X
Δοκιμές

Εκδράμουμε με το DS 7 E-Τense 300 4×4

Ένα plug-in υβριδικό SUV, ένας δημοφιλής ορεινός προορισμός, μαζί με την πολυτέλεια και την άνεση του τετρακίνητου DS 7 των 300 ίππων, αποτελούν εχέγγυα μιας ευχάριστης εκδρομής.

Με δεδομένο ότι ο όρος «premium» έχει γίνει πια καραμέλα στα χείλη των περισσότερων κατασκευαστών, το επόμενο ορόσημο στην κλίμακα διαφοροποίησης έχει να κάνει με τον όρο «luxury», τον οποίο υποστηρίζει με σθένος το μεγαλύτερο SUV στην γκάμα της DS. Μάλιστα, η πρόσφατη ανανέωση στο DS 7 το φρεσκάρει με έναν διακριτικό τρόπο, χωρίς να το διαφοροποιεί ριζικά.

Το ανάγλυφο του ρύγχους δε χρειάστηκε να πειραχτεί, πέρα από κάποιες μικροαλλαγές στα φτερά και στη μάσκα, η οποία δείχνει τώρα αρκετά πιο πλατιά και οριοθετείται από αυτά τα περίτεχνα φώτα ημέρας, τα οποία μαζί με τους αποτελεσματικότερους προβολείς LED συνθέτουν τη νέα φωτιστική υπογραφή του DS 7. Τα πίσω φώτα έχουν γίνει και αυτά πιο λεπτά, έχοντας διατηρήσει το τρισδιάστατο εφέ που δημιουργεί αυτό το φωτεινό τους πλέγμα.

Η πέμπτη πόρτα έχει επανασχεδιαστεί με πιο έντονες γραμμές, ενώ το όνομα «DS AUTOMOBILES» αντικαθιστά το «CROSSBACK», που αφαιρέθηκε πια από την ονομασία του μοντέλου.

Στο ίδιο μήκος αναθεώρησης βρίσκεται και το εσωτερικό, με τις προσπάθειες να επικεντρώνονται στα υλικά των επενδύσεων και στην ψηφιοποίηση των συστημάτων. Αυτό το τελευταίο έχει να κάνει κατά κύριο λόγο με την ενσωμάτωση του DS Iris system, ενός νέου λειτουργικού συστήματος που είναι πλήρως διαμορφώσιμο και υποστηρίζεται από αναγνώριση φωνής.

Η νέα οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας 12 ιντσών διαθέτει ένα μενού που αποτελείται από widget για εξατομικευμένη πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες, ενώ επιτρέπει την προβολή εικόνας από τις νέες ψηφιακές κάμερες υψηλής ανάλυσης εμπρός και πίσω.

Ελαφρώς μεγαλύτερος (12,3 ίντσες) είναι και ο ανανεωμένος πίνακας οργάνων, που εμπλουτίζεται με νέα γραφικά και χρώματα, τα οποία συνδυάζονται ιδανικά με τις άφθονες δυνατότητες παραμετροποίησης, που ακολουθούν το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης.

Το πρώτο πράγμα όμως που (συνεχίζει να) σε κερδίζει στο ανανεωμένο εσωτερικό του DS 7 είναι αναμφίβολα το επίπεδο πολυτέλειας που απορρέει από την αξιοποίηση φινετσάτων υλικών, όπως είναι το δέρμα Nappa και η περίτεχνη τεχνοτροπία φινιρίσματος που καλύπτει το ταμπλό και τις επενδύσεις των θυρών, με τη σημασία στη λεπτομέρεια να τονίζεται από την απουσία εμφανών ενώσεων, τις «μαργαριταρένιες» ραφές και, φυσικά, τον ανακλινόμενο αναλογικό χρονογράφο BRM R180, που κοσμεί την κορυφή του ταμπλό.

Προσπερνάς τις λίγες εργονομικές ιδιαιτερότητες (όπως η θέση των διακοπτών για ηλεκτρικά παράθυρα και τα μπερδεμένα υπομενού του συστήματος πολυμέσων) και αξιοποιείς τις άφθονες θήκες για μικροαντικείμενα, και μαζί με τους επιβαίνοντες απολαμβάνεις μια πλουσιοπάροχη προσφορά χώρων (κάτι που αφορά και τα 541 λίτρα του πορτ μπαγκάζ), κάτι διόλου αυτονόητο σε ένα plugin SUV, ακόμα και αυτών των διαστάσεων.

