’μαστε. Για τη συνέχεια της ιστορίας, τούρμπισαν, άλλαξαν ρυθμίσεις, και κάπου ψηλά θα τη νιώσεις πιο δυνατή. «Και τι να τα κάνεις τα παραπάνω άλογα; Θα έχει χαθεί η ομοιογένεια της προηγούμενης», επιμένει ο... Ιζνογκούντ της συντροφιάς, που απαξιώνει και το drift mode. «Σιγά, το είχε το Focus RS μία γενιά πίσω» και, όντας λάτρης της ομοιογένειας, μπαίνει στην Α35, δένεται και σχεδιάζει σύννομη διαδρομή που ικανοποιεί και δεν εκθέτει.

Mercedes-AMG A45 4Matic+ S

AMG!

Καμία σχέση με την πραγματικότητα η παραπάνω αίσθηση της αρνητικής φιλοσοφίας. Δούλεψαν, δημιούργησαν, έριξαν άκυρο στον ανταγωνισμό και, το κυριότερο, όπως ο γνώστης αναμένει, ακόμα μία φορά επαλήθευσαν το μέγεθός τους. Οδηγείς αυτήν τη Mercedes, γνήσια ΑΜG με τη δημιουργική λογική της GT, και είναι σαφές: πρόκειται για αντιπαράθεση με τον ίδιο τους τον εαυτό. Παρουσίασαν μια Α45, η δική μας σε εκδοχή «S» με τους 421 ίππους (η σωστή!) σε χρώμα μουντό γκρι για πόλεμο, εντελώς αλλού και διαφορετική απ’ ό,τι γνωρίζαμε· το κυριότερο, διαφορετική απ’ ό,τι μπορείς να ερμηνεύσεις διαβάζοντας το εγχειρίδιο με τα τεχνικά της ή την προσεγμένη Τεχνική Σκοπιά του κ. Τσαντίλη, ως υποστήριξη της αίσθησης που μας οδηγεί...

Data vs Action=2

Με το συναίσθημα να φουντώνει στους ρυθμούς της αδρεναλίνης, από το πρώτο μέχρι το τελευταίο μέτρο. Τη συμπεριφορά της ανάρτησης-χαλί στη λειτουργία Comfort, που αποδεικνύεται πιο άνετη από της δικής σας Α200, αλλά… μεταμορφώνεται για την Τέλεια Ειδική Διαδρομή, την έχουμε συναντήσει ξανά. Σε R8 και σε RS5 - και δεν αναφερόμαστε σε λεπτομέρειες συνδεδεμένες με αναλογίες. Υπάρχει χάσμα σε σχέση με ό,τι γνωρίζουν οι φίλοι χρήστες μιας Α45 προηγούμενης γενιάς και με ό,τι άλλο αντίστοιχο κυκλοφορεί. Στα supercar οι μηχανικοί δίνουν βάρος ώστε η ανάρτηση να προσαρμόζεται σε κάθε «έδαφος», και τα σύνολα των 200.000 ευρώ να είναι αρεστά και ασφαλή σε κάθε χέρι. Παρένθεση: ο λόγος της διαχρονικής αξίας της «911». Η προσαρμογή μέσα από ομοιογένεια, ενίοτε και συνειδητά με επιμέρους εκπτώσεις και κατά περίπτωση, ταιριάζοντας τη δημιουργία τους στα «θέλω» και τα «πρέπει» κάθε αγοραστή.

Εδώ όμως έχουμε ένα χάτσμπακ που προσφέρεται ήδη και σε σεντάν-κουπέ, και άμεσα και σε GLA, στηρίζοντας το δόγμα με το αστέρι, με το κόστος να μην πλησιάζει τα 100.000 ευρώ, με δύο σελίδες εξοπλισμό, όπως η δική μας των 82.000 ευρώ.

