top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε στο Μόντε Κάρλο το νέο Yaris

Οι ομοιότητες  του νέου Yaris με την προηγούμενη γενιά είναι παραπάνω από εμφανής κάτι το οποίο έγινε συνειδητά από την Ιαπωνική εταιρία που ήθελε να διατηρήσει το χαρακτήρα του δημοφιλούς σούπερμινι της

Οι ομοιότητες  του νέου Yaris με την προηγούμενη γενιά είναι παραπάνω από εμφανής κάτι το οποίο έγινε συνειδητά από την Ιαπωνική εταιρία που ήθελε να διατηρήσει το χαρακτήρα του δημοφιλούς σούπερμινι της.
 
Οι γνώριμες σχεδιαστικές γραμμές που δημιούργησε ο Σωτήρης Κωβός είναι παρούσες και στο νέο μοντέλο όμως το νέο Yaris έχει το δικό του χαρακτήρα που τονίζεται από τις απαλές ακμές προσδίδοντας του κατά αυτό τον τρόπο ένα πιο δυναμικό προφίλ. Οι διαστάσεις εμφανίζονται συγκρατημένα αυξημένες με το μήκος πλέον να φτάνει τα 3.750 χλστ. (+110χλστ) και το ύψος τα 1.530 χλστ. (+30χλστ.)
 
Το εσωτερικό ακολουθεί το ίδιο μοτίβο με την νέα κονσόλα να δημιουργεί ένα σαφώς λιγότερο ογκώδες σύνολο σε σχέση με το παρελθόν. To πιο εντυπωσιακό στοιχείο του νέου Yaris είναι η διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου που πείθει τόσο με την ευρυχωρία του όσο και με την πλειάδα των έξυπνων λύσεων που υιοθετεί. Θέσεις για μικροαντικείμενα βρίσκονται διεσπαρμένες σε κάθε πιθανό σημείο ενώ το σύστημα Easy Flat επιτρέπει την πολύ εύκολη αναδίπλωση του πίσω διαιρούμενου καθίσματος. Παράλληλα το κάθισμα έχει τη δυνατότητα μετακίνησης κατά τον διαμήκη άξονα μεταβάλλοντας τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών από τα 272 στα 363 λίτρα.
 
 Κατά τη διάρκεια τη γνωριμίας εστιάσαμε την προσοχή μας στην έκδοση με τον κινητήρα των 1.3 λίτρων αφού την έκδοση με τον κινητήρα των χιλίων κ.εκ. την έχουμε ήδη δοκιμάσει στους Ελληνικούς δρόμους και την παρουσιάζουμε στο τεύχος που κυκλοφορεί. Ο κινητήρας των 1.3 λίτρων προέρχεται χωρίς μεταβολές από την προηγούμενη γενιά και αποδίδει 87 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 12.3 χλγμ. ροπής στις 4.200 σ.α.λ. Στη διαδρομή από τη Νίκαια προς το φημισμένο Μόντε Κάρλο το τετρακύλινδρο σύνολο παρουσιάζει τον καλύτερο εαυτό του όταν ο ‘δείκτης’ του ψηφιακού στροφόμετρου ξεπερνά τις 4.000 σ.α.λ. αφού η ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές είναι απλά ικανοποητική. Σε κάθε περίπτωση η λειτουργία του είναι ιδιαίτερα πολιτισμένη με τις νέες βάσεις του κινητήρα να απομονώνουν κάθε είδους κραδασμό κάτι που δεν συμβαίνει και με το επίπεδο του θορύβου, ο οποίος όμως σε καμία περίπτωση δεν έχει την τραχιά χροιά του μικρού συνόλου.
 
Στον τομέα των αναρτήσεων επιλέχθηκαν δοκιμασμένες λύσεις αφού μπροστά χρησιμοποιούνται γόνατα Μακ Φέρσον με αντιστρεπτική ράβδο ενώ πίσω τοποθετήθηκε ένας νέος ημιάκαμπτος άξονας που λειτουργεί παράλληλα και σαν αντιστρεπτική.  Η συμπεριφορά είναι σε κάθε περίπτωση φιλική ενώ όταν ο οδηγός ξεπεράσει τα όρια της πρόσφυσης η όποιες αντιδράσεις του αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα προοδευτικές. Παράλληλα το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές όμως έχει αρκετά ελαφριά αίσθηση.     
 
Τέλος κατά τη διάρκεια της γνωριμίας η Ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε την τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει με τις τιμές να παρουσιάζονται αυξημένες σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο κατά 2 – 5%. Πιο συγκεκριμένα για τις εκδόσεις με τον κινητήρα τους ενός λίτρου οι τιμές θα κυμαίνονται από 12.570 ευρώ για τη βασική έκδοση μέχρι 14.760 ευρώ για την έκδοση SOL με το κιβώτιο Μ-ΜΤ. Αντίστοιχα για τις εκδόσεις με τον κινητήρα των 1.3 λίτρων οι τιμές κυμαίνονται από τα 13.590 ευρώ μέχρι και τα 17.010. Για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τις τιμές των επιμέρους εκδόσεων και τα επίπεδα εξοπλισμού μείνετε συντονισμένοι._Ι.Κ. ([email protected])
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