Η όλη εμπειρία γίνεται ακόμα πιο ευχάριστη χάρη στη μεγάλη ανοιγόμενη ηλιοροφή και στα εμπρός καθίσματα με την πολύ σωστή στήριξη και τη δυνατότητα μασάζ και εξαερισμού.

Απόδραση στη Δίρφυ με το DS 7 300 E-Τense 4×4

Με αφετηρία το Θριάσιο, είχαμε το περιθώριο για μια μίνι απόδραση, λαμβάνοντας υπόψη και τα φωτογραφικά «θέλω» του Γιάννη Κουσκούτη. Αυτήν τη φορά, όμως, τον πρώτο λόγο είχε ο άστατος καιρός toy Μάϊου, καθώς η εφαρμογή του τηλεφώνου έδειχνε πολλές μεσημεριανές βροχές.

Τελικά αποφασίσαμε ότι μια αστραπιαία εκδρομή μέχρι τη Στενή Ευβοίας θα προσέφερε το απαραίτητο φωτογραφικό background. Με δεδομένο δε ότι ήταν αρκετά νωρίς και η κίνηση στην Αττική Οδό ήταν ακόμη «στα ντουζένια της», επιλέξαμε την απείρως πιο ήσυχη διαδρομή Ελευσίνας-Δερβενοχωρίων. Αν μάλιστα είσαι και αρκετά τυχερός στο ανέβασμα μέχρι τη Στεφάνη, ώστε να μη διασταυρωθείς με πολλά φορτηγά, τότε ξέρεις ότι θα είναι μία από εκείνες τις ωραίες ημέρες.

Πολύ γρήγορα το ανέβασμα με τις κλειστές στροφές «ξεζούμισε» την μπαταρία του plugin υβριδικού συστήματος, η οποία σε αυτή την ανανεωμένη εκδοχή έχει μεγαλώσει ελαφρώς σε χωρητικότητα (από 13,2 σε 14,2 kWh), χωρίς πάντως σημαντικές αλλαγές στην αυτονομία, η οποία κυμαίνεται από 40 χλμ. σε ανοιχτό δρόμο, έως και οριακά πάνω από 50 χλμ. σε ήπιες αστικές συνθήκες.

Παρά την έντονη ανωφέρεια σε αυτό το τμήμα της διαδρομής, το υβριδικό σύστημα δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στη μετακίνηση των 1.836 κιλών του DS 7 των 300 ίππων. Οι 200 ίπποι του βενζινοκινητήρα, η κλιμάκωση του κιβωτίου των 8 σχέσεων και η περιστασιακή υποβοήθηση του/των ηλεκτροκινητήρων εμπνέουν απόλυτη σιγουριά ακόμα και σε ένα «δύσκολο» προσπέρασμα.

Ενεργοποιώντας μάλιστα το σπορ πρόγραμμα οδήγησης, διαπιστώνεις ότι το σύστημα σου δίνει την ευχέρεια επιλογής των σχέσεων του κιβωτίου, μέσω των σταθερών paddles στα μπράτσα του τιμονιού, κάτι που βοηθάει στην έξοδο των πιο αργών στροφών.

Σε μια τόσο κλειστή διαδρομή το DS 7 δείχνει να μη βολεύεται εάν προσπαθήσεις να κινηθείς πολύ σβέλτα. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης και το ελαφρύ τιμόνι, που δεν εμπνέουν στον γρήγορο ρυθμό (άλλωστε τώρα πια το DS 7 έχει αποκτήσει και ένα νέο, σπορτίφ αδελφάκι στην κορυφαία έκδοση των 360 ίππων), βρίσκονται στο στοιχείο τους όταν λίγο αργότερα έχεις περάσει πια τα Σκούρτα και κατευθύνεσαι προς Χαλκίδα.

Σε πιο φαρδύ δρόμο με ανοιχτές στροφές, το DS 7 ξεδιπλώνει τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του, με την ενεργητική ανάρτηση DS Active Scan να «διαβάζει» το δρόμο προσαρμόζοντας τη λειτουργία των αμορτισέρ. Η σημειωτόν διαδρομή από τον γνωστό κυκλικό κόμβο μέχρι τη διασταύρωση στην Νέα Αρτάκη είναι μια αναπόφευκτη παρένθεση έντονης κίνησης, αφού από εκεί και πέρα το σκηνικό επανέρχεται σε αυτό της τυπικής ελληνικής υπαίθρου.