Mercedes-AMG A45 4Matic+ S

Επαλήθευση

Η ουσία στο δρόμο, λοιπόν. Άλλωστε, εκεί κρίνεται η ποιότητα της ανάρτησης συνολικά, ενώ στη συνέχεια έχεις και την απάντηση για το πώς οι 400+ ίπποι από το 2λιτρο κινητήρα προσαρμόζονται, και με τι τρόπο. Είμαστε λάτρεις της επιλογής Sport+, με δηλωμένη αντιπάθεια στο παιχνίδι των ρυθμίσεων. Το 8άρι κιβώτιο στο χέρι για να παραμένεις προσηλωμένος, αφού στην ουσία η λειτουργία του δεν απέχει και πολύ στην επιλογή Auto. Σε «διαβάζει» και προσαρμόζεσαι, ενώ τα φρένα, σε διαστάσεις που δεν πρόλαβες στους αγώνες, ξεπερνούν το σύνολο και δε χρειάζονται υποστήριξη. Όμως για την αίσθηση τα κάνεις όλα, που επί του προκειμένου ξεπερνάει την εντύπωση. Ουσία, λοιπόν, και είναι… αυτονόητη η απενεργοποίηση του συστήματος ευστάθειας. Ας κάνουμε και κάτι εμείς, σκέφτεσαι, αφού ακόμη τα συναισθήματα συγκρούονται. Δεν μπορεί, κάπου θα υστερεί, όσο καλοί κι αν έχουν αποδειχθεί. Ο θόρυβος του κινητήρα συντονίζεται με το βάθος του γκαζιού και εκμηδενίζει την ποιότητα του ηχοσυστήματος. Άλλωστε, αυτή είναι μία απο τις διαφορές με την Α35. Εκεί έχεις λόγους ώστε να αναζητάς σταθμούς και να αυξομειώνεις την ένταση του ήχου.

Mercedes-AMG A45 4Matic+ S

Από το τιμόνι τα κάνω όλα

Ποιoς Βάλτερι Μπότας; Με λένε Στράτη και με την Ελένη, την κ. Ξενάκη, συνοδηγό, οργώνω τα Δερβενοχώρια, αφού αυτή την αίσθηση απαιτείται να τη μοιράζεσαι, προσφέροντας και εικόνα με χρώμα στον κ. Ηλιόπουλο. Έχεις ζήσει εδώ. Ήταν χώμα, αργότερα προστέθηκε άσφαλτος, και σήμερα είναι παντού μόνο άσφαλτος. Τα πρώτα ασφάλτινα κομμάτια είναι πάνω από τριάντα ετών -σε κάθε κατεύθυνση- και δείχνουν ήδη κουρασμένα, με το βαρύ χειμώνα να αφήνει τα σημάδια του.

Έχουμε όμως στο χέρι μηχανή που ζει για το μικτό, και μάλιστα προσαρμόζεται σε κάθε περίπτωση με υποδειγματική ακρίβεια. Επιμένουμε στις ρυθμίσεις μας και αξιοποιώντας τον άδειο δρόμο, λόγω και των δεδομένων κακών συγκυριών, οδηγούμε γρήγορα, χωρίς να διαλέγουμε πατήματα σε σχέση με το οδόστρωμα. Το γκρι της κατασκευής ταιριάζει απόλυτα με τη μαύρη καλή άσφαλτο, και ο ρυθμός εδώ, έτσι με αυτό, είναι επιπέδου 992-911-4S, με ό,τι σημαίνει αυτός ο κωδικός για τον γράφοντα. Όντας ένα κομμάτι ατσάλι απόλυτα ζυγισμένο, σου προσφέρει κατευθυντικότητα επιπέδου Cayman με τον κινητήρα στη μέση, και αυτό το αποτέλεσμα μόνο Γερμανοί Παγκόσμιοι μπορούν να το προσφέρουν. Αναμενόμενες οι επιδόσεις τους στην GT, πιθανόν αντίστοιχες στην 4θυρη εκδοχή της - που δεν είχαμε την τιμή να οδηγήσουμε (το rotation μεταξύ των ΜΜΕ κάνει θρύψαλα την ψυχή και την ιστορία ημών και της Mercedes).

Εδώ λοιπόν πιστοποιείται η κλάση τους. Η σαφής διαφορά με το χθες και με την Α35, με ατού στην «S» σήμερα τη συμπεριφορά της...

Mercedes-AMG A45 4Matic+ S

Κατηφορίζοντας...

