X
Παρουσιάσεις

Oδηγούμε τα νέα Smart Fortwo & Forfour

Η Smart δείχνει να έχει ξεπεράσει τα προβλήματα του παρελθόντος και πλέον πίσω από το νέο Fortwo δε βλέπει απλά τον άρχοντα της πόλης,από πλευράς ευελιξίας, αλλά και ένα ευχάριστο οδηγικά μοντέλο.

Η Smart δείχνει να έχει ξεπεράσει τα προβλήματα του παρελθόντος και πλέον πίσω από το νέο Fortwo δε βλέπει απλά τον άρχοντα της πόλης,από πλευράς ευελιξίας, αλλά και ένα ευχάριστο οδηγικά μοντέλο. Συν τοις άλλοις, λανσάρει το Forfour με αξιώσεις απέναντι στον ανταγωνισμό και όχι απλά ως συμπλήρωμα της γκάμας.

Με τις προβλέψεις πωλήσεων από πλευράς εταιρείας να είναι 70/30 υπέρ του μικρού διθέσιου Smart, λογικό είναι το ενδιαφέρον να στρέφεται πάνω του. Έτσι, διατηρώντας το ίδιο μήκος με τον προκάτοχό του (2,69 μ.) αλλά όντας κατά 10 ολόκληρα εκατοστά πιο φαρδύ και φορώντας φαρδύτερα ελαστικά (165άρια έναντι των 145 του προκατόχου του) το Fortwo τρίτης γενιάς πατάει εντυπωσιακά καλύτερα στο δρόμο και μάλιστα αποδεικνύεται όχι απλά πιο άνετο, αλλά γενικότερα πολιτισμένο, χάρη στη μαλακότερη ρύθμιση της ανάρτησης, και το ελαφρύτερο τιμόνι που με τον κορυφαίο κύκλο στροφής (6,95 μ.) συνεπάγεται εντυπωσιακούς ελιγμούς εντός πόλης. Προσθέστε τα… πραγματικά 260 λίτρα του χώρου αποσκευών, το ευχάριστο οπτικά εσωτερικό και τον πλήρη εξοπλισμό που διαθέτει από αερόσακο γονάτου έως οθόνη αφής 7 ιντσών (προαιρετικά), και συστήματα που ανάλογα με τα θέλω του οδηγού φτάνουν έως και την προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας και ιδού ένα καθόλα νέο σκηνικό που επαναπροσδιορίζει το Fortwo στον αυτοκινητικό χάρτη.

Από την άλλη, η γερμανική φίρμα έχει βάλει δυναμικά πλώρη και για την κατηγορία Α, όπου χάρη στην εκτεταμένη συνεργασία με τη Renault –λίγους μόλις μήνες μετά το λανσάρισμα του δίδυμου Twingo- ρίχνει το τετράθυρο Smart, προβάλλοντας τα επίσης μοναδικά χαρακτηριστικά ευελιξίας του, χάρη στη επιλογή τοποθέτησης κινητήρα-κίνησης πίσω, που αποτελεί και τη βάση για την κορυφαία ευλιξία των κατευθυντήριων τροχών. Και εδώ η ανάρτηση συμβάλλει τα μέγιστα στην αυξημένη άνεση, τη στιγμή που οι αυστηρά δύο πίσω επιβάτες δε θα χρειαστεί να κάνουν παραχωρήσεις για τη μεταφορά τους εντός πόλης. Εκτός, αν μιλάμε για την τετράθυρη εκδοχή, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 899 κ.εκ. (90 ίπποι) δείχνει σαν η ιδανικότερη λύση, αφού οι 71 ίππου του ατμοσφαιρικού συνόλου του ενός λίτρου και πολύ περισσότερο τα μόλις 9,3 χλγμ. της ροπής του δεν αρκούν για απρόσκοπτες επιταχύνσεις.

Σημειώνουμε ότι τα μηχανικά μέρη είναι κοινά για τα δύο μοντέλα, που πέρα από τους κινητήρες μοιράζονται ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων (της Renault) που επιτέλους βάζει μια τελεία στην ταλαιπωρία που προκαλούσε τόσα χρόνια το ημιαυτόματο των προηγούμενων Smart. Προαιρετικά, με κόστος περίπου 1.000 ευρώ και αρχής γενομένης από τον ερχόμενο Μάρτιο, τα Smart θα διατίθενται και με ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη, το οποίο έχοντας τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε σε μια διαδρομή περίπου πέντε χιλιομέτρων, πραγματοποιεί αρκετά ομαλά τις αλλαγές τόσο στην αυτόματη, όσο και στη χειροκίνητη λειτουργία.

Τα νέα Smart που οριοθετούν ένα νέο ξεκίνημα για τη φίρμα, λανσάρονται πανευρωπαϊκά στις 22 Νοεμβρίου, με τις τιμές τους στην ελληνική αγορά να ξεκινούν από τα 11.450 και τα 12.087 ευρώ για τα Fortwo και Forfourt αντίστοιχα, με όφελος απόσυρσης.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!