Η μεγάλη «παγίδα» καραδοκεί στη Στενή, και πιο συγκεκριμένα στις γνωστές ταβέρνες, όπου, αν υποκύψεις και σταματήσεις για φαγητό, δύσκολα θα καταφέρεις να συνεχίσεις το δρόμο σου, χωρίς το απαραίτητο διάλειμμα για ξεκούραση-χώνεψη. Οι ανάγκες της φωτογράφισης δε μας άφησαν το περιθώριο ούτε για έναν σύντομο καφέ, οπότε συνεχίσαμε να ανηφορίζουμε τη φιδωτή διαδρομή.

Φτάνοντας λοιπόν στο υψηλότερο σημείο, όπου συνήθως φωτογραφίζουμε, καλείσαι να πάρεις μια απόφαση. Είτε να συνεχίσεις προς Στρόπωνες και την περίφημη παραλία της Χιλιαδούς, είτε να γυρίσεις προς τα πίσω. Επιλέξαμε το δεύτερο, με μία σύντομη στάση στο κοντινό ορειβατικό καταφύγιο.

Αυτή η μικρή εκτός δρόμου διαδρομή λόγω εποχής είναι ευτυχώς τελείως στεγνή, αλλά ακόμα και έτσι τα αμιγώς ασφάλτινα Michelin χρειάζονται τη συνεισφορά της ηλεκτρικής τετρακίνησης για να τα βγάλουν πέρα με ορισμένα σημεία στα οποία ήθελε να φωτογραφίσει ο συνεπιβάτης μας.

Μπορεί μέχρι εδώ η κατανάλωση να έχει σκαρφαλώσει πάνω από τα 9 λίτρα/100 χλμ., όμως η παρατεταμένη κατάβαση της επιστροφής μέχρι τη Νέα Αρτάκη γίνεται με άφθονη ανάκτηση ενέργειας και πολύ αραιή ενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα, κάτι που επανέφερε τη μέση τιμή στα φυσιολογικά επίπεδα, που είναι γύρω στα 6 λίτρα/100 χλμ.

H μέση οδός

Ένα luxury SUV, όπως είναι το DS 7, έχει και το ανάλογο κόστος. Αυτό καθορίζεται από τη γαλλική φιλοσοφία, που βρίσκει εφαρμογή σε κάθε πτυχή του χαρακτήρα του, από την αδιαμφισβήτητη άνεση μέχρι και αυτό τον ξεχωριστό συνδυασμό πολυτέλειας και στυλ. H διαθέσιμη γκάμα του ανανεωμένου DS 7 περιλαμβάνει τέσσερις εναλλακτικές, με τις τρεις εξ αυτών να είναι εξηλεκτρισμένες, καθώς βασίζονται στην καταξιωμένη plugin υβριδική τεχνολογία του ομίλου Stellantis, αφήνοντας έτσι την πετρελαιοκίνητη παραλλαγή να αποτελεί τη μοναδική αμιγώς θερμική υλοποίηση. Σε ό,τι αφορά λοιπόν τις plugin εκδόσεις, η έκδοση των 300 ίππων δείχνει να αποτελεί τη χρυσή τομή, με δεδομένη τη μικρή διαφορά από τη δικίνητη παραλλαγή και την αρκετά «αλμυρή» κορυφαία έκδοση._ 4Τ

DS 7 E-TENSE 300 4×4

ΥΠΕΡ//ΑΝΕΣΗ//ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ//ΧΩΡΟΙ//ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΙΒΩΤΙΟΥ

ΚΑΤΑ//ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ

DS 7 E-TENSE 300 4x4

ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: β/κ + 2 η/κ >ΚΥΒΙΣΜΟΣ (β/κ): 1.598 κ.εκ. >ΙΣΧΥΣ (β/κ): 200 ίπποι/6.000 σ.α.λ. >ΡΟΠΗ (β/κ): 300 Nm/3.000 σ.α.λ. >ΙΣΧΥΣ (εμπρός η/κ): 110 ίπποι >ΙΣΧΥΣ (πίσω η/κ): 113 ίπποι >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ: 300 ίπποι >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΡΟΠΗ: 520 Nm >ΚΙΝΗΣΗ: Στους τέσσερις τροχούς >KΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο 8 σχέσεων >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Πολλαπλών συνδέσμων >ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 14,2 kWh >ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.593×1.906×1.625 χλστ. >ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.738 χλστ. >ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 541-1.752 λίτρα >ΒΑΡΟΣ: 1.836 κιλά >0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 5,9 δλ. >ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 235 χλμ./ώρα >ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 6,9 λτ./100 χλμ. >ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 27 γρ./χλμ. >ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ AYTONOMIA ΔΟΚΙΜΗΣ: 44 χλμ. >ΦΟΡΤΙΣΗ (AC): 115 λεπτά (7,4 kW) >ΤΙΜΗ: 57.000 ευρώ

O AΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Κάποτε θα μιλούσαμε για εξαίρεση, πλέον όμως τα PHEV SUV εκμεταλλεύονται στο έπακρο τις ευνοϊκές διατάξεις της νομοθεσίας για εταιρικούς χρήστες, κάτι που αντικατοπτρίζεται στα εμπορικά πεπραγμένα. Δυναμικά λοιπόν έκλεισε το πρώτο τετράμηνο της χρονιάς για τα plug-in υβριδικά μοντέλα της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα, οι συνολικές ταξινομήσεις στα plug-in υβριδικά μοντέλα για την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου 2023 έφτασαν τις 2.200 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση κατά 21,7% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο της περασμένης χρονιάς (Ιανουάριος-Απρίλιος 2022: 1.807 μονάδες).

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), το plug-in υβριδικό μοντέλο που κατέλαβε την πρώτη θέση στον σχετικό εμπορικό πίνακα την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου 2023 είναι η Mercedes-Benz GLA, με 237 μονάδες. Στις δύο επόμενες θέσεις βρέθηκαν το Volvo XC40 και η BMW X1, με 192 και 158 ταξινομήσεις, αντίστοιχα. Την πρώτη τετράδα κλείνει το Jeep Compass με 153 μονάδες, ενώ στην πέμπτη θέση βρίσκεται το Peugeot 3008 με 106 αυτοκίνητα.

Audi Q3 45 TFSI e

Tο Audi Q3 στην ισχυρότερη παραλλαγή του γερμανικού PHEV συστήματος βασίζεται στον 1.400άρη TSI των 150 ίππων, στον ηλεκτροκινητήρα των 115 ίππων και στην μπαταρία των 13,4 kWh. Μόνο που το premium CSUV έχει μία παραλλαγή αμαξώματος για κάθε γούστο, αφού πέρα από τη συμβατική έκδοση υπάρχει και η Sportback εκδοχή, η οποία έρχεται να σταθεί απέναντι σε κάθε λογής crossover σπορτίφ ανταγωνιστικές προτάσεις, ειδικά με την προσθήκη του πακέτου S line.

BMW X1 xDrive 30e

 

 

Η τρίτη γενιά της Χ1 είναι πιο ώριμη και δυναμική από ποτέ, διαθέτοντας μια ευρύχωρη καμπίνα, εμπλουτισμένη με την τεχνολογική εικόνα της στάνταρντ οθόνης ελέγχου Curved Display. Τώρα πια όμως προσφέρει δύο PHEV εκδόσεις, όπου εκτός από την (προϋπάρχουσα) 25e των 245 ίππων, υπάρχει πλέον και η νέα 30e των 326 ίππων, που προκύπτει από τον υψηλότερο συνδυασμό θερμικής και ηλεκτρικής απόδοσης. Σημαντικό πλεονέκτημα είναι η τοποθέτηση του ηλεκτροκινητήρα στους πίσω τροχούς, που δημιουργεί τετρακίνητες συνθήκες μετάδοσης.

Kia Sportage PHEV 265 PS 4WD

Το Sportage μοιράζεται την ίδια υβριδική τεχνολογία με το αδελφάκι του, το Hyundai Tucson. To σύστημα αποτελείται από έναν 1.600άρη τούρμπο κινητήρα 180 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 91 ίππων ενσωματωμένο στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων και μία μπαταρία 13,8 kWh. Στάνταρντ είναι η τετρακίνηση, η οποία, σε αντίθεση με την ηλεκτρική υλοποίηση των BMW και DS, εδώ βασίζεται σε ένα ondemand ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό σύστημα για την κατανομή της ροπής σε όλους τους τροχούς.

Lexus NX 450h+

Στην τελευταία του γενιά το Lexus NX μεγάλωσε σημαντικά, κάτι που το τοποθετεί στο ανώτερο άκρο της κατηγορίας, φλερτάροντας μάλιστα με αρκετά μοντέλα από την επόμενη κατηγορία. Συνεχίζει να διαθέτει το καταξιωμένο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα στην έκδοση 350h, τώρα πια όμως έχει αποκτήσει και μία ισχυρότερη παραλλαγή 309 ίππων, που συνοδεύεται από δυνατότητα επαναφόρτισης από εξωτερική πηγή. Αυτό όμως δεν έχει αλλοιώσει στο ελάχιστο τη βελούδινη ποιότητα κύλισης που χαρακτηρίζει τα οχήματα της εταιρείας, πλαισιωμένη από τη γνωστή εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και απόλυτα ικανοποιητικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Μercedes GLA 250e

Η Mercedes, χάρη στην ευελιξία της μικρής της πλατφόρμας και την ποικιλία αμαξωμάτων, διαθέτει ήδη μία πλούσια γκάμα τέτοιων μοντέλων 250e με εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα, μεταξύ αυτών φυσικά και την GLA. Παρά την πίσω ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα, κάτι που της στερεί το κάτι παραπάνω στην ποιότητα κύλισης, το υβριδικό σύστημα της Mercedes τα καταφέρνει περίφημα σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, αλλά και τα χαρακτηριστικά οικονομίας και ανάκτησης ενέργειας. Η μεγάλη μπαταρία χωρητικότητας 18,1 kWh (μικτή) εξασφαλίζει μια αυτονομία γύρω στα 70 χλμ., απόσταση που μπορεί να αυξηθεί περαιτέρω σε αστική χρήση.

Volvo XC40 Recharge PHEV T5

O εξηλεκτρισμός της γκάμας της Volvo προχωράει με (πολύ) γοργά βήματα, και το XC40 δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση, με τις εκδόσεις Recharge να βρίσκονται στον αφρό της επικαιρότητας. Αυτό βέβαια ισχύει κυρίως για την αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή και λιγότερο για το υβριδικό PHEV μοντέλο, το οποίο φτάνει πια στο τέλος της καριέρας του. Το ουσιαστικότερο συγκριτικό μειονέκτημα αυτού του υβριδικού συστήματος έχει να κάνει με τη μικρή μπαταρία των μόλις 8,5 kWh (net), κάτι που αντικατοπτρίζεται στην αναπόφευκτα μικρή αυτονομία, η οποία στην πράξη συνήθως κυμαίνεται γύρω στα 35 χλμ.

ΜΟΝΤΕΛΟ   Q3 45    X1 30e    DS 7    Sportage    ΝΧ 450h+    GLA 250e    XC40 T5

ΚΥΒΙΣΜΟΣ β/κ 1.395 κ.εκ.    1.499    1.598    1.598   2.487    1.332     1.477

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ β/κ 150 ίπποι   150   200    185    180     160      180

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ β/κ 250 Nm      230   300    227     265     250      265

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ η/κ 115 ίπποι   177    110     +     113 91 183+55  102 82

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ η/κ 330 Nm      247     –      304      –           300      160

ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ 245 ίπποι 326    360    265       309  218    262

ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΡΟΠΗ 400 Nm    477    520    360    –     450     425

ΜΠΑΤΑΡΙΑ (μικτή) 13,4 kWh    14,2    14,2   13,8    18,1    15,6    10,7

ΑΥΤ. ΚΙΒΩΤΙΟ    6 σχέσεων    7    8    6     eCVT     8     7

ΜΗKΟΣ        4.485 χλστ.   4.500    4.593    4.515    4.660    4.410    4.440

ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ 380 λτ.    490    541    540    545    385     405

ΒΑΡΟΣ    1.815 κιλά    1.935    1.836    1.905   2.050   1.850    1.812

0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ**   7,3 δλ.   5,6    5,9   8,2    6,3   7,1   7,3

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ**   210 χλμ./ώρα   205    235   191   200   220   180

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ   40 χλμ.*   76**   44*   70**    68*   53*    35*

ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ    5,9 λτ./100 χλμ.*   0,7**   6,9*   6,9**   7,2*    5,5*

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2   36 γρ./χλμ.   16    27   25   25,  5   31    47

ΤΙΜΗ    47.900 ευρώ    52.550   57.000   49.990   68.900    50.700    51.066

 

Για τη φόρτιση των αυτοκινήτων χρησιμοποιούμε το δίκτυο ηλεκτροκίνησης ΦΟΡΤΙΖΩ (www.fortizo.gr).

Η μέση κατανάλωση βενζίνης μετρήθηκε με αφόρτιστη μπαταρία στα PHEV.

*ΤΙΜΕΣ 4ΤΡΟΧΟΙ

** ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΣΚΟΥΤΗΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!