Αν η δική σας προηγούμενη Α45, όπως της κ. Λάμδα, ζει για να ανηφορίζει, η Α35, όπως αυτή του κ. Πάνου Ισμαήλου, ζει για καμπές και κεκτημένες ταχύτητες, όπου διαπιστώνεται και η ποιότητα κύλισης. Για τη νέα A45 S με τους 421 ίππους και με ό,τι άλλο συνδυάζεται, αυτά είναι τα αυτονόητα. Η διαφορά εντοπίζεται εκεί που ο δρόμος γλιστράει, έχει λακκούβες και αρνητική κλίση. Αυτό είναι το αγαπημένο της τερέν. Εδώ ο γνώστης θεωρητικά θέλει καλή Μ2, ώστε να ξέρει συνεχώς και σε όλη τη δύσκολη διαδρομή, που απαιτεί φιλική μηχανή, πώς θα ελέγχει με το τέλειο τιμόνι τον πίσω άξονα με την κίνηση. Απαιτείται όμως γνώση υψηλού επιπέδου για όλο αυτό. Εδώ, σήμερα, τώρα με την «S», όλα αυτά γίνονται στον ίδιο ρυθμό από έναν λιγότερο ειδικό. Ο πραγματικά ειδικός; Έχει στα χέρια του χρυσάφι και οφείλει να επιστρατεύσει το μυαλό του, να το συνδυάσει με την εμπειρία του, να απελευθερώσει τα συστήματα επιλέγοντας ακόμα και Race και να αξιοποιήσει ένα σύνολο κλάσης RS4, σε επίπεδο σπορ τύπου 2+2 στην πλέον επιεική σύγκριση. Δεν έχουμε καμία αμφιβολία. Αυτή η κατασκευή-δημιουργία θα παιδέψει και supercar σε δύσκολες, σε βρόμικες συνθήκες, όντας αντίστοιχα απολαυστική και στις καθαρές. Αν η ανάρτηση εκπλήσσει και ο κινητήρας εντυπωσιάζει από τις 1.000 μέχρι τις 7.200 σ.α.λ. σε τέλεια αρμονία με το κιβώτιο, το τιμόνι και τα φρένα αποτελούν τις σταθερές αξίες. Η σφραγίδα από τη μετάδοση, με προτεραιότητα στον πίσω άξονα. Όπως για παράδειγμα σε ένα ΤΤ RS, χωρίς όμως την υπερβολή της Audi στην προστασία. Πιο απελευθερωμένη η μετάδοση της δύναμης, και αυτή η λειτουργία που ψάξε και σε παραγωγή δε θα βρεις, έχει μαλώσει με την υποστροφή. Τη δε υπερστροφή δε θα την προκαλέσεις. Προκύπτει και ελέγχεις, με δεδομένο ότι έχεις το κιβώτιο στη χειροκίνητη λειτουργία, ώστε να μη σε αποσυντονίσει η πιθανή αλλαγή την ώρα που διασκεδάζεις παίζοντας με την πρόσφυση. Απλώς καθαρόαιμο, σε συσκευασία διακριτικής πολυτέλειας με στυλ!

Mercedes-AMG A45 4Matic+ S

Δεν έχεις λέξεις...

Είναι εκτός περιγραφής μέσω των πλήκτρων ο τρόπος της. Με στοιχεία EVO σε αγριάδα, Α35 σε ρυθμό 7/10 και σπορ αυτοκινήτων 2+2 ή μόνο για 2, με τον κινητήρα στο κέντρο ή και πιο πίσω, όντας συνολικά κατασκευή πολλών καρατίων. Προσβάλλουν μάλιστα οι συγκρίσεις στην περίπτωσή της, οπότε και επιβεβαιώνει με ακρίβεια το δόγμα Α-Class στην κορυφαία του εκδοχή.

Δεδομένο το στυλ της ακόμα και σταθμευμένη, αλλά η προσωπικότητά της αποδεικνύεται έκπληξη σε σχέση με ό,τι γνωρίζαμε και την τοποθετεί πολύ ψηλά, με βασικό πλεονέκτημα την προσαρμογή της σε κάθε έδαφος. Απολαυστική σε βαθμό 9,9/10, είτε τη μετακινείς με γραβάτα είτε την οδηγείς, αναζητώντας τη διέξοδο που απαιτούν οι συνθήκες που ζούμε και μας καθηλώνουν. Τα σέβη μας στους δημιουργούς και σε όσους την αποκτήσουν._ Σ. Χ.

Mercedes-AMG A45 4Matic+ S

«Α» to the max

Το νέο αυτό 4κύλινδρο διαμάντι της AMG παράγεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Αφάλτερμπαχ, πάντα κάτω από την αρχή «one man, one engine». Αυτό σημαίνει ότι στην καινοτόμο γραμμή παραγωγής η συναρμολόγηση γίνεται εξ ολοκλήρου στο χέρι.

