top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τη νέα Citroen C5

Η Citroen είναι αποφασισμένη να αφήσει πίσω της το παρελθόν και να κοιτάξει προς το μέλλον. Αυτό τουλάχιστον μαρτυρά η έλευση της νέας C5, η οποία φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει τις ισορροπίες στην κατηγορία των μεσαίων προτάσεων.

Μία πρώτη παρατήρηση αρκεί για να καταλάβει κανείς τις προθέσεις των Γάλλων, όσον αφορά τουλάχιστον τον αισθητικό τομέα. Η νέα C5 διατηρεί ζωντανούς ορισμένους δεσμούς με το παρελθόν, κατά κανόνα όμως βασίζεται σε νέες σχεδιαστικές τάσεις.

Πέρα από το ευμεγέθες λογότυπο που κοσμεί τη μάσκα, ενδεικτικά είναι τα μεγάλα φωτιστικά σώματα αλλά και διάφορες άλλες λεπτομέρειες που, από μία άποψη, δείχνουν να ακολουθούν τη γερμανική λογική. Από το πλάι χαρακτηριστικό είναι το νεύρο που διατρέχει κατά μήκος το αυτοκίνητο, όπως και οι καθρέφτες που θυμίζουν C4, συμβάλλοντας με τη σειρά τους στην αισθητική ολοκλήρωση αλλά και στην πρακτικότητα, καθώς προσφέρουν καλή ορατότητα προς τα πίσω.

Στο εσωτερικό η Citroen έχει βασιστεί αρκετά επάνω στη φιλοσοφία της μεγαλύτερης C6. Το ηχοσύστημα άλλαξε θέση με τα χειριστήρια του κλιματιστικού, στη βάση της κεντρικής κονσόλας, η οποία φέρει επάνω και στο κέντρο μια μεγάλη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων.

Τα πάντα έγιναν με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της εργονομίας. Τη θέση του συμβατικού χειρόφρενου έχει πάρει ένα ηλεκτρονικό, που ενεργοποιείται μέσω ενός μπουτόν, ανάμεσα στα καθίσματα. Λίγο πιο μπροστά απ’ αυτό βρίσκονται τα χειριστήρια για τη ρύθμιση της εξελιγμένης υδροπνευματικής ανάρτησης, η οποία θα διατίθεται κατόπιν παραγγελίας σε όλες τις εκδόσεις, έναντι βεβαίως ενός σεβαστού αντίτιμου.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, οι επιβάτες θα απολαύσουν την ευρυχωρία της καμπίνας, η οποία είναι αρκετά μεγαλύτερη από αυτή της απερχόμενης C5.

Στην πράξη, στους δρόμους της Πορτογαλίας η C5 των 2,0 λίτρων έδειξε να μην επηρεάζεται από τις κακοτεχνίες του δρόμου, διατηρώντας την άνεση και την ποιότητα κύλισης σε υψηλά επίπεδα. Οι 143 ίπποι του κινητήρα, πάντως, δείχνουν σχετικά λίγοι για τα σχεδόν 1.500 κιλά του αυτοκινήτου.  

Πέραν αυτής, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν μία μικρότερη έκδοση με κινητήρα 1,8 λίτρων-127 ίππων, καθώς και μία ντίζελ, 1,6 λίτρων και 110 ίππων. Από άποψης ασφάλειας, το ESP ανήκει στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, όπως επίσης και οι εφτά αερόσακοι, από τους εννέα που συνολικά διατίθενται. Το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει να διατίθεται το Μάιο, με τιμές που δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα._Γ.Καλ.

Ποιο αυτοκίνητο πιστεύετε ότι θα κερδίσει τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς»;

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