top icon
Παρουσιάσεις

Hummer H3

Αυτό που είναι δύσκολο για υπόλοιπα Hummer, δηλαδή το να είναι και καθημερινής χρήσης αυτοκίνητα, φιλοδοξεί να πετύχει η GM με το Η3, το μικρότερο της σειράς

Ακόμη και για τους πληθωρικούς αμερικανούς τα Hummer Η1 και Η2 είναι οχήματα αρκετά μεγάλα και δυσκίνητα, προοριζόμενα εκ των πραγμάτων για «δεύτερα» ή «τρίτα» κατά προτεραιότητα χρήσης αυτοκίνητα. Συνήθως αναπαύονται στο γκαράζ έως ότου ο ιδιοκτήτης τους αποφασίσει να εμπλακεί σε μια πραγματική «off-road» περιπέτεια. Αυτό λοιπόν που είναι δύσκολο για υπόλοιπα Hummer, δηλαδή το να είναι και καθημερινής χρήσης αυτοκίνητα φιλοδοξεί να πετύχει η GM με το Η3, το μικρότερο, επί του παρόντος της σειράς.

Το H3, λοιπόν, από πλευράς διαστάσεων «παίζει» με τα γνωστά καταξιωμένα στην Ευρώπη τετρακίνητα, όμως η χρωμιωμένη μάσκα, ο προφυλακτήρας των προβολέων, οι «επαγγελματικοί» κρίκοι έλξης, τα μικρά παράθυρα, οι ανύπαρκτοι πρόβολοι και το μεγάλο ύψος συνιστούν ένα σύνολο εντελώς διαφορετικό από τα συνηθισμένα, που μοιάζει έτοιμο να καταπατήσει κάθε απρόσιτη περιοχή του πλανήτη.

Από μέσα τα πράγματα είναι πιο λογικά, αφού πέραν των περιορισμένων σε έκταση γυάλινων επιφανειών το περιβάλλον μοιάζει συνηθισμένο. Κάποιες εργονομικές ατέλειες υπάρχουν, όμως συνολικά οι χώροι είναι αρκετά καλοί για πέντε άτομα και τις αποσκευές τους. Το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης ελέγχεται από μια σειρά διακοπτών στη κεντρική κονσόλα, χωρίς να υπάρχουν πουθενά επιπλέον μοχλοί, πέραν του συμβατικού στο κέντρο της κονσόλας που επιλέγει τις σχέσεις του αυτομάτου κιβωτίου ταχυτήτων.

Οι άνθρωποι της Hummer με γνώμονα την off-road χρήση, εξόπλισαν το H3 με ξεχωριστό σασί τύπου σκάλας. Τα μηχανικά μέρη στηρίζονται πάνω του και περιλαμβάνουν ένα 5κύλινδρο, 20βάλβιδο, κινητήρα 3,5 λίτρων της Vortec που αποδίδει 220 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 31,1 kg.m ροπής στις 2.800. Πίσω του εν σειρά τοποθετείται το κιβώτιο (5άρι χειροκίνητο ή 4 σχέσεων αυτόματο) και στη συνέχεια ο μειωτήρας της Borg-Warner με στάνταρ σχέση 2,64:1 ή κατά παραγγελία 4,03:1! Τα διαφορικά είναι τρία φυσικά, με το κεντρικό και το πίσω να είναι κατά επιλογή ελεγχόμενα.

Το πακέτο συμπληρώνεται από αναρτήσεις που περιλαμβάνουν διπλά ψαλίδια με ράβδους στρέψης εμπρός και άκαμπτο άξονα στηριγμένο σε πολύφυλλες σούστες πίσω. Τέλος, τα φρένα είναι αεριζόμενοι δίσκοι και στα τέσσερα άκρα και το σύστημα διεύθυνσης υδραυλική κρεμαγιέρα, με τρία σημεία στήριξης. Με όλα αυτά τα «καλούδια» το Η3 είναι πραγματικά ασταμάτητο εκτός δρόμου, όμως όντας πιο συμμαζεμένο από τα μεγαλύτερα αδέλφια του ελίσσεται εύκολα ακόμη και στην κίνηση της πόλης. Σημειώστε πως η διάθεσή του θα αρχίσει στην χώρα μας τον προσεχή χειμώνα, σε τιμή που θα ξεκινά από τα 58.000 ευρώ._Ε.Π.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