Σε σχέση με τον Μ260 της Α35 ή τον Μ133 της προηγούμενης Α45, ο νέος ουσιαστικά Μ139 (μιας και υιοθετεί πολλές λύσεις που είδαμε στον μεγαλύτερο και ισχυρότερο 4λιτρο V8 της Mercedes-AMG) τοποθετήθηκε στη νέα Α45, αφού πρώτα περιστράφηκε κατά 180 μοίρες ως προς τον κατακόρυφο άξονα. Έτσι, το τούρμπο μαζί με την πολλαπλή εξαγωγής βρίσκονται τώρα πίσω και πλάι, ενώ η πολλαπλή εισαγωγής ήρθε μπροστά, κάτι που διασφαλίζει την παροχή φρέσκου αέρα, με τους απαιτούμενους αεραγωγούς να έχουν μικρότερο μήκος και να χρειάζονται λιγότερες παρακάμψεις. Έτσι, δε χρειάστηκε να μεγαλώσει η μετωπική επιφάνεια, διατηρώντας τη μέγιστη δυνατή αεροδυναμική αποτελεσματικότητα.

Mercedes-AMG A45 4Matic+ S

H απόδοση στην έκδοση S έχει σκαρφαλώσει στους 421 ίππους και στα 500 Nm ροπής (έναντι 387 ίππων και 480 Nm της στάνταρντ έκδοσης), κάτι που μεταφράζεται σε 211 ίππους/λίτρο, νούμερο το οποίο θα ζήλευαν πολλά εξωτικά supercar. Πρόκειται για έναν σχετικά πολύστροφο κινητήρα, καθώς η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 6.750 σ.α.λ., ενώ ο κόφτης επενεργεί λίγο αργότερα, στις 7.200 σ.α.λ. Αυτή η απόδοση επιτρέπει στην Α45 S των 1.635 κιλών να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ., με την ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 270 χλμ./ώρα.

Ο εξ ολοκλήρου αλουμινένιος κινητήρας υιοθετεί την αγωνιστική φιλοσοφία κατασκευής τύπου closed deck, κάτι που εξασφαλίζει ακαμψία παρά το χαμηλό βάρος των 160 κιλών, ενώ επιτρέπει να αναπτυχθούν πιέσεις καύσης της τάξης των 160 bar. Στην κεφαλή η επανατοποθέτηση υπό (ελαφρά) γωνία των μπεκ και των μπουζί επέτρεψε τη χρήση μεγαλύτερων βαλβίδων εξαγωγής. Ο μεταβλητός έλεγχος των εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής πλαισιώνεται από το σύστημα camtronic για αυτόν της εξαγωγής. Για πρώτη φορά το σύστημα εισαγωγής είναι δύο σταδίων, με άμεσο (που λειτουργεί με πίεση έως και 200 bar) και έμμεσο ψεκασμό με επιπλέον αυλούς εισαγωγής με ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες. Σε ό,τι αφορά την ψύξη, υπάρχουν ξεχωριστά κυκλώματα για το μπλοκ και την κεφαλή, με διαφορετικές αντλίες νερού. Εκτός από νερό και λάδι, χρησιμοποιείται ακόμα και φρέσκος αέρας για την ψύξη του τούρμπο, ενώ για τον παρεχόμενο αέρα χρησιμοποιείται ένα έμμεσο ιντερκούλερ δύο σταδίων. Η νέα διπλού αυλού (twinscroll) τουρμπίνα λειτουργεί σε πίεση 2,1 bar (έναντι 1,9 της στάνταρντ έκδοσης), όπου για πρώτη φορά υπάρχουν ρουλεμάν στους άξονες του συμπιεστή και της τουρμπίνας, για περιορισμό των τριβών. Έτσι, ο συμπιεστής έχει αμεσότερη απόκριση και μπορεί να φτάσει ταχύτερα στο ανώτερο όριο περιστροφής των 169.000 σ.α.λ., πλαισιώνεται από μία ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σκάστρα (wastegate), ενώ υπάρχει δυνατότητα overboosting κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης.

