Εξαργυρώνοντας την ανοδική πορεία των πωλήσεών της η BMW συνεχίζει την επιθετική στρατηγική της παρουσιάζοντας νέες εκδόσεις και μοντέλα για τις σειρές 1 και 3.
Την ίδια στιγμή εκτός από το άνοιγμα την πίσω πέμπτης πόρτας από χαμηλά υπάρχει δυνατότητα ανεξάρτητου ανοίγματος μόνο του πίσω τζαμιού για την εξυπηρέτηση φόρτωσης ελαφριών αντικειμένων. Σε μηχανολογικό επίπεδο η 3 Touring μοιράζεται τις λύσεις που ήδη γνωρίζουμε από την σεντάν και σε αρχική φάση θα προσφέρεται σε μια έκδοση βενζίνης και δύο ντίζελ. Έτσι η 328i Touring θα κινείται από τον γνωστό δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο TwinPower κινητήρα στην δυνατή έκδοση των 245 ίππων ενώ οι πετρελαιοκίνητες από τον δίλιτρο τετρακύλινδο TwinPower άμεσου ψεκασμού με 184 ίππους στην περίπτωση της 320d και από τον τρίλιτρο εξακύλινδρο των 258 ίππων για την 330d.
Η συνδυαστική ισχύς των δύο συστημάτων φθάνει τους 340 ίππους και 45,9 χλγμ. ροπής και μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο επιτρέποντας έτσι ακόμα και την αποκλειστική ηλεκτροκίνηση της Active Hybrid 3 για απόσταση μέχρι και 4χλμ. με ταχύτητα έως και 75χλμ./ώρα. Η υψηλή απόδοση συνεπάγεται για την υβριδική 3αρα και την επίτευξη ταχύτατων επιδόσεων όπως τα μόλις 5.3 δλ. για την επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα που θα κολάκευαν ακόμα και ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο. Την ίδια στιγμή το προηγμένο υβριδικό σύστημα βοηθά στην συγκράτηση της κατανάλωσης σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα με την μέση τιμή της να φθάνει μόλις τα 5.9 λίτρα/100χλμ. και τις εκπομπές CO2 τα 139 γρ./χλμ.
Η επαναλειτουργία του κινητήρα γίνεται με την συμβολή του συστήματος start-stop μόλις ο οδηγός απαιτήσει επιπλέον επιτάχυνση. βέλτιστη αξιοποίηση της κινητικής ενέργειας που ήδη παράγεται. Επίσης η Active Hybrid 3 μπορεί να συνδυαστεί με το προαιρετικό σύστημα πλοήγησης Professional το οποίο επιτρέπει την έγκαιρη ανάλυση της κυκλοφοριακής κατάστασης και με βάση αυτή το όχημα μπορεί να προετοιμαστεί ώστε όλα τα συστήματά του να κάνουν την πιο αποδοτική χρήση ενέργειας.
Αντίστοιχη φροντίδα έχει δεχθεί και ο τρίλιτρος εξακύλινδρος Twin Power που φιλοξενείται κάτω από το καπό και ο οποίος φθάνει πλέον τους 320 ίππους (από τους 306 της απλής έκδοσης) χάρη στο βελτιωμένο σύστημα ψύξης και την διαφορετική χαρτογράφιση. Η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς γίνεται μέσω ενός νέου χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων ενώ εναλλακτικά μπορεί να επιλεχθεί και το γνωστό αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Στην πράξη η Μ 135i φανερώνει από την πρώτη στιγμή το χαρακτήρα της επιβεβαιώνοντας πως πρόκειται για ένα πραγματικά σπορ αυτοκίνητο και όχι απλώς για μια συμβατική γρήγορη έκδοση της σειράς 1 με δυνατά της στοιχεία τόσο τις εκρηκτικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 4.9 δλ με το αυτόματο κιβώτιο) όσο και την πιστότητα, την αμεσότητα και το εξαιρετικό ζύγισμα των δυναμικών χαρακτηριστικών της.
![Οδηγούμε BMW 3 Series Touring, Active Hybrid 3 και σειρά 1 3d](http://4t.open.gr:8080/files/images/articles/33/03/14533_10.jpg)