Mercedes-AMG A45 4Matic+ S

Στη μετάδοση τον πρώτο λόγο έχει το νέο κιβώτιο AMG Speedshift διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων, όπου μέσω των προγραμμάτων οδήγησης του AMG Drive Select (οι διαθέσιμες επιλογές είναι Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Individual και Race) ο οδηγός μπορεί να μεταβάλει τα χαρακτηριστικά λειτουργίας που σχετίζονται με την απόκριση του κινητήρα, την επιτάχυνση και τις αλλαγές σχέσεων, της τετρακίνησης και του ήχου. Η λειτουργία Race Start είναι στάνταρντ, ενώ, προκειμένου να είναι πιο αδιάκοπη η παροχή ισχύος, η τροφοδοσία διακόπτεται στιγμιαία στα ανεβάσματα, την ώρα που τα κατεβάσματα διευκολύνονται από μια χαρακτηριστική διπλογκαζιά. Μετά το κιβώτιο, η ισχύς περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αμιγώς ηλεκτρομηχανικού (αντί για ηλεκτροϋδραυλικό) συστήματος, που αποτελείται από την τετρακίνηση 4Matic+ και το AMG Torque Control. Το τελευταίο ελέγχει την κατανομή της ροπής σε κάθε έναν από τους πίσω τροχούς μέσω δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενων πολύδισκων συμπλεκτών. Μέσω του AMG Dynamics, o οδηγός μπορεί να μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά απόδοσης της τετρακίνησης επιλέγοντας ένα από τα προγράμματα Basic, Advanced, Pro και Master. Στάνταρντ στην Α45 S είναι το drift mode, με εντονότερα πισωκίνητα χαρακτηριστικά και μεγαλύτερα ποσοστά ροπής να μεταφέρονται στους πίσω τροχούς. Αξίζει να σημειωθεί πως το drift mode ενεργοποιείται μέσω των paddles για την αλλαγή των σχέσεων στο πρόγραμμα Race, και μόνο με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας στη θέση off (σ.σ.: εκτός από την on υπάρχει και μια «ενδιάμεση» θέση).

Mercedes-AMG A45 4Matic+ S

Αλλαγές έχουν γίνει και στο σύστημα διεύθυνσης, μέσω μιας διαφορετικής έδρασης της κρεμαγιέρας που διαθέτει μεταβλητό βήμα (φυσικά η υποβοήθηση μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα), ενώ διαφορετικές είναι και οι ρυθμίσεις ελατηρίων/αμορτισέρ και αντιστρεπτικών, με το σύστημα της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης απόσβεσης τριών σταδίων, AMG Ride Control, να είναι έξτρα. Επίσης, το εμπρός μετατρόχιο είναι αυξημένο, την ώρα που στην ανάρτηση τα εμπρός γόνατα ΜακΦέρσον έχουν δεχθεί επιπλέον ενισχύσεις. Στο πίσω μέρος η διάταξη αποτελείται από τρία εγκάρσια στελέχη και έναν υστερούντα βραχίονα, όπου το υποπλαίσιο στήριξης είναι άκαμπτα εδρασμένο. Σε σχέση με την απλή έκδοση, η Α45 S διαθέτει ενισχυμένα εμπρός φρένα, που αποτελούνται από κόκκινες 6πίστονες δαγκάνες με δίσκους 360 χλστ.

Εξωτερικά δεν υπάρχει περίπτωση να μπερδέψεις την Α35 με την Α45. Τα διαπιστευτήρια της κορυφαίας έκδοσης δεν είναι άλλα από τη χαρακτηριστική μάσκα με τις δώδεκα κάθετες γρίλιες. Από εκεί και πέρα, ξεχωρίζει ο εμπρός προφυλακτήρας με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τον αεροδυναμικό διαχωριστή (spliter) και τα επιπλέον φτεράκια στις άκρες. Με το night package οι τονισμένες λεπτομέρειες του bodykit είναι βαμμένες σε μαύρη απόχρωση, ενώ στο πίσω μέρος, πέρα από τη μεγάλη αεροτομή, ξεχωρίζουν χαμηλά στον προφυλακτήρα ο διαχύτης με τα δύο κάθετα πτερύγια και οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης (η οποία διαθέτει εσωτερικό φλαπ για τη μεταβολή των ηχητικών χαρακτηριστικών)._ Σ. Τ.

Mercedes-AMG A45 4Matic+ S

Mercedes-AMG A45 4Matic+ S

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.991 κ.εκ.

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 421 ίπποι/6.750 σ.α.λ.

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 500 Nm/5.000-5.250 σ.α.λ.

ΚΙΝΗΣΗ: Στους τέσσερις τροχούς

ΚΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο διπλού

συμπλέκτη 8 σχέσεων

ΑΝΑΡΤΗΣΗ EΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Τεσσάρων συνδέσμων

ΤΡΟΧΟΙ ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: 245/35-19

ΜΗK.xΠΛ.xΥΨ.: 4.445x1.850x1.412 χλστ.

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.729 χλστ.

ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ: 341 λίτρα

ΒΑΡΟΣ: 1.635 κιλά

0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 3,9 δλ.

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 270 χλμ./ώρα

ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 14,6 λίτρα/100 χλμ.

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 192 γρ./χλμ.

TIMH: 82.730 ευρώ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΘΑΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου